Forum Eerste Wereldoorlog Forum Index Forum Eerste Wereldoorlog
Hťt WO1-forum voor Nederland en Vlaanderen

FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   WikiWiki   RegistreerRegistreer 
 ProfielProfiel   Log in om je privť berichten te bekijkenLog in om je privť berichten te bekijken   InloggenInloggen   Actieve TopicsActieve Topics 

Grande Guerra Parc Monfalcone

Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie    Forum Eerste Wereldoorlog Forum Index -> Het front Actieve Topics
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
marcston

BerichtGeplaatst: 02 Mei 2007 20:49    Onderwerp: Grande Guerra Parc Monfalcone Reageer met quote

Hoi,

Van het weekend had ik een beetje een omweggetje gemaakt naar het andere zee-uiteinde van het front. Monfalcone in Italie.

Tja een gewoon kustplaatsje aan de Adriatische zee, er was ook een "Grote oorlog park". De bewegwijzering was weer eens echt Italiaans en ik realiseerde me niet dat ik onder de spoortunnel door moest lopen en mijn auto een einde verderop parkeren om er te komen.

Ik heb het park niet echt rondgelopen ivm tijdgebrek, het was wel groot.

Heeft iemand hier Monfalcone en het park al bezocht.??? en is het dus waar om er terug te gaan. (maar een uurtje of 11 rijden trouwens, autobahnlaagvliegers zullen het in minder doen Evil

Alle info welkom!

PS de naam deed me denken aan Mont Faucon in Frankrijk, toeval of zit daar een spirituele betekens achter
Confused
Bekijk gebruikers profiel Stuur privť bericht
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie    Forum Eerste Wereldoorlog Forum Index -> Het front Tijden zijn in GMT + 1 uur
Pagina 1 van 1

Ga naar: