Forum Eerste Wereldoorlog Forum Index Forum Eerste Wereldoorlog
Hťt WO1-forum voor Nederland en Vlaanderen

FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   WikiWiki   RegistreerRegistreer 
 ProfielProfiel   Log in om je privť berichten te bekijkenLog in om je privť berichten te bekijken   InloggenInloggen   Actieve TopicsActieve Topics 

SPOED SPOED SPOED Gids gezocht

Plaats nieuw bericht   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk    Forum Eerste Wereldoorlog Forum Index -> Oproepen Actieve Topics
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Zandhaas

BerichtGeplaatst: 21 Mrt 2007 19:51    Onderwerp: SPOED SPOED SPOED Gids gezocht Reageer met quote

Aan allen,
Ik heb voor aanstaande zaterdag een battlefieldtour georganiseerd voor mensen uit mijn peloton (KL). Ik had een gids, PATTEN, echter heb ik zojuist een mailtje gekregen van zijn vrouw dat hij een ongeluk heeft gehad op zijn fiets en heeft daarbij zijn sleutelbeen gebroken. Onnodig te zeggen dat hij zaterdag niet aanwezig kan zijn. Ik zit dus met het probleem dat ik geen gids heb die een groep van 11 personen kan rondleiden en interessante dingen kan vertellen over wat er gebeurt is in Ieper.
Wie kan mij uit de brand helpen???????
Als het niet mogelijk is dan zoek ik documentatie van oa Tyne Cot, Bayernwald, Langemark etc om zelf een verhaal te doen aan mijn kameraden. Door de weinige tijd die mij rest ben ik bang dat ik geen verhaal kan samenstellen. Wie helpt mij uit de brand??????

PM mij of anders mail naar marcelhoff@planet.nl
Yvonne
Admin

BerichtGeplaatst: 28 Mrt 2007 8:25    Onderwerp: Reageer met quote

Was dit nog gelukt Zandhaas?

https://twitter.com/ForumWO1
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privť bericht Verstuur mail Bekijk de homepage
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk    Forum Eerste Wereldoorlog Forum Index -> Oproepen Tijden zijn in GMT + 1 uur
Pagina 1 van 1

Ga naar: