|
Forum Eerste Wereldoorlog Hét WO1-forum voor Nederland en Vlaanderen
|
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
Auteur |
Bericht |
Zandhaas

|
Geplaatst: 21 Mrt 2007 19:51 Onderwerp: SPOED SPOED SPOED Gids gezocht |
|
|
Aan allen,
Ik heb voor aanstaande zaterdag een battlefieldtour georganiseerd voor mensen uit mijn peloton (KL). Ik had een gids, PATTEN, echter heb ik zojuist een mailtje gekregen van zijn vrouw dat hij een ongeluk heeft gehad op zijn fiets en heeft daarbij zijn sleutelbeen gebroken. Onnodig te zeggen dat hij zaterdag niet aanwezig kan zijn. Ik zit dus met het probleem dat ik geen gids heb die een groep van 11 personen kan rondleiden en interessante dingen kan vertellen over wat er gebeurt is in Ieper.
Wie kan mij uit de brand helpen???????
Als het niet mogelijk is dan zoek ik documentatie van oa Tyne Cot, Bayernwald, Langemark etc om zelf een verhaal te doen aan mijn kameraden. Door de weinige tijd die mij rest ben ik bang dat ik geen verhaal kan samenstellen. Wie helpt mij uit de brand??????
PM mij of anders mail naar marcelhoff@planet.nl _________________ Dulce et decorum est Pro patria mori |
|
Naar boven |
|
 |
Yvonne Admin

|
Geplaatst: 28 Mrt 2007 8:25 Onderwerp: |
|
|
Was dit nog gelukt Zandhaas? _________________ Met hart en ziel
De enige echte
https://twitter.com/ForumWO1 |