|
Forum Eerste Wereldoorlog Hét WO1-forum voor Nederland en Vlaanderen
|
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
Auteur |
Bericht |
Edgar

|
Geplaatst: 05 Dec 2008 16:07 Onderwerp: Bescheiden impressie |
|
|
Hallo,
Ik denk, ik laat eens zien wat ik zoal heb. Ik spaar eigenlijk alleen WO II , alles mbt Kleve/Nijmegen, maar aangezien er bijv. regimenten uit Kleve in WOI hebben gevochten (Clevisches Feld-Artillerie Regiment 43 bijv), heb ik ook wat wo1 weten te bemachtingen mits de prijs me aanstond. Dit is wat ik qua medaillewerk heb, heb verder nog een Butcher bajonet met schede die ik van de kleinzoon van de vet gehad heb, een Duitse loopgravendolk, een Duits Hebel seinpistool, enkele Franse en Duitse howitzerhulzen, en wat papierwerk mbt Kleve in WO1.
Op de achtergrond is een Duitse armband te zien die vanaf 1933 door de Kyffhauserbund gedragen werden en een ansichtkaart van een wo1 kerkhof in Kleve.
M'n totaalcollectie qua medailles (met kruisvorm), wo1/wo2.
Mocht iemand wat te delen hebben mbt Kleve in wo1, heel graag!
Ik ben nog maar een student, maar wanneer ik echt 't geld heb zou ik graag voor een manschappen pickelhaube en een M16 helm willen kijken..
Mvg Edgar |
|
Naar boven |
|
 |
Adler
|
Geplaatst: 05 Dec 2008 19:01 Onderwerp: |
|
|
Een goed begin zou ik zeggen... Nu nog foto"s van de rest ... |
|