|
Forum Eerste Wereldoorlog Hét WO1-forum voor Nederland en Vlaanderen
|
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
Auteur |
Bericht |
A Duck

|
Geplaatst: 03 Sep 2006 22:09 Onderwerp: Categorisering |
|
|
Ik ben van plan een paar artikelen te schrijven over de verschillende spellen die er op WOI gebied zijn uitgekomen. Is het mogelijk dat naar deze categorie in de inhoudsopgave een link komt? Kunst, Film en Literatuur lijkt mij hiervoor de meest voor de hand liggende categorie. _________________
Is het een vliegtuig? Is het superman?
Nee, het is A Duck.
"In oorlog wordt geschiedenis geschreven, in vrede wordt deze slechts opgetekend." |
|
Naar boven |
|
 |
A Duck

|
|
Naar boven |
|
 |
Mario

|
Geplaatst: 04 Sep 2006 18:40 Onderwerp: Re: Categorisering |
|
|
A Duck @ 03 Sep 2006 23:09 schreef: | Ik ben van plan een paar artikelen te schrijven over de verschillende spellen die er op WOI gebied zijn uitgekomen. Is het mogelijk dat naar deze categorie in de inhoudsopgave een link komt? Kunst, Film en Literatuur lijkt mij hiervoor de meest voor de hand liggende categorie. |
Ik zal vanavond even kijken voor je. |
|
Naar boven |
|
 |
Lingekopf Bismarck

Geregistreerd op: 19-10-2006 Berichten: 16013 Woonplaats: Binnen de Atlantikwall en 135 km van het WO1-front
|
Geplaatst: 18 Jan 2009 18:51 Onderwerp: |
|
|
opgelost, kan dicht. _________________ "Setzen wir Deutschland, so zu sagen, in den Sattel! Reiten wird es schon können..... "
"Wer den Daumen auf dem Beutel hat, der hat die Macht."
Otto von Bismarck, 1869 |
|
Naar boven |
|
 |
|
|