Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
Auteur |
Bericht |
moerasdraak
Geregistreerd op: 19-11-2008 Berichten: 508 Woonplaats: Brabants centrum
|
Geplaatst: 20 Mrt 2019 12:32 Onderwerp: Gallipoli en Christchurch |
|
|
Onze vriend Erdogan grossiert in potsierlijke uitspraken die bij mij vaak alleen op de lachspieren werken, maar van deze misselijkmakende retoriek over de lijken van de ANZAC-troepen fronste ik toch even de wenkbrouwen. Zie artikel op nu.nl:
Australië boos over uitspraken van Erdogan na aanslagen Nieuw-Zeeland
De Australische premier Scott Morrison, heeft de uitspraken van de Turkse president Recep Tayyip Erdogan, na de aanslag in Nieuw-Zeeland scherp veroordeeld. Erdogan zei op een verkiezingsbijeenkomst dat de door de Australiër Brenton Tarrant gepleegde aanslag een aanval is op Turkije en hemzelf.
Erdogan waarschuwde dat "anti-islamitische Australiërs in lijkkisten teruggestuurd zouden worden, net als hun grootouders bij Gallipoli".
Bron/lees meer: https://www.nu.nl/buitenland/5799774/australie-boos-over-uitspraken-van-erdogan-na-aanslagen-nieuw-zeeland.html |
|
Naar boven |
|
 |
Eric '14-'18

Geregistreerd op: 19-11-2010 Berichten: 2626 Woonplaats: in een oude Hanzestad
|
Geplaatst: 20 Mrt 2019 12:52 Onderwerp: |
|
|
Zeer enge president, in mijn ogen.
Brute uitspraken, maar ook wat handelen betreft onder zijn eigen volk.
Volgens mij had Atatürk het niet zo bedoeld........!!!! _________________ In a foreign field he lay. Lonely soldier, unknown grave. On his dying words he prays. Tell the world of Paschendale.
lyrics: Iron Maiden |
|
Naar boven |
|
 |
derwisj

|
|
Naar boven |
|
 |
Pegoud Moderator

|
Geplaatst: 26 Mrt 2019 19:14 Onderwerp: |
|
|
Hmm, uit op een tweede Ottomaans Rijk? Duidelijk last van grootheidswaan..
Gr P _________________ Wie achter de kudde aanloopt, sjouwt altijd door de stront. |
|
Naar boven |
|
 |
Percy Toplis

|
|
Naar boven |
|
 |
|