Forum Eerste Wereldoorlog Forum Index Forum Eerste Wereldoorlog
Hét WO1-forum voor Nederland en Vlaanderen

FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   WikiWiki   RegistreerRegistreer 
 ProfielProfiel   Log in om je privé berichten te bekijkenLog in om je privé berichten te bekijken   InloggenInloggen   Actieve TopicsActieve Topics 

Wat moet ik denken van " Geen Toegang "

Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie    Forum Eerste Wereldoorlog Forum Index -> Algemene feedback Actieve Topics
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
zijde26

BerichtGeplaatst: 25 Jan 2018 18:46    Onderwerp: Wat moet ik denken van " Geen Toegang " Reageer met quote

Ik heb User Zijde26 gevraagd om de volgende boodschap op het forum te zetten, in mijn naam. Wat Gilbert graag wilde doen. (Bedankt, Gilbert)
Sinds meer dan twee weken raak ik (Aurel Sercu, Boezinge-Ieper, sinds vele jaren lid) niet meer op het Forum. Toen moest ik plots en onverwacht om een of andere reden inloggen. Maar mijn oude wachtwoord werkte blijkbaar niet meer. Nieuw wachtwoord aangevraagd en gekregen. (Iets in de aard van PdxRsvy, jullie kennen dat misschien wel.) Ik kreeg dan een e-mail en moe(s)t dan klikken op een link om te activeren. Maar dat leverde op : "Geen toegang". Ik heb dan een vijftal keren een ander wachtwoord aangevraagd (jawel), maar zelfde resultaat : Activeren onmogelijk wegens "Geen toegang".
Dan andere tactiek geprobeerd : Mezelf registreren als een nieuw lid. Maar dan was de boodschap : "Er is al een lid met die Usernaam en/of e-mailadres. Ik zou natuurlijk een andere "schuilnaam" kunnen nemen en ander e-mailadres, maar dat weiger ik principieel. (Kwestie van openheid.)
Vragen :
- Wat doe ik toch verkeerd ? Misschien ben ik gewoon digidom ?
- Heeft iemand anders ook ooit dat probleem gehad ? Zo ja, hoe opgelost geraakt ?
- Is het mogelijk dat ik om welke reden dan ook en buiten mijn weten een "ban" opgelopen heb ?
- Is er een Topic op het Forum waar dat probleem aangekaart wordt ?

Voor de duidelijkheid : ik kan dus wel op het Forum als passieve bezoeker, maar geen postings, PBs, Zoeken enz. Dus als iemand hier een antwoord op post zal ik het wel kunnen lezen (denk ik). Maar zend het niet aan mij in een PB. Want daar kan ik niet bij. Wel een e-mail. (Naar : aurel.sercu[@]telenet.be )

Dank alvast.
Aurel Sercu
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Yvonne
Admin

BerichtGeplaatst: 25 Jan 2018 22:26    Onderwerp: Reageer met quote

Hallo Gilbert en Aurel,

Het ligt zeker niet aan jullie en er is al helemaal geen ban Smile
Ik heb het vermoeden dat de link naar het nieuwe wachtwoord niet goed wordt weergegeven.

Ik heb net Aurel voorzien van ene nieuw wachtwoord, dat ik heb ik zelf even uitgeprobeerd en dat lukte.
Ik ga Aurel meteen even het nieuwe wachtwoord mailen en ik hoop dat het zo opgelost is.

Vr gr

Yvonne

https://twitter.com/ForumWO1
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur mail Bekijk de homepage
Aurel Sercu

BerichtGeplaatst: 26 Jan 2018 10:14    Onderwerp: Reageer met quote

En inderdaad, probleem opgelost !
Bedankt, Yvonne. Ook voor het wachtwoord. Dat ik niet (meer) kan vergeten of zo, want mijn vrouw heeft er verleden jaar eind augustus (!) gezaaid, in een grote bloempot, en ze staan momenteel (eind januari !) bijna in bloei ! ;-)

Aurel
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur mail Bekijk de homepage
zijde26

BerichtGeplaatst: 26 Jan 2018 14:40    Onderwerp: Reageer met quote

Inderdaad, opgelost.

Gilbert
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Binkske007
Moderator

BerichtGeplaatst: 28 Jan 2018 10:03    Onderwerp: Reageer met quote

Is 't geen schatje?? puh
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie    Forum Eerste Wereldoorlog Forum Index -> Algemene feedback Tijden zijn in GMT + 1 uur
Pagina 1 van 1

Ga naar: