Forum Eerste Wereldoorlog Forum Index Forum Eerste Wereldoorlog
Hťt WO1-forum voor Nederland en Vlaanderen

FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   WikiWiki   RegistreerRegistreer 
 ProfielProfiel   Log in om je privť berichten te bekijkenLog in om je privť berichten te bekijken   InloggenInloggen   Actieve TopicsActieve Topics 

Rob

Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie    Forum Eerste Wereldoorlog Forum Index -> Algemeen voorsteltopic Actieve Topics
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
robotter

BerichtGeplaatst: 12 Sep 2017 19:26    Onderwerp: Rob Reageer met quote

Rob, 35 jaar woonachtig in zuid oost Frankrijk (drŰme ProvenÁal). Jaren geleden actief geweest op het forum onder de naam Hekura, ik poste hier al mijn WO1 spullen die ik vond in verlaten huizen in Frankrijk. Ik struin nog steeds het platteland af op zoek naar leegstaande panden en ruÔnes om daar spullen te zoeken, maar steeds vaker koop ik inboedels op van huizen die al tientallen jaren leegstaan en vol staan met antiek, waar ik ook vaak WO1 spullen vind. Ik zal dit forum niet meer gebruiken om spullen te verkopen want na mijn eerste post na jaren (verkoop lading brieven van een Franse soldaat die lagen in een huis waarvan ik de inboedel opgekocht heb) kreeg ik er alleen maar gedoe van. Ik zal wel een nieuw topic openen waarin ik mijn vondsten en eventuele vragen hierover zal delen.

R
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privť bericht
Pegoud
Moderator

BerichtGeplaatst: 12 Sep 2017 19:43    Onderwerp: Reageer met quote

Welkom terug, Rob. Dank voor je toelichting en ik denk dat je topic over je vondsten op aardig wat belangstelling kan rekenen.

Gr P
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie    Forum Eerste Wereldoorlog Forum Index -> Algemeen voorsteltopic Tijden zijn in GMT + 1 uur
Pagina 1 van 1

Ga naar: