Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
Auteur |
Bericht |
Pegoud Moderator

|
Geplaatst: 08 Jun 2017 21:01 Onderwerp: 20e boek voor Cuijkse schrijfster Ineke Kraijo |
|
|
Quote: | Woensdag 7 juni van 8.45 tot 9.45 presenteert Ineke Kraijo haar nieuwe jeugdboek ´Over de grens´ in de bibliotheek van Cuijk. Geïnteresseerden zijn van harte welkom. |
http://www.cuijksweekblad.nl/nieuws/algemeen/177709/20e-boek-voor-schrijfster-ineke-kraijo-
Gefeliciteerd met je 20e, Ineke! Want Ineke zit ook op dit forum he..
Gr P _________________ Wie achter de kudde aanloopt, sjouwt altijd door de stront. |
|
Naar boven |
|
 |
Mirjam Moderator

Geregistreerd op: 5-1-2006 Berichten: 3303 Woonplaats: Hoek van Holland
|
|
Naar boven |
|
 |
Pegoud Moderator

|
Geplaatst: 08 Jun 2017 21:16 Onderwerp: |
|
|
Oeps, beetje te enthousiast geweest... Nou ja, beetje extra airplay voor Ineke...
Gr P _________________ Wie achter de kudde aanloopt, sjouwt altijd door de stront. |
|
Naar boven |
|
 |
Ineke Kraijo
|
Geplaatst: 09 Jun 2017 11:41 Onderwerp: |
|
|
Hé, wat leuk dat je dat hier geplaatst hebt! _________________ Mijn jeugdboek 'Over de grens' over WO1 moet in april 2017 verschijnen. |
|
Naar boven |
|
 |
Pegoud Moderator

|
Geplaatst: 09 Jun 2017 14:03 Onderwerp: |
|
|
Waarom niet? Veel schrijvers zitten op het Forum en die willen we altijd wel een beetje helpen met wat publiciteit.
|
Naar boven |
|
 |
Ineke Kraijo
|
Geplaatst: 03 Nov 2017 12:19 Onderwerp: |
|
|
Misschien leuk om te vermelden dat mijn boek Over de grens een paar weken geleden 'Tip van De Jonge Jury' was.
En van de week werd bekend gemaakt dat mijn boek is voorgedragen voor de boekenprijs Het Hoogste Woord.
Het gaat dus heel goed met het boek. Ik krijg regelmatig reacties van lezers die eigenlijk niets van de Eerste Wereldoorlog wisten en door het boek interesse krijgen in dat deel van de geschiedenis. _________________ Mijn jeugdboek 'Over de grens' over WO1 moet in april 2017 verschijnen. |
|
Naar boven |
|
 |
|