Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
Auteur |
Bericht |
Pegoud Moderator

Geregistreerd op: 28-3-2005 Berichten: 7725 Woonplaats: Land van Maas en Waal
|
Geplaatst: 09 Dec 2017 0:45 Onderwerp: Winterquiz 2017-2018 |
|
|
Beste forummers, volgens jaarlijkse traditie is het binnenkort weer tijd voor onze welbekende (beruchte?) Winterquiz. De editie van 2017-2018 staat in de steigers, we verwachten hem voor de kerst online te hebben. Ondertussen hebben we al wat fraaie prijzen geregeld. Nog even geduld hebben, hij komt er aan!
Gr P _________________ Wie achter de kudde aanloopt, sjouwt altijd door de stront. |
|
Naar boven |
|
 |
Pegoud Moderator

|
Geplaatst: 15 Dec 2017 11:24 Onderwerp: |
|
|
Iedereen is in december bezig met andere dingen, dat verklaart misschien het gebrek aan reacties, is ook niet zo erg. Ik hoop wel dat we dit jaar meer dan 10 deelnemers hebben, anders is het alle moeite van het maken en regelen voor een volgende editie misschien niet waard.
Gr P _________________ Wie achter de kudde aanloopt, sjouwt altijd door de stront. |
|
Naar boven |
|
 |
Yvonne Admin

|
|
Naar boven |
|
 |
Fulco

|
Geplaatst: 16 Dec 2017 17:19 Onderwerp: |
|
|
Natuurlijk doe ik weer mee. Ben tussen Kerst en Nieuwjaar alleen een weekje weg met echtgenote en (klein)kinderen. Graag dus een ruime termijn om in te leveren, anders haal ik Oud en Nieuw niet.
Ik hoop dat er veel deelnemers zijn, want deze traditie mag toch niet verdwijnen? _________________ "De ratten zaten net zo in de val" (Bram Vermeulen) |
|
Naar boven |
|
 |
Eric '14-'18

Geregistreerd op: 19-11-2010 Berichten: 2707 Woonplaats: in een oude Hanzestad
|
Geplaatst: 16 Dec 2017 19:23 Onderwerp: |
|
|
Ik heb er zin in om mee te doen. Afgelopen keer moest ik helaas verstek laten gaan, maar nu hoop ik er weer volle bak tegenaan te gaan. _________________ In a foreign field he lay. Lonely soldier, unknown grave. On his dying words he prays. Tell the world of Paschendale.
lyrics: Iron Maiden |
|
Naar boven |
|
 |
nurse mary
|
Geplaatst: 17 Dec 2017 11:30 Onderwerp: |
|
|
Ik doe in elk geval weer mee, mooie bezigheid tijdens de kerstvakantie!
Marij |
|
Naar boven |
|
 |
Binkske007 Moderator

Geregistreerd op: 8-4-2008 Berichten: 3977 Woonplaats: Turnhout (België)
|
Geplaatst: 17 Dec 2017 14:21 Onderwerp: |
|
|
Ik kan zeggen dat hij er weer veelbelovend uit ziet dit jaar.
Er is duidelijk weer zeer veel tijd in de voorbereiding gestoken.  _________________ "They shall grow not old, as we that are left grow old" 
Laatst aangepast door Binkske007 op 23 Dec 2017 12:26, in totaal 1 keer bewerkt |
|
Naar boven |
|
 |
Wattman
|
Geplaatst: 18 Dec 2017 14:36 Onderwerp: |
|
|
Ik zal eens een poging gaan wagen. Dus ik kijk er naar uit.  |
|
Naar boven |
|
 |
Pegoud Moderator

|
Geplaatst: 18 Dec 2017 17:27 Onderwerp: |
|
|
Fijn jongens, gaan wij nog even wat puntjes op i's zetten.. 😄
|
Naar boven |
|
 |
nurse mary
|
Geplaatst: 23 Dec 2017 9:48 Onderwerp: |
|
|
Tromgeroffel.... het is bijna kerst... ik kan niet wachten.....
Iedereen fijne kerstdagen gewenst vanuit een druilerige Argonne,
Marij |
|
Naar boven |
|
 |
Pegoud Moderator

|
Geplaatst: 24 Dec 2017 14:11 Onderwerp: |
|
|
En de prijzen voor dit jaar:
Een nagelnieuw boek van Maarten Otte in de prestigieuze reeks Battlegrounds, waar Maarten sinds kort voor schrijft (pas beschikbaar eind maart '18):
Met dank aan Uitgeverij Lannoo een exemplaar van De Laatste Braedy van Ivan Petrus Adriaenssens:
Heel bijzonder: een spionagewandeling voor twee personen door Den Haag, gegidst door Edwin Ruis, schrijver van het boek Spionnennest. Deze wandeling vindt op 21 april plaats. Zie ook: https://www.voetspoorthemawandelingen.nl/de-wandelingen/den-haag-spionagewandeling/
(onderstaand tijdschrift is geen onderdeel van de prijs)
En tot slot stelt user Binkske007 nog wat leesvoer uit zijn eigen collectie beschikbaar.
Deelnemers veel plezier alvast en hele fijne feestdagen gewenst!
|
Naar boven |
|
 |
Yvonne Admin

|
|
Naar boven |
|
 |
|