Forum Eerste Wereldoorlog Forum Index Forum Eerste Wereldoorlog
Hét WO1-forum voor Nederland en Vlaanderen

FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   WikiWiki   RegistreerRegistreer 
 ProfielProfiel   Log in om je privé berichten te bekijkenLog in om je privé berichten te bekijken   InloggenInloggen   Actieve TopicsActieve Topics 

Is hotel du coq hardi in verdun gesloten?

Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie    Forum Eerste Wereldoorlog Forum Index -> Hotels, restaurants, café's Actieve Topics
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
derwisj

BerichtGeplaatst: 21 Jun 2015 18:06    Onderwerp: Is hotel du coq hardi in verdun gesloten? Reageer met quote

Is het hotel du coq hardi in verdun gesloten? Als ik via google de site van het hotel aanklik kom ik op een pagina met reclame van zonnebrillen, en er staat ook op google dat het hotel permanent zou gesloten zijn...weet iemand daar iets van? Zou deze zomer een weekje naar verdun willen, en ik moet deze keer niet echt op een euro te kijken omdat ik in mei een dure vakantie naar Rome moeten annuleren heb en ik dat geld teruggekregen heb van de annulatieverzekering, dus wou ik het eens goed van nemen in een goed hotel...iemand anders een goed hotel in het centrum van verdun, waar ik op basis van half pension zou kunnen verblijven? En centrum verdun is wel gewenst, zodat ik s avonds nog op het gemak een terrasje kan doen zonder te hoeven rekening houden met alcoholverbruik...
pascal
Peter H

BerichtGeplaatst: 22 Jun 2015 4:52    Onderwerp: Reageer met quote

'Daar lijkt het wel op.

http://www.estrepublicain.fr/economie/2015/04/02/verdun-le-coq-hardi-c-est-fini
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Philippe Vandeweege

BerichtGeplaatst: 22 Jun 2015 10:01    Onderwerp: Reageer met quote

Hallo,
Librairie Ducher in de Rue Mazel eveneens....
Spijtig.
Ik ken de bezoekersaantallen van de laatste twee jaren niet maar misschien zitten de werken aan het ossuaire,de heraanleg van de begraafplaats en het Memorial er voor iets tussen.
Groeten.Philippe
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht AIM Naam
derwisj

BerichtGeplaatst: 22 Jun 2015 18:02    Onderwerp: Reageer met quote

Jammer, ik had er wel eens willen verblijven...en die boek/tijdschriftenhandel ook weg, ook jammer, ik vond er dikwijls wel enkele goeie tijdschriften op gebied van WO I en II of modelbouw..het lijkt precies niet zo goed te gaan met verdun...je zou nochtans zeggen met deze centenaire...maar ik denk dat zelfs de Fransen de andere frontstreken beginnen te ontdekken...ben vorige maand de streek van notre dame de lorette geweest en er leken mij duidelijk meer bezoekers dan vroeger...wel dan wordt het een ander hotel zoeken...misschioen les colombieres, ben ik twintig jaar geleden geweest, en toen was het oud, maar de kamers lijken mij vernieuwd...
pascal
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie    Forum Eerste Wereldoorlog Forum Index -> Hotels, restaurants, café's Tijden zijn in GMT + 1 uur
Pagina 1 van 1

Ga naar: