Forum Eerste Wereldoorlog Forum Index Forum Eerste Wereldoorlog
Hét WO1-forum voor Nederland en Vlaanderen

FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   WikiWiki   RegistreerRegistreer 
 ProfielProfiel   Log in om je privé berichten te bekijkenLog in om je privé berichten te bekijken   InloggenInloggen   Actieve TopicsActieve Topics 

Goede camping in de Somme streek

Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie    Forum Eerste Wereldoorlog Forum Index -> Hotels, restaurants, café's Actieve Topics
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
marc v megroot

BerichtGeplaatst: 20 Mrt 2015 15:57    Onderwerp: Goede camping in de Somme streek Reageer met quote

De famillie en ik willen graag een bezoek aan de vallei van de Somme brengen. Oudste zoon en ik voor een bezoek aan de slagvelden, en de vrouw wil graag erg mooi sanitair wat goed onderhouden is op de camping en wat winkelrijke steden in de buurt.
Wie kan mij helpen. Het is voor het Pinksterweekend.
derwisj

BerichtGeplaatst: 20 Mrt 2015 18:53    Onderwerp: Reageer met quote

marc, van campings weet ik niet veel, maar je kan dan denk ik best zoeken tussen albert en amiens, amiens is een mooie gezellige stad met winkels en een mooie kathedraal...misschien eens contact opnemen met de toeristische dienst van de somme...ik zal eens kijken of ik daar iets van vind...
pascal
derwisj

BerichtGeplaatst: 20 Mrt 2015 18:59    Onderwerp: Reageer met quote

Dit is de site van het office de tourisme van de somme... :
http://www.somme-tourisme.com/
Als je rechts op dat grijze vakje klikt op hebergement, dan op campings en een datum invoert krijg je een ganse lijst met campings in de sommeregio, maar op het eerste zicht is er maar 1 echt dicht tegen de slagvelden en dat is port de plaissance peronne...misschien als je beter zoekt dat er nog andere zijn, maar daarvoor zou je er moeten een map bijnemen...trouwens als je ziet baie de la somme, dat is al ver van de slagvelden, aan de kust dus dat kan je er al uitlaten...
pascal
marc v megroot

BerichtGeplaatst: 20 Mrt 2015 20:50    Onderwerp: Reageer met quote

Dank je. Ben al een weekje aan het zoeken en inderdaad aan de kust is genoeg. Zal het VVV is gaan bekijken en eventueel een mailtje sturen.
Dank.

Marc
Eddy Geurtsen

BerichtGeplaatst: 20 Mrt 2015 21:00    Onderwerp: Reageer met quote

Een aantal jaren geleden op de camping in Boiry Notre Dame geweest. Dat plaatsje ligt tussen Arras en Cambrai. Lens en Loos zijn binnen een redelijke afstand, Bapaume en Albert eveneens.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
renny

BerichtGeplaatst: 21 Mrt 2015 10:10    Onderwerp: Reageer met quote

Wij hebben zelf afgelopen zomer op de camping in Albert gestaan genaamd : Le velodrome eenvoudig maar schone camping en hartelijke uitbater.
Prijs was ook heel netjes en je kunt volgens mij niet dichterbij kamperen als je de wo1 sites wil bezoeken .
Wat wel frappant was dat mijn zoontje gewoon hulsjes vond in de struiken borders van de camping , de Duitsers zij met hun laatste offensief richting Amiens hier ook schijnbaar langsgekomen.

alvast een fijn weekend !

Laatst aangepast door renny op 21 Mrt 2015 14:43, in totaal 1 keer bewerkt
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur mail
froos

BerichtGeplaatst: 21 Mrt 2015 14:34    Onderwerp: Cappy Reageer met quote

Ik heb een paar jaar geleden op een camping gestaan bij Cappy. Vlak bij het spoorwegmuseum waar nog een toeristische trein rijdt op een spoor dat ook in WW1 is gebruikt. De camping heeft een redelijke outillage.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie    Forum Eerste Wereldoorlog Forum Index -> Hotels, restaurants, café's Tijden zijn in GMT + 1 uur
Pagina 1 van 1

Ga naar: