Forum Eerste Wereldoorlog Forum Index Forum Eerste Wereldoorlog
Hťt WO1-forum voor Nederland en Vlaanderen

FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   WikiWiki   RegistreerRegistreer 
 ProfielProfiel   Log in om je privť berichten te bekijkenLog in om je privť berichten te bekijken   InloggenInloggen   Actieve TopicsActieve Topics 

Duitse helm? Motohelm?Wachthelm?

Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie    Forum Eerste Wereldoorlog Forum Index -> Het taxatiebureau Actieve Topics
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
vebali

BerichtGeplaatst: 14 Okt 2014 12:35    Onderwerp: Duitse helm? Motohelm?Wachthelm? Reageer met quote

Graag zou ik de waarde willen weten van deze 3 helmen,ik zou ze willen van de hand doen.

Jamie

BerichtGeplaatst: 14 Okt 2014 22:41    Onderwerp: Reageer met quote

Ik ben ook eigenlijk wel benieuwd hoeveel zo'n Duitse Stahlhelm tegenwoordig gaat. Een 5 tal jaar terug gestopt met militaria aan te kopen. Omdat de prijzen op beurzen de pannen van het dak bliezen. Toen werd het crisis en stortte die markt in. Nu met 1OO jaar 14-18 is het plots weer allemaal goud waard bij sommigen...
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privť bericht Verstuur mail
Jamie

BerichtGeplaatst: 14 Okt 2014 22:58    Onderwerp: Reageer met quote

Ik ben ook eigenlijk wel benieuwd hoeveel zo'n Duitse Stahlhelm tegenwoordig gaat. Een 5 tal jaar terug gestopt met militaria aan te kopen. Omdat de prijzen op beurzen de pannen van het dak bliezen. Toen werd het crisis en stortte die markt in. Nu met 1OO jaar 14-18 is het plots weer allemaal goud waard bij sommigen...
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privť bericht Verstuur mail
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie    Forum Eerste Wereldoorlog Forum Index -> Het taxatiebureau Tijden zijn in GMT + 1 uur
Pagina 1 van 1

Ga naar: