Forum Eerste Wereldoorlog Forum Index Forum Eerste Wereldoorlog
Hťt WO1-forum voor Nederland en Vlaanderen

FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   WikiWiki   RegistreerRegistreer 
 ProfielProfiel   Log in om je privť berichten te bekijkenLog in om je privť berichten te bekijken   InloggenInloggen   Actieve TopicsActieve Topics 

Mijn grootrvader aan het front

Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie    Forum Eerste Wereldoorlog Forum Index -> Het Belgisch Leger 1914/1918 Actieve Topics
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
deovolens

BerichtGeplaatst: 15 Feb 2014 21:07    Onderwerp: Mijn grootrvader aan het front Reageer met quote

Toevallig vond ik deze foto.Hier zie je Belgiscjhe soldaten van de karabiniers cycloisten (Schwarze Teufel) die najaren oorlog geen kleding nog fatsoenlmijke wapens hadden.
Ze kregen gloednieuwe uniformen van Engeland en MG van Frankrijk.De schoeisel zijn nog Belgisch. Eventjes poseren voor ze terug naar de dodengracht kunnen om afgemaakt te worden.That's life, Opa overleefde deze oorlog en leefde nog lang en geliukkig.
`
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privť bericht
Pegoud
Moderator

BerichtGeplaatst: 16 Feb 2014 0:25    Onderwerp: Reageer met quote

Mooi persoonlijk item, deovolens. Niet echt thuis bij De mooiste WO1-foto's van nu dus ik verplaats hem naar Het Belgische leger.

Gr P
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie    Forum Eerste Wereldoorlog Forum Index -> Het Belgisch Leger 1914/1918 Tijden zijn in GMT + 1 uur
Pagina 1 van 1

Ga naar: