Forum Eerste Wereldoorlog Forum Index Forum Eerste Wereldoorlog
Hťt WO1-forum voor Nederland en Vlaanderen

FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   WikiWiki   RegistreerRegistreer 
 ProfielProfiel   Log in om je privť berichten te bekijkenLog in om je privť berichten te bekijken   InloggenInloggen   Actieve TopicsActieve Topics 

De krijger

Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie    Forum Eerste Wereldoorlog Forum Index -> Boeken en recensies Actieve Topics
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Mark Pronk

BerichtGeplaatst: 02 Jan 2006 16:55    Onderwerp: De krijger Reageer met quote

Heel vaak als ik een boek lees wat ik in Belgie heb gekocht (ook wel eens in in Nederland gekochte boeken) staat er achterin een advertentie van de krijger. Nu vroeg mijn vader of ik zin had om mee te gaan naar Belgie, dus ik dacht: Kom, ik ga er eens heen. Ik heb er geen spijt van.

Ik ben weer een paar kilo boeken rijker, waaronder een 10-delige serie over de eerste wereldoorlog, een tweetal boeken over keizer Wilhelm, een boek over Hindenburg, en ook nog een heel armada boeken over de Tweede Wereldoorlog.

Ik kan een bezoek jullie dan ook alleen maar aanraden, wat een titels

Mark, die zo maar weer even verder gaat lezen Cool
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privť bericht
Richard

BerichtGeplaatst: 02 Jan 2006 17:45    Onderwerp: Reageer met quote

Een rijk bezit Mark.
Naar boven
derwisj

BerichtGeplaatst: 02 Jan 2006 19:01    Onderwerp: Reageer met quote

Mark, de krijger is inderdaad goed...is maar vijf kilometer van bij mij; al heb ik er reeds een tijdje niet geweest...koop de meeste van mijn boeken bij proxis of amazon; is goedkoper...
pascal
Mark Pronk

BerichtGeplaatst: 02 Jan 2006 19:15    Onderwerp: Reageer met quote

@ Richard: Zeker weten Smile

@ Pascal: Jah voor mij is het een flink stuk rijden. Maar ik heb er geen spijt van. Boeken kun je nooit genoeg hebben, het is ook een mooi geschenk voor komende generaties, vind ik. Wij hebben hier in de omgeving ook een hele goede boekwinkel, maar deze is niet net als de krijger alleen op krijgsgeschiedenis gefocussed. Toch hebben ze hier heel vaak mooie boeken. Ook bij kringloopwinkels is vaak het een en ander te vinden.
Naar boven
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie    Forum Eerste Wereldoorlog Forum Index -> Boeken en recensies Tijden zijn in GMT + 1 uur
Pagina 1 van 1

Ga naar: