Forum Eerste Wereldoorlog Forum Index Forum Eerste Wereldoorlog
Hét WO1-forum voor Nederland en Vlaanderen

FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   WikiWiki   RegistreerRegistreer 
 ProfielProfiel   Log in om je privé berichten te bekijkenLog in om je privé berichten te bekijken   InloggenInloggen   Actieve TopicsActieve Topics 

Lochristi, Zaffelare, zeveneken, Beervelde

Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie    Forum Eerste Wereldoorlog Forum Index -> Het Belgisch Leger 1914/1918 Actieve Topics
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
RSM

BerichtGeplaatst: 07 Jan 2014 12:45    Onderwerp: Lochristi, Zaffelare, zeveneken, Beervelde Reageer met quote

Ik ben op zoek naar info's betreffende WO1 voor de deelgemeenten Lochristi, Zaffelare, Zeveneken en Beervelde. Daar ik deel uitmaak van een werkgroep ter voorbereiding van de viering 1914 - 1918 had ik graag een max aan info gekregen betreffende die gemeenten; voorvallen, annecdotes, verhalen en foto's hierover. Tijdens een contactdag met de inwoners is niet veel materiaal te voorschijn gekomen en op de gemeente zelf , en dit door de fusie jaren geleden is veel verloren gegaan. Ik reken op jullie thks
Finnbar
Moderator

BerichtGeplaatst: 07 Jan 2014 14:41    Onderwerp: Reageer met quote

Rolling Eyes
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur mail
Pegoud
Moderator

BerichtGeplaatst: 07 Jan 2014 21:56    Onderwerp: Reageer met quote

En toch zo gewoon gebleven...

Gr P
Lingekopf
Bismarck

BerichtGeplaatst: 07 Jan 2014 23:45    Onderwerp: Reageer met quote

Ik wens U alle goeds, maar ik vermoed dat U wat aan de late kant bent.... Wink

Otto von Bismarck, 1869
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Yvonne
Admin

BerichtGeplaatst: 09 Jan 2014 18:38    Onderwerp: Re: Lochristi, Zaffelare, zeveneken, Beervelde Reageer met quote

RSM @ 07 Jan 2014 12:45 schreef:
Ik ben op zoek naar info's betreffende WO1 voor de deelgemeenten Lochristi, Zaffelare, Zeveneken en Beervelde. Daar ik deel uitmaak van een werkgroep ter voorbereiding van de viering 1914 - 1918 had ik graag een max aan info gekregen betreffende die gemeenten; voorvallen, annecdotes, verhalen en foto's hierover. Tijdens een contactdag met de inwoners is niet veel materiaal te voorschijn gekomen en op de gemeente zelf , en dit door de fusie jaren geleden is veel verloren gegaan. Ik reken op jullie thks

Er is op het Forum ook al veel te vinden, als je bovenaan bij 'zoeken' even de plaatsnamen invoert zul je al heel wat tegenkomen.

https://twitter.com/ForumWO1
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur mail Bekijk de homepage
etappe gent

BerichtGeplaatst: 16 Jun 2014 20:33    Onderwerp: Reageer met quote

Hallo,

Gisteren zijn de 2 delen van het archief van de voedingscomiteit van zaffelare welke gevonden werd in de opruiming van een inboedel van één van de leidinggevenden comiteit safelaere terug bij elkaar gekomen.
Naast een groot lot algemeen CRB zijn op de foto's een impressie te zien van enkele zaken met vermelding saffelaere.

Een tevreden ik, want nu is mijn CRB nog wat uitgebreider.

grtn

Frankie

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie    Forum Eerste Wereldoorlog Forum Index -> Het Belgisch Leger 1914/1918 Tijden zijn in GMT + 1 uur
Pagina 1 van 1

Ga naar: