Forum Eerste Wereldoorlog Forum Index Forum Eerste Wereldoorlog
Hťt WO1-forum voor Nederland en Vlaanderen

FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   WikiWiki   RegistreerRegistreer 
 ProfielProfiel   Log in om je privť berichten te bekijkenLog in om je privť berichten te bekijken   InloggenInloggen   Actieve TopicsActieve Topics 

Koksijde Ten Bogaerde

Plaats nieuw bericht   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk    Forum Eerste Wereldoorlog Forum Index -> Nieuwpoort, de kust en hinterland Actieve Topics
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Albatros

BerichtGeplaatst: 05 Mrt 2016 16:54    Onderwerp: Koksijde Ten Bogaerde Reageer met quote

Eind april verschijnt een nieuw boek van Bernard Deneckere over WO I: "Het nest van het wondervliegtuig. Het vliegveld Koksijde 1914-1918". Toen ik de studie begon dacht ik nogal minachtend over dit vliegveld. Al gauw bleek dat ik volledig verkeerd was: Belgen, Fransen en Britten vlogen er en wat weinigen weten is dat grote luchtazen er vlogen en dat meerdere prototypes er hun operationele doop kregen. Prijs 25 Euro.
Het boek is wetenschappelijk onderbouwd (voetnoten, info uit Engeland, Canada, Frankrijk, AustralÔe...), tot in de puntjes verzorgd wat betreft lay out en vol verrassende nooit gepubliceerde grote foto's. volg de wording op Facebook Historische Vliegtuigen boven Vlaanderen
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privť bericht Verstuur mail
Pegoud
Moderator

BerichtGeplaatst: 06 Mrt 2016 1:37    Onderwerp: Reageer met quote

Deze aankondiging hebben we al in meer topics gezien, ik sluit hem.

Gr P
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk    Forum Eerste Wereldoorlog Forum Index -> Nieuwpoort, de kust en hinterland Tijden zijn in GMT + 1 uur
Pagina 1 van 1

Ga naar: