Forum Eerste Wereldoorlog Forum Index Forum Eerste Wereldoorlog
Hét WO1-forum voor Nederland en Vlaanderen

FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   WikiWiki   RegistreerRegistreer 
 ProfielProfiel   Log in om je privé berichten te bekijkenLog in om je privé berichten te bekijken   InloggenInloggen   Actieve TopicsActieve Topics 

2012 Forummeet Argonnen foto's en napret
Ga naar Pagina 1, 2  Volgende

Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie    Forum Eerste Wereldoorlog Forum Index -> Forum-meeting Actieve Topics
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Magneet

BerichtGeplaatst: 25 Mrt 2012 18:57    Onderwerp: 2012 Forummeet Argonnen foto's en napret Reageer met quote

thuis, nondeju wat een weekend eerbied Bedankt Yvonne, Jean-Paul maar ook zeker Pierre mag niet vergeten worden.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage MSN Messenger
Magneet

BerichtGeplaatst: 25 Mrt 2012 20:05    Onderwerp: Reageer met quote

Mijn foto's even snel gedumpt, ga nog lokaties e.d. koppelen als ikd e tijd ervoor kan vinden

Hoogtepunten : Yvonne doet aan dressuur:

Ontstekers zijn interessant

Diezelfde kat

Jean-Paul legt een paar duiven weg

De bedden IN Vauqois

Electriciteitsschakelaar aan de Franse kant ( met een stuk Binkske)

Er wordt genoten op het terras

De kat van de gouden haan

en de hond

Zwaar in gesprek

Kat en hond

Charge!!!!!!

meer volgt
Naar boven
Magneet

BerichtGeplaatst: 25 Mrt 2012 20:41    Onderwerp: Reageer met quote

Bunker decoratie

De gids dacht dat er nergens regimentsmarkeringen waren, ik ontdekte van wel.

FEW Graffiti

Foto kiekn

Johan loop nu door!

Johan en de Landsturm

't was warm

oud spul met een klein Binkske

Uitrusten

Aaaaaah ze Zjermans are coming
Naar boven
Emiel

BerichtGeplaatst: 25 Mrt 2012 20:43    Onderwerp: Reageer met quote

Ik had toevallig Jean-Paul de Vries vanavond aan de telefoon, en hij wil alle bezoekers bedanken voor een leuke, gezellige maar ook interessante dag! Dus namens hem, bedankt!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Yvonne
Admin

BerichtGeplaatst: 25 Mrt 2012 22:43    Onderwerp: Reageer met quote

Magneet @ 25 Mrt 2012 18:57 schreef:
thuis, nondeju wat een weekend eerbied Bedankt Yvonne, Jean-Paul maar ook zeker Pierre mag niet vergeten worden.

Ben kapoet ende verschleten, wat een weekend!

Bedankt, bedankt, bedankt.
Morgen verder Very Happy
Ben kei en kei versleten, dus: goed!

https://twitter.com/ForumWO1
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur mail Bekijk de homepage
Yvonne
Admin

BerichtGeplaatst: 25 Mrt 2012 22:44    Onderwerp: Reageer met quote

Emiel @ 25 Mrt 2012 20:43 schreef:
Ik had toevallig Jean-Paul de Vries vanavond aan de telefoon, en hij wil alle bezoekers bedanken voor een leuke, gezellige maar ook interessante dag! Dus namens hem, bedankt!

Ach wat leuk!
Het was geweldig, geen woorden genoeg voor, de verhalen, alle moeite die hij voor ons deed, het enthousiasme, in een woord geweldig.
Wat een man thumbs up

Naar boven
Magneet

BerichtGeplaatst: 26 Mrt 2012 6:03    Onderwerp: Reageer met quote

Mijn brein ratelt en kraakt nog steeds om alles te verwerken. Mensen schrijf vast op voor volgend jaar : 22-23-24 maart weer! Ja 3 dagen ja, je zult moe, kapot, half dood zijn maar dat is het allemaal waard!
Naar boven
Reiné

BerichtGeplaatst: 26 Mrt 2012 8:15    Onderwerp: Reageer met quote

Het was mooi, leerzaam, gezellig en ouderwets gaaf.
Foto's volgen nog Cool
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur mail
Binkske007
Moderator

BerichtGeplaatst: 26 Mrt 2012 8:42    Onderwerp: Reageer met quote

Yvonne @ 25 Mrt 2012 22:44 schreef:
Wat een man thumbs up

Ja Johan, dat ziet er niet goed uit.
Zo zie je maar, steeds achter blijven en Yvonne naast onze gids, dat komt nooit meer goed. Embarassed

Ook van onze kant bedankt voor het schitterende weekend, het was in één woord : AF, niks commentaar te geven.
Vrijdag vroeg waren wij al ter plekke, leuke dag met ons Leentje gehad, om 22.30 in bed, om 06.30 op zaterdag opgestaan en genoten van het weer, en ja, hoor, de eerste Hollander zat gewoon naast ons en Magneet stond al te blinken in het zonneke.
Na het ontbijt, koffie hop 500 meter verder naar Jean-Paul en de rest van de ronduit schitterende groep kwam daar samen, altijd toch weer leuk om mekaar terug te ontmoeten.
Dagje gevuld met eerst Jean-Paul die ons meenam naar een verbijsterend stukje geschiedenis over de Amerikanen in de Argonnen, om stil van te worden, je zag ze in gedachten al de heuvel oplopen en afgeslacht worden, met een beetje verbeelding zag je de kanonnen in de grote putten staan.
En die Jean-Paul is zeker niet te schatten, wij vinden niks, maar ineens springt die man (wat is ie lening) ineens over een gracht en haalt er zo maar iets boven, die heeft echt haviksogen.
Dan een lekker broodje in zijn museum dat we naderhand bezochten en hop naar de volgende gids.
Onze Pierre nam ons mee naar de Vauquois om op zijn beurt de meest weerzinwekkende verhalen in schitterend Duits te mogen aanhoren.
Helmpie op, zweten als een paard en dan de lekkere koele tunnels in, echt wel weerzinwekkend dat die mensen daar met zo'n 1.500 tot 2.000 man in verbleven. Rolling Eyes
We liepen zelfs gevaar Embarassed toen er een zeer giftige fluoricerende salamander te zien was evenals een eenzame vleermuis.
Dan naar le Coq d'Or waar we na een gezellig onderonsje op het terras mekaar terug een beetje leerden kennen na een jaartje weggeweest van mekaar, lekker aanvallen op een overheerlijke typisch Vlaamse maaltijd, nog wat nakaarten in het café en dan ons beddeke in.
Zomeruur ingesteld, om 06.15 de gsm laten aflopen, lekker badje genomen, heerlijk ontbeten koffie en lucnhpakketje gemaakt en hop we waren weer vertrokken met Pierre die ons weer naar leuke plaatsen bracht en de tocht opsmukte met interessante verhalen.
De bunkers waar de Kronprinztunnel staat was een waar avontuur voor eenieder.
Jammer dat je er niet bij was Hans, je zou gesmikkeld en gesmuld hebben van deze prachtdingen, de ene bunker na de andere, echt niet gewoon. Ik miste je op dat ogenblik echt wel.
Dan naar de mijnenslag van Haute Cheveauchée met zijn ossuarium en machtige mijnkraters.
Dan een hele tocht door de bossen, loopgracht in, loopgracht uit de zweep erover , de pees werd erop gelegd, en telkens staat men versteld als je de soldaten en artilleriebeschietingen bij 'fantaseert'.
We stoppen bij de ingang van de fameuse 'Kaisertunnel', jammer genoeg niet open deze tijd van het jaar, een heel eind terug naar de auto en dan richting 'Camp du Génie'.
Een heus kamp dat gereconstrueerd wordt van artilleriestellingen tot genieverblijfplaatsen, veldkeuken (die overigens origineel was) en bunkers die opnieuw gebouwd worden.
Dan verder naar een Franse begraafplaats en een monument van WOII op de plaats waar een Brits vliegtuig neergestort was, naar een hele mooie (en grote) Franse machingeweerbunker zo terug naar de butte Romagne s. Montfaucon om afscheid te nemen na een GEWELDIG weekend, zeker hiervoor mijn dank aan Yvonne, Johan, Jean-Paul en Pierre.
Te vermelden waard is het feit dat Magneet en ik met mijn Leentje gelogeerd hebben in de Nantrisée, een huis waar de Kronprinz nog gelogeerd heeft.De eigenaar heeft de kamer waar ie logeerde naar hem genoemd en volgend jaar ga ik vragen om die te mogen hebben. Embarassed
Ik wil wel eens kort op de geschiedenisfeiten zitten dan.

Nantrisée kan ik heus aanraden, we boekten een kamer, maar kregen een heus appartement omdat ze de kamers een opknapbeurt gaven (voor dezelfde prijs uiteraard)
We werden bijzonder vriendelijk ontvangen in een mooi appartement met keuken, zithoek, tv met alle Nederlandse kanalen, een grote slaapkamer met ronduit prachtige badkamern met douche én ligbad.
Het ontbijt werd OP DE KAMER GEBRACHT, zeker genoeg om nog een mooi lunchpakket te maken voor onderweg.
Niet onbelangrijk voor het forum : De uitbaters zijn Nederlanders.
Wat was me dat zeg, de eerste en enige Fransman die ik tegenkwam was de boer die zijn koeien in de wei zette toen we met Jean-Paul na de uitstap terugkwamen. Zelfs in het café van Le Coq d'Or waren het 's avonds allemaal Hollanders die in-en-uit liepen. vlag zwaaien
Diezelfde avond ontmoette ik de Belgische uitbaters van Le Coq d'Or. helmpompom yoohoo
Voor de rest : ALLEMAAL HOLLANDERS..... Embarassed Maar het was wel van de eerte tot de laatste een leuke bende, ik heb me rot geamuseerd en kijk al uit naar de volgende meet.
Ik miste wel Hans, Margreet en Gerard en de zusjes, ik heb geregeld aan jullie gedacht hoor.
Het was genieten van seconde één tot de laatste. Laughing
Magneet

BerichtGeplaatst: 26 Mrt 2012 9:30    Onderwerp: Reageer met quote

Natrise gereserveerd voor volgend jaar voor 2 personen, Miranda gaat ook mee yoohoo
Naar boven
Yvonne
Admin

BerichtGeplaatst: 26 Mrt 2012 10:56    Onderwerp: Reageer met quote

Topic voor alle foto's, sterke verhalen en napret.

Naar boven
Mirjam
Moderator

BerichtGeplaatst: 26 Mrt 2012 11:43    Onderwerp: Reageer met quote

Fijn dat jullie het allemaal zo leuk gehad hebben Smile

Binkske007 @ 26 Mrt 2012 8:42 schreef:
En die Jean-Paul is zeker niet te schatten, wij vinden niks, maar ineens springt die man (wat is ie lening) ineens over een gracht en haalt er zo maar iets boven, die heeft echt haviksogen.

Ik zal wel een spoilsport zijn, maar ik heb zo een vermoeden dat ie dat neerlegt. Twee jaar geleden zijn Shabu en ik ook met hem meegeweest. Hij zei: 'je vind nog zat', kijkt om zich heen, springt ook over de sloot en hoppa: http://www.forumeerstewereldoorlog.nl/viewtopic.php?p=313763#313763

Niks mis mee natuurlijk Cool

Ik miste wel Hans, Margreet en Gerard en de zusjes, ik heb geregeld aan jullie gedacht hoor.

Dank je wel Binkske kiss
Wij hebben ook regelmatig aan jullie gedacht en hopen er volgend jaar toch echt weer bij te zijn!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage
mrs Stan

BerichtGeplaatst: 26 Mrt 2012 12:07    Onderwerp: Reageer met quote

Leuk te lezen dat jullie een heel fijne meet hebben gehad. Leuke foto's ook! (hopelijk komen er nog meer bij)
Ook ik heb heel wat keertjes aan jullie gedacht afgelopen weekend, zelfs net voor en tijdens onze concerten! En het er over gehad ook (waar het hart vol van is... Smile )! Volgende keer hoop ik (we) er echt weer bij te zijn en jullie weer allemaal terug te zien! (en koor Asaf geeft niet 2 jaren achter elkaar concerten in de passie tijd Cool )

Greetz, Margreet Cool poppy
Magneet

BerichtGeplaatst: 26 Mrt 2012 13:04    Onderwerp: Reageer met quote

Mirjam @ 26 Mrt 2012 11:43 schreef:
Fijn dat jullie het allemaal zo leuk gehad hebben Smile

Ik zal wel een spoilsport zijn, maar ik heb zo een vermoeden dat ie dat neerlegt. Twee jaar geleden zijn Shabu en ik ook met hem meegeweest. Hij zei: 'je vind nog zat', kijkt om zich heen, springt ook over de sloot en hoppa: http://www.forumeerstewereldoorlog.nl/viewtopic.php?p=313763#313763

Niks mis mee natuurlijk Cool

Dank je wel Binkske kiss
Wij hebben ook regelmatig aan jullie gedacht en hopen er volgend jaar toch echt weer bij te zijn!

geloof me, ontstekers en explosieven leg je niet neer.
Naar boven
Magneet

BerichtGeplaatst: 26 Mrt 2012 13:05    Onderwerp: Reageer met quote

Ohja en Jean-Paul vertelde toch van die school uit Vught die over een paar weken die helling omhoog mag? De zoon van mijn manager hoort daar bij.
Naar boven
Yvonne
Admin

BerichtGeplaatst: 26 Mrt 2012 13:07    Onderwerp: Reageer met quote

mrs Stan @ 26 Mrt 2012 12:07 schreef:
Leuk te lezen dat jullie een heel fijne meet hebben gehad. Leuke foto's ook! (hopelijk komen er nog meer bij)
Ook ik heb heel wat keertjes aan jullie gedacht afgelopen weekend, zelfs net voor en tijdens onze concerten! En het er over gehad ook (waar het hart vol van is... Smile )! Volgende keer hoop ik (we) er echt weer bij te zijn en jullie weer allemaal terug te zien! (en koor Asaf geeft niet 2 jaren achter elkaar concerten in de passie tijd Cool )

Greetz, Margreet Cool poppy

Jullie waren er gewoon bij, we hebben het constant over jullie gehad, dus écht weg waren jullie niet kiss

Zet in je agenda: 22,23,24 maart 2013 zelfde plek!

Naar boven
Yvonne
Admin

BerichtGeplaatst: 26 Mrt 2012 13:08    Onderwerp: Reageer met quote

En er komen nog foto's genoeg bij Smile
We mistten Linge met z'n helm met licht, die konden we goed gebruiken, en we moesten doorgeven dat Binkske nergens is blijven steken total innocense

Naar boven
Binkske007
Moderator

BerichtGeplaatst: 26 Mrt 2012 13:11    Onderwerp: Reageer met quote

Mirjam @ 26 Mrt 2012 11:43 schreef:

Ik had toch niet het vermoeden dat het zo was hoor want er was inderdaad nog vanalles te vinden, behalve ik natuurlijk, ik vond niet veel soeps, enkel een shrapnel en een sluiting van een munitierecuperatiebak.
Ik heb alleen mijn verzameling nog een beetje uitgebouwd met wat aankopen : (wee munitiekistjes Duits, haast dezelfde, maar ééntje uit de eerste en ééntje uit de tweede oorlog.
Ik heb ook twee boekjes geruild die ik dubbel had tegen een Amerikaanse veldfles en twee US alluminium tentharingen, die waren zo zwak dat er maar een 100.000 van gemaakt zijn, ze sloegen ze namelijk krom, ik heb een kromme en een rechte, die zou je namelijk alleen hier vinden. in le Coq d'Or heb ik schaft ik me nog een Duits jampotje in glas aan en een Frans maatflesje met cl en gr -eenheden op.

Nu in de zomer naar Normandië en dan opnieuw afwachten tot maart 2013. Embarassed
shabu
Cheffin

BerichtGeplaatst: 26 Mrt 2012 13:19    Onderwerp: Reageer met quote

Magneet @ 26 Mrt 2012 13:04 schreef:

geloof me, ontstekers en explosieven leg je niet neer.

Op jouw foto is te zien dat dat dus wel gebeurd Wink puh

flauw he Evil

http://ww1relics.com/

Laatst aangepast door shabu op 26 Mrt 2012 13:23, in totaal 1 keer bewerkt
Naar boven
Yvonne
Admin

BerichtGeplaatst: 26 Mrt 2012 13:21    Onderwerp: Reageer met quote

'kiekeboe'

Naar boven
shabu
Cheffin

BerichtGeplaatst: 26 Mrt 2012 13:22    Onderwerp: Reageer met quote

Jongens ik heb jullie allemaal gemist dit weekend, en heel vaak aan jullie gedacht.
Heel leuk dat het zo geslaagd was, en ook het weer was super.
Ik ben benieuwd naar de rest van de foto's!

Naar boven
Binkske007
Moderator

BerichtGeplaatst: 26 Mrt 2012 13:26    Onderwerp: Reageer met quote

Mailtje naar Nantrisé is onderweg, nu nog wachten op bevestiging, wij gaan alweer een dagske vroeger, vanaf 21 maart. Rolling Eyes
Kwestie van de slagveldlucht terug op te snuiven voor de rest er is. Laughing

Oh ja, de car-wash bij ons is verstopt, er zit een hele heuvel van Romagne in, mijn benen zijn 2 cm ingekort van de wandeling en er moet een gaatje bijgemaakt worden in mijn broeksriem, van het transpireren. Embarassed Embarassed Embarassed

Laatst aangepast door Binkske007 op 26 Mrt 2012 13:28, in totaal 1 keer bewerkt
Naar boven
Magneet

BerichtGeplaatst: 26 Mrt 2012 13:28    Onderwerp: Reageer met quote

Binkske007 @ 26 Mrt 2012 13:26 schreef:
Mailtje naar Nantrisé is onderweg, nu nog wachten op bevestiging, wij gaan alweer een dagske vroeger, vanaf 21 maart. Rolling Eyes
Kwestie van de slagveldlucht terug op te snuiven voor de rest er is. Laughing

wij ook :Y
Naar boven
Binkske007
Moderator

BerichtGeplaatst: 26 Mrt 2012 13:29    Onderwerp: Reageer met quote

Succes verzekerd Magneet. koffie
Yvonne
Admin

BerichtGeplaatst: 26 Mrt 2012 13:33    Onderwerp: Reageer met quote

shabu @ 26 Mrt 2012 13:22 schreef:
Jongens ik heb jullie allemaal gemist dit weekend, en heel vaak aan jullie gedacht.

Je was er écht bij, overal wel werd jullie naam genoem.
En jullie moeten een zeer dikke stevige kus en alle liefs hebben van Marc en Elfi kiss

Maar echt, boek nú voor volgend jaar1 En Binkske, wij gaan ook de 21e al Smile

Naar boven
Yvonne
Admin

BerichtGeplaatst: 26 Mrt 2012 13:40    Onderwerp: Reageer met quote

Ik zal hier ook de directe link bijgeven, je moet hem iets uitvergroten voor het 'kiekeboe-effect'

https://picasaweb.google.com/lh/photo/BcQAkshwHHs8U0f8dQa7CZRu3ej7K_gWf2YBRA5Ufms?feat=directlink

Ik ben dol op alle paarstinten poppy

Naar boven
Yvonne
Admin

BerichtGeplaatst: 26 Mrt 2012 13:51    Onderwerp: Reageer met quote

De huiskat van
http://www.romagne14-18.com/

Naar boven
hsmeets

BerichtGeplaatst: 26 Mrt 2012 14:10    Onderwerp: Reageer met quote

Ik ben ondertussen ook weer terug, zeer moe en voldaan ..wat een geweldig weekend!

Dank aan allen, en met name voor de "organisatie" om dit op poten te zetten.

De foto's volgen nog zodra ik er doorheen gegaan ben, het zijn er zoals gewoonlijk weer een hele stapel Cool

grts
Hans
Binkske007
Moderator

BerichtGeplaatst: 26 Mrt 2012 14:25    Onderwerp: Reageer met quote

Joepieeee, onze reservatie in de kamer waar de Kronprinz sliep is aanvaard. Laughing
Korter op de geschiedenis kan ik nu niet meer zitten denk ik. koffie

Of het moest zijn originele bed nog zijn met stukjes maitresse aan. Embarassed Embarassed

Hopelijk niet natuurlijk. Rolling Eyes
Yvonne
Admin

BerichtGeplaatst: 26 Mrt 2012 14:43    Onderwerp: Reageer met quote

Eerste avond in http://www.bblecoqdor.com/ zalig avondeten, alles prima verzorg en in geanimeerd gesprek met de bekende westernfrontfotograaf Michael St Maur Shiel
http://www.westernfrontphotography.com/main.php
waar ik nog wat mee te organiseren heb voor volgend jaars uitstap.

Sfeervol en smaakvol.

Naar boven
shabu
Cheffin

BerichtGeplaatst: 26 Mrt 2012 14:50    Onderwerp: Reageer met quote

Yvonne @ 26 Mrt 2012 14:43 schreef:
Eerste avond in http://www.bblecoqdor.com/ zalig avondeten, alles prima verzorg en in geanimeerd gesprek met de bekende westernfrontfotograaf Michael St Maur Shiel
http://www.westernfrontphotography.com/main.php
waar ik nog wat mee te organiseren heb voor volgend jaars uitstap.

Waaaattt, mijn favoriete fotograaf! Surprised
Die man maakt zulke mooie foto's, ik ben al jaren een groot fan van hem....
Jeetje ik baalde al, maar nu...... Crying or Very sad

Maar volgend jaar lees ik...????? yummie yummie

Naar boven
Magneet

BerichtGeplaatst: 26 Mrt 2012 14:51    Onderwerp: Reageer met quote

hij is zelfs met ons meegeweest Vauqois in.
Naar boven
shabu
Cheffin

BerichtGeplaatst: 26 Mrt 2012 14:52    Onderwerp: Reageer met quote

Yvonne @ 26 Mrt 2012 13:33 schreef:
shabu @ 26 Mrt 2012 13:22 schreef:

Je was er écht bij, overal wel werd jullie naam genoem.
En jullie moeten een zeer dikke stevige kus en alle liefs hebben van Marc en Elfi kiss

Maar echt, boek nú voor volgend jaar1 En Binkske, wij gaan ook de 21e al Smile

Lief van ze Smile
En ik ben al bezig met reserveren hoor!

En Yvonne, die foto van de kat is echt super!!!

Naar boven
Binkske007
Moderator

BerichtGeplaatst: 26 Mrt 2012 15:12    Onderwerp: Reageer met quote

Als je snel bent :
http://www.gites.nl/tehuur/lorraine/meuse/bed-and-breakfast/8281/

Zeg maar dat die Belg je gestuurd heeft.
Je hebt zelfs na het ontbijt nog genoeg mee voor een luchpakket. Embarassed
Magneet

BerichtGeplaatst: 26 Mrt 2012 15:31    Onderwerp: Reageer met quote

of gewoon http://www.nantrise.com/ puh
Naar boven
Yvonne
Admin

BerichtGeplaatst: 26 Mrt 2012 16:59    Onderwerp: Reageer met quote

Wandelen met Jean-Paul de Vries
http://www.romagne14-18.com/

Verstild, mooi, sfeervol, vol duistere verhalen.

Naar boven
Yvonne
Admin

BerichtGeplaatst: 26 Mrt 2012 17:05    Onderwerp: Reageer met quote

De gebruikelijke beelden, heren op de velden...

Blij als een kind dat een paasei vindt

De vrouw van Binkske hield alles keurig bij.

Bomenhout dat nog steeds zo verkleurde door alle troep die er nog steeds lag.

Naar boven
Yvonne
Admin

BerichtGeplaatst: 26 Mrt 2012 17:13    Onderwerp: Reageer met quote

Naar boven
Yvonne
Admin

BerichtGeplaatst: 26 Mrt 2012 17:25    Onderwerp: Reageer met quote

In de namiddag op pad met onze vloeiend duits-sprekende franse gids:
Pierre Lenhard
http://www.verdun-decouverte.fr/

Een geweldige gids!

Pennsylvania Memorial te Varennes-en-Argonne
Te lelijk voor woorden, naar mijn bescheiden mening.

http://www.webmatters.net/france/ww1_usa_varennes.htm

Naar boven
Cobra4

BerichtGeplaatst: 27 Mrt 2012 12:11    Onderwerp: Reageer met quote

Wat een leuk verslag en wat een mooie foto's! eerbied

Ik moet toch maar eens een keer mee. Smile
Naar boven
Yvonne
Admin

BerichtGeplaatst: 27 Mrt 2012 16:18    Onderwerp: Reageer met quote

Vauquois met onze kundige gids Pierre Lenhard.

Naar boven
Yvonne
Admin

BerichtGeplaatst: 27 Mrt 2012 16:19    Onderwerp: Reageer met quote

Naar boven
Yvonne
Admin

BerichtGeplaatst: 27 Mrt 2012 16:21    Onderwerp: Reageer met quote

Naar boven
Yvonne
Admin

BerichtGeplaatst: 27 Mrt 2012 16:26    Onderwerp: Reageer met quote

Montfaucon

En een perfecte afsluiter in Le Coq D'Or

Naar boven
mudra

BerichtGeplaatst: 27 Mrt 2012 19:10    Onderwerp: Reageer met quote

Jullie hebben een prachtig weekend achter de rug zie ik !
Wat een weer... En zeer aangename "logistiek" blijkbaar. En met een goed gevuld programma. Het blijft genieten in deze streek...

Wim D.
die nicht mehr sind.
Naar boven
hsmeets

BerichtGeplaatst: 27 Mrt 2012 22:56    Onderwerp: Reageer met quote

Ik heb inmiddels ook wat foto's online

Huisje gemaakt van ww1 restmaterialen

Duitse begraafplaats Romagne

Een van de originele stenen op de begraafplaats

Ontsteker

Ow shiney!!!

Oprapen verboden (nadat iemand em vrolijk oppakte Wink )

Krimhilde

Blik vanaf Krimhilde stelling

Hout blauw ivm koper in de grond

Medic! (nare stekels..slechte foto puh)

Liev

Mars!

Noodzakelijke helmpjes, dankzij FEW nu gewild fashion item

Vauquois

O hai!

Wat zit er achter die gemetselde muur?!

Gniffeldegniffel

Butte Montfaucon

Houw je haar nou vast anders zit et in me shot!

Een van de vele bunkers bij de Kronprinz Bunker

Andere bunker zelfde complex, gebouwd door Pi 16 (staat op instorten)

Inbraakpoging mislukt

Tegenwoordig schieten we met (digitale) camera's

De rest is te zien via deze link

top weekend gewoon!..toch maar eens kijken of ik er niet een veredelde stacaravan kan vinden zodat ik meer tijd in de argonne kan doorbrengen Cool

grts
Hans
Yvonne
Admin

BerichtGeplaatst: 27 Mrt 2012 23:23    Onderwerp: Reageer met quote

De hele bende:

Naar boven
Binkske007
Moderator

BerichtGeplaatst: 28 Mrt 2012 6:54    Onderwerp: Reageer met quote

Yvonne @ 27 Mrt 2012 23:23 schreef:
De hele bende:

Wat steek je nu weer met me uit Magneet???? Yvonne blik
Magneet

BerichtGeplaatst: 28 Mrt 2012 8:38    Onderwerp: Reageer met quote

whahaha ik probeerde Lingenkopf's lamp na te doen puh
Naar boven
Finnbar
Moderator

BerichtGeplaatst: 28 Mrt 2012 9:39    Onderwerp: Reageer met quote

Was écht top, zo te zien en te lezen.
Beetje balen dat ik er niet bij kon zijn Crying or Very sad

Smile poppy
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur mail
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie    Forum Eerste Wereldoorlog Forum Index -> Forum-meeting Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar Pagina 1, 2  Volgende
Pagina 1 van 2

Ga naar: