Forum Eerste Wereldoorlog Forum Index Forum Eerste Wereldoorlog
Hťt WO1-forum voor Nederland en Vlaanderen

FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   WikiWiki   RegistreerRegistreer 
 ProfielProfiel   Log in om je privť berichten te bekijkenLog in om je privť berichten te bekijken   InloggenInloggen   Actieve TopicsActieve Topics 

Gezocht: info over 21e Landweer Bataljon uit Haarlem

Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie    Forum Eerste Wereldoorlog Forum Index -> Personen Actieve Topics
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
marga

BerichtGeplaatst: 02 Sep 2011 6:51    Onderwerp: Gezocht: info over 21e Landweer Bataljon uit Haarlem Reageer met quote

Mijn overgrootvader zat in Haarlem in nederland in het reserveleger bij het 21e Bataljon Landweer Infanterie, 3e compagnie. Na de mobilisatie oproep op 31 juli 1914 is hij overgeplaatst naar Kustwacht detachement Zandvoort. Mijn moeder weet niet beter dan dat haar opa in Brabant vlak bij de belgische grens gelegerd was. Ik weet inmiddels dat het 10e Regiment uit Haarlem daar inderdaad zat (het 21e bataljon is daaraan gekoppeld). Wie kan mij meer informatie geven hoe de verplaatsingen zijn gegaan en wat er is geschied.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privť bericht
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie    Forum Eerste Wereldoorlog Forum Index -> Personen Tijden zijn in GMT + 1 uur
Pagina 1 van 1

Ga naar: