Forum Eerste Wereldoorlog Forum Index Forum Eerste Wereldoorlog
Hét WO1-forum voor Nederland en Vlaanderen

FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   WikiWiki   RegistreerRegistreer 
 ProfielProfiel   Log in om je privé berichten te bekijkenLog in om je privé berichten te bekijken   InloggenInloggen   Actieve TopicsActieve Topics 

Camping Les Breuils Verdun- slecht nieuws!

Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie    Forum Eerste Wereldoorlog Forum Index -> Hotels, restaurants, café's Actieve Topics
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Emiel

BerichtGeplaatst: 08 Mei 2010 12:08    Onderwerp: Camping Les Breuils Verdun- slecht nieuws! Reageer met quote

Voor diegene die er vaker komen, er komen nieuwe eigenaren.

Kreeg onderstaand mailtje van Celine,

Dear friends,

Turns a page for us and it is not without a great emotion.
Indeed, from this year, season 2010, Gilles and I will not be there to welcome you;
Philippe and Carmen BERTHIOT, and their children, take our train to the campsite.
We are certain that you will give them the warmest of welcomes.

Thank you for your trust, thank you for all the love and friendship you have given us and our parents during the last 37 years , we would not have done it without you !!!

We had a wonderful and very large family!!!

We wish you all to continue to have happy days at “Les Breuils”.

Each of your faces remain forever engraved in a small corner of our mind.

Thank you
Fondly

Céline et Gilles
M&Mme MADRIGAL
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Reiné

BerichtGeplaatst: 08 Mei 2010 13:09    Onderwerp: Reageer met quote

Klopt,.... had 'm al gezien... Maar of dat nu persé slecht nieuws moet zijn?
Laten we de nieuwe eigenaren toch het voordeel van de twijfel gunnen Cool
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur mail
Philippe Vandeweege

BerichtGeplaatst: 08 Mei 2010 14:03    Onderwerp: Reageer met quote

Hallo,
Er blijft nog altijd de camping"Sous le moulin"in Charny!
Aanbevolen aan mensen die het met wat minder dan de "Hilton" kunnen stellen en amper op een boogscheut van het "Champs de Bataille"gelegen.
Heb er jaren en jaren prachtige dagen beleefd maar mijn tentje wordt oud en mijn knoken ook.
Groeten.Philippe
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht AIM Naam
den Korrigann

BerichtGeplaatst: 08 Mei 2010 14:22    Onderwerp: Reageer met quote

Het leven gaat verder. Toch zal ik die mensen missen, hun vriendelijkheid, hun belangstelling, hun spontane tips, de spelletjes van Céline met de slagboom, de immer bezige moeder, de gesprekjes met de vader die steevast een controleronde maakte na een onweersbui 's nachts, Gilles die je zowat overal tegenkwam en steeds een goededag zwaaide....Een hoofdstuk is afgesloten, het zal even wennen worden.
Naar boven
Emiel

BerichtGeplaatst: 08 Mei 2010 14:53    Onderwerp: Reageer met quote

r3slotboom @ 08 Mei 2010 14:09 schreef:
Klopt,.... had 'm al gezien... Maar of dat nu persé slecht nieuws moet zijn?
Laten we de nieuwe eigenaren toch het voordeel van de twijfel gunnen Cool

Dat zondermeer!

Maar daarom vind ik het wel jammer!
Naar boven
Reiné

BerichtGeplaatst: 08 Mei 2010 16:46    Onderwerp: Reageer met quote

Jammer is het zeker,! daar heb je gelijk in Emiel!
museum1418

BerichtGeplaatst: 16 Mei 2010 20:20    Onderwerp: Reageer met quote

Quote:
Het leven gaat verder. Toch zal ik die mensen missen, hun vriendelijkheid, hun belangstelling, hun spontane tips, de spelletjes van Céline met de slagboom, de immer bezige moeder, de gesprekjes met de vader die steevast een controleronde maakte na een onweersbui 's nachts, Gilles die je zowat overal tegenkwam en steeds een goededag zwaaide....Een hoofdstuk is afgesloten, het zal even wennen worden.

Al 30 jaar kom ik op deze camping en onderstreep bovenstaande ten zeerste.

Gezien hun (prive) situatie een allersinds begrijpelijke beslissing om de camping van de hand te doen.
Vorige week was het definitief: een hoofdstuk is hiermee afgesloten. En het blijft spijtig.

Jan
http://www.westernfront.nl
Naar boven
Price of Glory

BerichtGeplaatst: 16 Mei 2010 20:25    Onderwerp: Reageer met quote

Ik ken niet de band met de voormalige eigenaren, maar het blijft toch een van de meest gunstig gelegen campings in de directe omgeving van Verdun.
En ik zal hier zeker in de toekomst terug keren als de camping goed word beheerd.

http://www.ahwk.fr
Naar boven
marc v megroot

BerichtGeplaatst: 16 Mei 2010 20:43    Onderwerp: Reageer met quote

Ik wist alleen de naam van de camping via dit Forum. Vanaf deze camping heb ik dus mijn lang weekend in Verdun doorgebracht.
Tot nu toe, heb ik geen klachten gehad of gehoord van mensen die er stonden.
De receptioniste (Pariesienne) was bijzonder aardig en behulpzaam.
Kreeg vanochtend nog gratis een baquette omdat er geen Pain geleverd was. Dus als ik die kant op ga, ga ik daar zeker terug.
Alleen de op en afrit naar de weg (de rotonde op ) is voor een auto met caravan niet zo'n geweldig succes.

Marc
derwisj

BerichtGeplaatst: 16 Mei 2010 21:28    Onderwerp: Reageer met quote

Is inderdaad jammer...ben er twee maal geweest en vanwege ongelooflijke regenval veel tijd doorgebracht in de bar...veel gepraat met gilles en celine...
pascal
nappie

BerichtGeplaatst: 17 Mei 2010 9:10    Onderwerp: Reageer met quote

Dood en dood zonde.

Nog geen twee weken geleden heb ik een week gekampeerd bij Celine. Ja het was soms koud en nat, maar zoals altijd een warm gevoel bij Celine, Gilles, en oma.

Nieuwe eigenaren krijgen natuurlijk krediet, maar les Breuils zal nooit meer de echte oude les Breuils zijn.

Vergeet niet, dat er altijd een groot affiche van Romagne van Jean Paul duidelijk zichtbaar was. Bovendien stuurde Celine zo goed als mogelijk de kampeerders naar de goede en juiste plekken.

Nogmaals zonde..... Confused

"Some men see the things as they are and say why? I dream things that never were and say why not! " (Bobby Kennedy)
Naar boven
chinchi

BerichtGeplaatst: 30 Mei 2010 14:10    Onderwerp: Reageer met quote

nappie @ 17 Mei 2010 10:10 schreef:
Dood en dood zonde.

Nog geen twee weken geleden heb ik een week gekampeerd bij Celine. Ja het was soms koud en nat, maar zoals altijd een warm gevoel bij Celine, Gilles, en oma.

Nieuwe eigenaren krijgen natuurlijk krediet, maar les Breuils zal nooit meer de echte oude les Breuils zijn.

Vergeet niet, dat er altijd een groot affiche van Romagne van Jean Paul duidelijk zichtbaar was. Bovendien stuurde Celine zo goed als mogelijk de kampeerders naar de goede en juiste plekken.

ik vind het ook heel jammer. Altijd heel gezellig met de eigenaren. Die ook het overzicht op de camping hadden, precies wisten wie er hoorde en altijd vriendelijk.

nu 2 weekendjes bij de nieuwe eigenaren geweest....en tja......ik hoop dat het allemaal beginnersfouten waren.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht MSN Messenger
Emiel

BerichtGeplaatst: 30 Mei 2010 14:44    Onderwerp: Reageer met quote

chinchi @ 30 Mei 2010 15:10 schreef:
nappie @ 17 Mei 2010 10:10 schreef:
Dood en dood zonde.

ik vind het ook heel jammer. Altijd heel gezellig met de eigenaren. Die ook het overzicht op de camping hadden, precies wisten wie er hoorde en altijd vriendelijk.

nu 2 weekendjes bij de nieuwe eigenaren geweest....en tja......ik hoop dat het allemaal beginnersfouten waren.

Verklaar eens?
Spreken ze wel Engels? Wink Dan ben ik al een hoop tevree
Naar boven
chinchi

BerichtGeplaatst: 15 Jun 2010 16:47    Onderwerp: Reageer met quote

nou tja hij probeerd engels te spreken maar verstaat het volgens mij niet.

Wij gingen namelijk 2 weekenden achterelkaar en de caravan bleef staan. Zegt hij op zijn engels dat volgende week afgerekend kan worden en begint toch te rekenen om meteen te betalen.

Met afrekenen een weekend teveel betaald het weekend erna klopte de rekening weer niet. Evenals met brood halen bijna elke keer klopte het niet met afrekenen.

Verder liepen er honden los, stond iemand met pech en daar reageerden ze niet op, kinderen die met stenen in de speeltuin gooiden (daar reageerden celine en gilles wel altijd op). Ze hebben zelf een hond die ze bij de ingang leggen maar als er dan kinderen op af gaan mogen ze hem niet aanraken (vind ik dan weer niet zo slim om hem bij de ingang te leggen). Plek die gereserveerd was aan iemand anders geven en dan de plek die je dan krijgt weer aan iemand anders vergeven. Vreemden die de camping op konden lopen en waar niemand iets van zei en wel meer van kleine dingen.
Dan tevens wat kleine dingen die niet gebeurt waren.
Naar boven
Emiel

BerichtGeplaatst: 15 Jun 2010 17:15    Onderwerp: Reageer met quote

Hmm klinkt niet al te best dan inderdaad als ik het zo hoor, hopen dat het inderdaad beginnersfouten waren en dat het daarbij blijft. Zou zonde zijn als deze camping verloederd!
Naar boven
chinchi

BerichtGeplaatst: 07 Jul 2010 17:37    Onderwerp: Reageer met quote

zou inderdaad heel zonde zijn, want ik kwam er graag. De camping ligt ook ideaal, je kunt zo het stadje inlopen.
Naar boven
Emiel

BerichtGeplaatst: 11 Jul 2010 16:07    Onderwerp: Reageer met quote

Heb er er zojuist 2 weken gestaan! en in principe toch wel tevreden! tuurlijk wel wat kleine beginnersfoutjes maar ook wel positieve veranderingen! Zo is het zwembad vaak eerder geopend en blijft langer open, ook het terras blijft na 10en nog open.
Naar boven
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie    Forum Eerste Wereldoorlog Forum Index -> Hotels, restaurants, café's Tijden zijn in GMT + 1 uur
Pagina 1 van 1

Ga naar: