Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
Auteur |
Bericht |
Fritz Kempf Ere WikiMusketier
Geregistreerd op: 4-4-2006 Berichten: 10370 Woonplaats: Wipers (Ieper)
|
|
Naar boven |
|
 |
Finnbar Moderator

|
Geplaatst: 09 Mrt 2010 22:21 Onderwerp: |
|
|
Waarom hier een topic over openen? Stuur een pb naar Lingekopf, zou ik zeggen. |
|
Naar boven |
|
 |
|
Geplaatst: 09 Mrt 2010 22:28 Onderwerp: |
|
|
Waarom? Dit is nog altijd de Wikimania en hier kunnen alle problemen terecht van de Wiki. Dit is al meer dan 3 jaar zo en dit zal eenmaal zo blijven. Bovendien kunnen andere mensen nog eens hun mening hier plaatsen. En niet via mail. En vermits alles daar in overleg werd gepleegd terwijl ik zomaar mocht toekijken zonder het recht te krijgen om zelf te mogen reageren. Dus mijn vraag opnieuw: Mag ik eventjes vragen wat er verkeerd was aan de The Animal Memorial? Want jullie hebben daarnet een klein overleg gepleegd, terwijl ik gewoon moest toekijken. Ik dacht, het zal een bespreking wordne en wat zag ik, The Animal Memorial werd verwijderd. Niet lief om de zender, mij dus, de kans te geven om het artikel te verdedigen. _________________ "Kennscht mi noch?" ~~~ Who is the real "Fritz Kempf"?
Ypres Salient on Pictures
Discover the Salient - Meet the men
FHSW Wikia |
|
Naar boven |
|
 |
Lingekopf Bismarck

Geregistreerd op: 19-10-2006 Berichten: 16013 Woonplaats: Binnen de Atlantikwall en 135 km van het WO1-front
|
Geplaatst: 09 Mrt 2010 23:05 Onderwerp: |
|
|
Ik ga hier inhoudelijk niet op in om de afzender niet onnodig te beschadigen. _________________ "Setzen wir Deutschland, so zu sagen, in den Sattel! Reiten wird es schon können..... "
"Wer den Daumen auf dem Beutel hat, der hat die Macht."
Otto von Bismarck, 1869 |
|
Naar boven |
|
 |
|
Geplaatst: 09 Mrt 2010 23:07 Onderwerp: |
|
|
Lingekopf @ 09 Mrt 2010 23:05 schreef: | Ik ga hier inhoudelijk niet op in om de afzender niet onnodig te beschadigen. |
Ik heb de kans niet om te reageren op jullie commentaar. Maar goed, doen jullie zin maar. Ik ga verder werken op Milpedia. Hij is daar tenminste niet zo streng.
En alweer geen antwoord op de vraag. Wat was er verkeerd? De complete inhoud? Tjah, dit is het verhaal dat Slot & zoon, Price en ikzelf kregen van de oude meneer dat daar woont en het monument steunde en onderhoud. _________________ "Kennscht mi noch?" ~~~ Who is the real "Fritz Kempf"?
Ypres Salient on Pictures
Discover the Salient - Meet the men
FHSW Wikia |
|
Naar boven |
|
 |
|