Forum Eerste Wereldoorlog Forum Index Forum Eerste Wereldoorlog
Hét WO1-forum voor Nederland en Vlaanderen

FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   WikiWiki   RegistreerRegistreer 
 ProfielProfiel   Log in om je privé berichten te bekijkenLog in om je privé berichten te bekijken   InloggenInloggen   Actieve TopicsActieve Topics 

Modellenwedstrijd mei-oktober 2009

Plaats nieuw bericht   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk    Forum Eerste Wereldoorlog Forum Index -> De Vitrine: jaarlijkse wedstrijd Actieve Topics
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Lingekopf
Bismarck

BerichtGeplaatst: 01 Mei 2009 9:11    Onderwerp: Modellenwedstrijd mei-oktober 2009 Reageer met quote

De inzendingen voor de eerste modellenwedstrijd 2009 kunnen hier tot 24 oktober 20.00 uur geplaatst worden.

Hoe gaat het in zijn werk? Iedere user mag drie foto's van één zelfgemaakt(!), aan WO1 gerelateerd model plaatsen. Vanaf de 24 april 2009 kunnen alle users van dit forum, door middel van een poll, het mooiste/beste/meest aansprekende model van dit halfjaar kiezen. De gebruikers bepalen dus welke model zij het meest waarderen. Degene die op de laatste dag van de maand van sluiting (april) de meeste stemmen heeft wordt, samen met zijn werk, opgenomen in het afgesloten topic 'De Galerie der Modelbouwers'. Mocht er sprake zijn van een gelijke uitslag dan worden de desbetreffende winnaars als gelijken in 'De Galerie der Modelbouwers' opgenomen. Bij iedere ingezonden foto mag een korte beschrijving worden geplaatst. Zet in dat onderschrift in ieder geval wat de inspiratie van het model is, en de schaal waarin het werd gebouwd.

Commentaar op de modellen kan gegeven worden in het commentaar topic. Veel plezier met de wedstrijd!

Otto von Bismarck, 1869
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
mercatus

BerichtGeplaatst: 05 Mei 2009 13:29    Onderwerp: Reageer met quote

Zal dan maar als eerste een model plaatsen zeker, iemand moet de eerste zijn Cool Hopelijk volgen er nog veel.

Het is een "old-timer" model, namelijk een "Bengal Lancer 1901" van Airfix, schaal 1/12, uit .... 1978 ! staat al bijna 31 jaar op zolder Sad (een geluk dat ik dat paard niet moest voeden)

en zoals Lingkopf zegt "Veel plezier met de wedstrijd" en plezier mag blijkbaar wat meer op het FEW Wink

mvg. mercatus Wink
Fritz Kempf
Ere WikiMusketier

BerichtGeplaatst: 24 Mei 2009 13:30    Onderwerp: Reageer met quote

Junkers J.9 (D.I), schaal 1/72 en van Roden.

Niet de beste, maar ik kon maar proberen. puh

Ypres Salient on Pictures
Discover the Salient - Meet the men

FHSW Wikia
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage MSN Messenger
Lingekopf
Bismarck

BerichtGeplaatst: 26 Okt 2009 11:23    Onderwerp: Reageer met quote

Inzending van Marc hierheen verplaatst:

Ik had de foto's verkeerd geplaatst. Mijn excuses.
Voor diegene die onbekend zijn met deze vorm van modelbouw: dit figuur 54 mm groot.

By vector1 at 2009-09-12

By vector1 at 2009-09-12

By vector1 at 2009-09-12

Hopelijk vinden jullie mijn Oostenrijkse Skier (infanterist 1915) de moeite waard om getoond te worden.

Marc

Otto von Bismarck, 1869
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk    Forum Eerste Wereldoorlog Forum Index -> De Vitrine: jaarlijkse wedstrijd Tijden zijn in GMT + 1 uur
Pagina 1 van 1

Ga naar: