Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
Auteur |
Bericht |
DLT
Geregistreerd op: 10-7-2008 Berichten: 29 Woonplaats: Beveren-Roeselare
|
Geplaatst: 27 Mrt 2009 19:44 Onderwerp: Keerselaarhoek, vindictive crossroads en meetcheele? |
|
|
waar vind ik die heden ten dage terug? ik vermoed dat keerselaarhoek langs de weg passendale-broodseinde ligt, niet ver van tyne cot straat.
en is vindictive crossroads het kruispunt aan de baan westrozebeke-passendale, komende van oostnieuwkerke?
meetcheele? kaasmakerij ongeveer?
grtz DLT. |
|
Naar boven |
|
 |
schiptje

|
Geplaatst: 27 Mrt 2009 21:56 Onderwerp: Re: Keerselaarhoek, vindictive crossroads en meetcheele? |
|
|
DLT @ 27 Mrt 2009 19:44 schreef: | waar vind ik die heden ten dage terug? ik vermoed dat keerselaarhoek langs de weg passendale-broodseinde ligt, niet ver van tyne cot straat.
en is vindictive crossroads het kruispunt aan de baan westrozebeke-passendale, komende van oostnieuwkerke?
meetcheele? kaasmakerij ongeveer?
grtz DLT. |
Vindictive crossroads is inderdaad dat kruispunt van de Westrozebekestraat-Graventafelstraat en de roeselarestraat.
Meetcheele is in de buurt van de Wieltjesstraat.
De kaasmakerij ligt iets meer naar Ieper toe. _________________ Mijn grootvader Sergeant-Majoor Ryckeboer Richard (1895-1981).
3de Linie, 2de Linie en het 22ste Linie Regiment (27 mei 1913 - 11 november 1919)
http://blog.seniorennet.be/bmb_oeren/ |
|
Naar boven |
|
 |
DLT
|
Geplaatst: 27 Mrt 2009 21:59 Onderwerp: |
|
|
hartelijk dank!! kan je me ook vertellen waar ik keerselaarhoek vind? ik dacht langs weg passendale-broodseinde, niet ver van de tyne cot straat...
Hartelijk bedankt voor de reeds gegeven antwoorden.
Mvg DLT. |
|
Naar boven |
|
 |
Fritz Kempf Ere WikiMusketier
Geregistreerd op: 4-4-2006 Berichten: 10370 Woonplaats: Wipers (Ieper)
|
|
Naar boven |
|
 |
DLT
|
Geplaatst: 28 Mrt 2009 8:58 Onderwerp: |
|
|
hartelijk dank voor de info, sniper snoop!! mvg DLT |