Forum Eerste Wereldoorlog Forum Index Forum Eerste Wereldoorlog
Hťt WO1-forum voor Nederland en Vlaanderen

FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   WikiWiki   RegistreerRegistreer 
 ProfielProfiel   Log in om je privť berichten te bekijkenLog in om je privť berichten te bekijken   InloggenInloggen   Actieve TopicsActieve Topics 

vraag naar een re-enactmentgroep

Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie    Forum Eerste Wereldoorlog Forum Index -> Levende geschiedenis en re-enactment Actieve Topics
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
KraftfahrerBob1944

BerichtGeplaatst: 03 Feb 2009 18:50    Onderwerp: Reageer met quote

Iemand hier op de hoogte of ik lid kan worden van een Belgische Wehrmacht re-anactment vereniging ? Smile Bob.[/quote]

Dan kan je het best naar frontleven gaan.
www.frontleven.be
Ik ben lid van deze club, maar dan in de Amerikaanse sectie.
Dit is een WO2 re-enactment club.

Mvg Vincent[/quote] ..........Dank Vincent . Ik had toevallig zaterdag een tweede Duits re-enactment vereniging in Nederland gevonden . Dutch Re-enactment Group 352 Wehrmacht infanterie Divisie . Ik heb een E-mail gestuurd maar nog geen antwoord . Ik zal mijn e-mai even aanpassen en ook naar uw vereniging sturen . Dan weet men wat mijn beweegredenen zijn en een beslissing nemen aangaande e.v.t. lidmaatschap . Smile Bob.
woodhatcher

BerichtGeplaatst: 03 Feb 2009 18:52    Onderwerp: Reageer met quote

KraftfahrerBob1944 @ 03 Feb 2009 18:50 schreef:
Iemand hier op de hoogte of ik lid kan worden van een Belgische Wehrmacht re-anactment vereniging ? Smile Bob.

Dan kan je het best naar frontleven gaan.
www.frontleven.be
Ik ben lid van deze club, maar dan in de Amerikaanse sectie.
Dit is een WO2 re-enactment club.

Mvg Vincent[/quote] ..........Dank Vincent . Ik had toevallig zaterdag een tweede Duits re-enactment vereniging in Nederland gevonden . Dutch Re-enactment Group 352 Wehrmacht infanterie Divisie . Ik heb een E-mail gestuurd maar nog geen antwoord . Ik zal mijn e-mai even aanpassen en ook naar uw vereniging sturen . Dan weet men wat mijn beweegredenen zijn en een beslissing nemen aangaande e.v.t. lidmaatschap . Smile Bob.[/quote]

Okť, ik kan echter niks beloven, maar wens je veel geluk.

Mvg Vincent

Pvt. James W. Walker, 106th Infantry Regiment.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privť bericht Verstuur mail Bekijk de homepage MSN Messenger
KraftfahrerBob1944

BerichtGeplaatst: 03 Feb 2009 20:19    Onderwerp: Reageer met quote

Ja dank Vincent ! Smile Ik maakte een beetje een rommeltje van de Quote zie ik Embarassed maar het bericht is toch overgekomen . Ik wacht af , Smile Bob.
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie    Forum Eerste Wereldoorlog Forum Index -> Levende geschiedenis en re-enactment Tijden zijn in GMT + 1 uur
Pagina 1 van 1

Ga naar: