Forum Eerste Wereldoorlog Forum Index Forum Eerste Wereldoorlog
Hťt WO1-forum voor Nederland en Vlaanderen

FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   WikiWiki   RegistreerRegistreer 
 ProfielProfiel   Log in om je privť berichten te bekijkenLog in om je privť berichten te bekijken   InloggenInloggen   Actieve TopicsActieve Topics 

Overzichtskaart Front Aubers - Loos 1915

Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie    Forum Eerste Wereldoorlog Forum Index -> Het front Actieve Topics
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
wagner

BerichtGeplaatst: 08 Dec 2008 17:44    Onderwerp: Overzichtskaart Front Aubers - Loos 1915 Reageer met quote

Ik ben voor een presentatie op zoek naar een overzichtskaart van het front uit 1915 tussen Aubers en Loos, die ik kan scannen of die reeds in digitale vorm is, zodat ik hem met beamer/laptop kan projecteren.
Ik kom in boeken wel kaartjes tegen, maar die zijn altijd van een deel van het frontgebied. Of ze zijn heel klein met amper details.

Wagner
Price of Glory

BerichtGeplaatst: 08 Dec 2008 19:37    Onderwerp: Reageer met quote

Kijk eens naar The Official History Maps van de WFA.
Dat zijn ontzettend mooie kaarten in een groot formaat, ik bekijk ze zelf op een 22"inc beeld scherm en de kaarten worden passend op het scherm weergegeven op 17% van de totale grote.

http://www.westernfrontassociation.com/index.php?option=com_content&view=article&id=590:mapping-the-front&catid=1:latest-news&Itemid=55

http://www.ahwk.fr
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privť bericht
wagner

BerichtGeplaatst: 08 Dec 2008 19:58    Onderwerp: Reageer met quote

Ik zie bij de kaarten van Volume II - 1915 inderdaad een geschikte kaart (1 - The Battlefields, 1/40,000 (layered)).
De presentatie is echter reeds komende zaterdag en ik denk dat als ik die DVD nu bestel dat ik hem zaterdag nog niet heb....
Bestellingen uit het Verenigd Koninkrijk nemen altijd de tijd om bij Huize Wagner te arriveren (i.t.t. die uit bijv. Duitsland).

Bedankt voor de info!

Wagner
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie    Forum Eerste Wereldoorlog Forum Index -> Het front Tijden zijn in GMT + 1 uur
Pagina 1 van 1

Ga naar: