Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
Auteur |
Bericht |
Fritz Kempf Ere WikiMusketier
Geregistreerd op: 4-4-2006 Berichten: 10370 Woonplaats: Wipers (Ieper)
|
Geplaatst: 23 Mei 2008 17:01 Onderwerp: Online verjaardagskalender |
|
|
Online Verjaardagskalender Forum Eerste Wereldoorlog
Op deze pagina kunnen alle verjaardagen van de forum leden geplaatst worden. Zo verkrijg men een zeer nette overzicht ipv een forum topic met enorm veel reacties. Wij vragen aan jullie om uw verjaardag als lid te plaatsen op de correcte plaats (Uw nicknaam verplicht!). Uw geboortejaar is niet verplicht. Dit kan je evt tussen haakjes plaatsen na uw nicknaam. Bijvoorbeeld: Jan (1980)
Om onze online verjaardagskalender te bezoeken, klik hier!
Bij problemen kan men altijd terrecht in onze Wikimania topic of per email aan vetje, wvanrosm of sniper snoop.
Met vriendelijke dank, het Wiki team. _________________ "Kennscht mi noch?" ~~~ Who is the real "Fritz Kempf"?
Ypres Salient on Pictures
Discover the Salient - Meet the men
FHSW Wikia |
|
Naar boven |
|
 |
wvanrosm
|
Geplaatst: 23 Mei 2008 17:40 Onderwerp: |
|
|
Ik begrijp niet wat een verjaardagskalender in WO1Wiki moet Sniper. WO1Wiki beoogt een encyclopedie van WO1 te zijn, niet een opsomming van figuren van wie de meeste nog nooit een letter aan WO1Wiki hebben bijgedragen. Een slecht initiatief, als je het mij vraagt.
mvg, Wim |
|
Naar boven |
|
 |
Matthijs

|
Geplaatst: 23 Mei 2008 17:52 Onderwerp: |
|
|
wvanrosm @ 23 Mei 2008 18:40 schreef: | Ik begrijp niet wat een verjaardagskalender in WO1Wiki moet Sniper. WO1Wiki beoogt een encyclopedie van WO1 te zijn, niet een opsomming van figuren van wie de meeste nog nooit een letter aan WO1Wiki hebben bijgedragen. Een slecht initiatief, als je het mij vraagt.
mvg, Wim |
Terecht. Het forum is voor een verjaardagskalender, lijkt me. |
|
Naar boven |
|
 |
|
Geplaatst: 23 Mei 2008 17:59 Onderwerp: |
|
|
Ik had nochtans een suggestie gekregen van Yvonne om ene kalender te plaatsen om alle verjaardagen te kunnen plaatsen. Arneke en ik denk vetje ook hadden dit ook mogen ontvangen. tenzij ik echt verkeerd heb.
Daarbij vind ik perosonlijk een prima idee. Je wilt weten wie verjaard in een bepaalde maand. Open de pagina en zoek het op door gewoon op de bepaamde maand te klikken. In het topic van Emiel - was geen slecht idee - moet je alle posten herlezen en dan nog zou je evt een paar vinden. Ik vind het veel gemakkelijker als je gewoon een overizcht krijgt. _________________ "Kennscht mi noch?" ~~~ Who is the real "Fritz Kempf"?
Ypres Salient on Pictures
Discover the Salient - Meet the men
FHSW Wikia |
|
Naar boven |
|
 |
wvanrosm
|
Geplaatst: 23 Mei 2008 18:37 Onderwerp: |
|
|
sniper snoop @ 23 Mei 2008 18:59 schreef: | Ik had nochtans een suggestie gekregen van Yvonne om ene kalender te plaatsen om alle verjaardagen te kunnen plaatsen. Arneke en ik denk vetje ook hadden dit ook mogen ontvangen. tenzij ik echt verkeerd heb.
Daarbij vind ik perosonlijk een prima idee. Je wilt weten wie verjaard in een bepaalde maand. Open de pagina en zoek het op door gewoon op de bepaamde maand te klikken. In het topic van Emiel - was geen slecht idee - moet je alle posten herlezen en dan nog zou je evt een paar vinden. Ik vind het veel gemakkelijker als je gewoon een overizcht krijgt. |
Dan zul je toch iets anders moeten verzinnen Sniper, want ik beschouw WO1Wiki als een serieuze internetencyclopedie en niet als een vergaarbak van trivia. In WO1Wiki hoort zo'n lijst echt niet thuis. Mag ik nog even weten of je dat met me eens bent, dan verwijder ik hem weer.
mvg, Wim |
|
Naar boven |
|
 |
|
|
Naar boven |
|
 |
Matthijs

|
Geplaatst: 23 Mei 2008 18:53 Onderwerp: |
|
|
sniper snoop @ 23 Mei 2008 19:49 schreef: | In de 753 artikels van het Wiki staat slechts 1 onderwerp die niks met Wo1 te maken heeft. Voor 1 topic en het is een hele drama.
Ik bemoei er me niet meer mee hoor, is de keuze aan de andere leden. Ik had nu eens een prima idee om de leden wat gemakkelijker te maken als ze ene verjaardag willen volgen en het is blijkbaar niet ok.  |
Ik hoop niet dat je het vervelend vind dat ik me er mee bemoei, ben geen moderator ofzo. Maar is het geen idee om in het FEW Forum Index een verjaardagsoverzicht te maken?? Dan blijft het Wiki puur voor WO1 informatie (waar ook niet-leden veel gebruik van maken) en is de verjaardagslijst meer voor de 'insiders'. Het is maar een suggestie...  |
|
Naar boven |
|
 |
|
|
Naar boven |
|
 |
wvanrosm
|
Geplaatst: 23 Mei 2008 19:19 Onderwerp: |
|
|
sniper snoop @ 23 Mei 2008 19:55 schreef: | Een overzicht die door ene paar man altijd bij geplaatst moet worden terwijl de andere leden zich zelf junnen toevoegen en evt het wiki meer waarderen voor zijn zeer gemakkelijke gebruik.
Van mij moogt die weg maar ik wil dat je alle leden eruit wist en de titel wijzigd naar Kalender. Mss gebruiken als overizcht van alle slagen. als iedereen iets bijplaats, dan kan hij snel vol geraken. |
Dat is niet nodig Sniper, aangezien in het overzicht "Episodes" onder de jaren 1914-1918 al een dergelijke opsomming voorkomt. Je lijst ga ik verwijderen. Overigens vind ik de suggestie van Matthijs zo gek nog niet. Misschien kun je eens informeren bij degenen die er over gaan, of dat technisch te realiseren valt?
mvg, Wim |
|
Naar boven |
|
 |
|
|
Naar boven |
|
 |
|