Forum Eerste Wereldoorlog Forum Index Forum Eerste Wereldoorlog
Hťt WO1-forum voor Nederland en Vlaanderen

FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   WikiWiki   RegistreerRegistreer 
 ProfielProfiel   Log in om je privť berichten te bekijkenLog in om je privť berichten te bekijken   InloggenInloggen   Actieve TopicsActieve Topics 

[Begraafplaats] Nederland - Commonwealth - Den Haag

Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie    Forum Eerste Wereldoorlog Forum Index -> Monumenten en begraafplaatsen Actieve Topics
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Zandhaas

BerichtGeplaatst: 23 Feb 2008 14:22    Onderwerp: [Begraafplaats] Nederland - Commonwealth - Den Haag Reageer met quote

Katholieke Begraafplaats
The Hague lies 24 kilometres north-west of Rotterdam, 60 kilometres south-west of Amsterdam and the same distance west of Utrecht. The cemetery is just north of the city centre, close to the Stadhuis (town hall) and is adjacent to the Hague General Cemetery. The entrance is on the Kerkhoflaan

Ik ben hier vanochtend geweest en zag tot mijn verbazing dat er ook een vrouw begraven lag.

Haar naam wordt wel genoemd in de beschrijving maar komt niet voor in de records.

Ook valt mij op dat de stenen niet zijn zoals wij die kennen. Kan iemand hiervoor een reden bedenken? Erik?
Sanvean0

BerichtGeplaatst: 06 Mei 2008 20:08    Onderwerp: Reageer met quote

Oh, dat is vlakbij.Woon in Rijswijk
Interessant om er eens heen te gaan.

Bedankt !
Trix
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privť bericht
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie    Forum Eerste Wereldoorlog Forum Index -> Monumenten en begraafplaatsen Tijden zijn in GMT + 1 uur
Pagina 1 van 1

Ga naar: