Forum Eerste Wereldoorlog Forum Index Forum Eerste Wereldoorlog
Hét WO1-forum voor Nederland en Vlaanderen

FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   WikiWiki   RegistreerRegistreer 
 ProfielProfiel   Log in om je privé berichten te bekijkenLog in om je privé berichten te bekijken   InloggenInloggen   Actieve TopicsActieve Topics 

Wie (her)kent dit monument?

Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie    Forum Eerste Wereldoorlog Forum Index -> Monumenten en begraafplaatsen Actieve Topics
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Mark

BerichtGeplaatst: 16 Jan 2008 21:42    Onderwerp: Wie (her)kent dit monument? Reageer met quote

User Ben Hezemans stuurde mij een bericht met foto van een monument, met het volgende verhaal:
Quote:
In ongeveer 1950 heb ik als kind een tripje gemaakt van Waalre naar Luik en de Ardennen. Wij hebben toen een foto gemaakt bij een oorlogs monument. Wij willen dit graag nog een keer bezoeken, maar weten het niet meer te vinden. Zou jij of jullie mij kunnen helpen om het op te sporen? [...] Maar het kan natuurlijk ook ergens in (Nederlands) Limburg zijn: misschien zijn we over Verviers en de Voerstreek terug gereden.

Verdere info is onbekend. Het is dus in feite een Raad een plaatje waarvan we het antwoord nog niet weten. Wie kan Ben helpen?

steven

BerichtGeplaatst: 17 Jan 2008 22:40    Onderwerp: Reageer met quote

Wie kan deze foto plaatsen?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
ROSERIC

BerichtGeplaatst: 22 Jan 2009 15:56    Onderwerp: Re: Wie (her)kent dit monument? Reageer met quote

Hello,

Dit is het monument te Angleur ' Monument du Sart Tilman '

Mark @ 16 Jan 2008 21:42 schreef:
User Ben Hezemans stuurde mij een bericht met foto van een monument, met het volgende verhaal:
Quote:
In ongeveer 1950 heb ik als kind een tripje gemaakt van Waalre naar Luik en de Ardennen. Wij hebben toen een foto gemaakt bij een oorlogs monument. Wij willen dit graag nog een keer bezoeken, maar weten het niet meer te vinden. Zou jij of jullie mij kunnen helpen om het op te sporen? [...] Maar het kan natuurlijk ook ergens in (Nederlands) Limburg zijn: misschien zijn we over Verviers en de Voerstreek terug gereden.

Verdere info is onbekend. Het is dus in feite een Raad een plaatje waarvan we het antwoord nog niet weten. Wie kan Ben helpen?

Smile Smile [img][/img][img][/img]
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Luc Klaps

BerichtGeplaatst: 22 Jan 2009 17:26    Onderwerp: Reageer met quote

Het eerste plaatje is inderdaad het "Monument du Sart-Tilman, Angleur".
Zie de volgende postkaart.

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur mail Bekijk de homepage
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie    Forum Eerste Wereldoorlog Forum Index -> Monumenten en begraafplaatsen Tijden zijn in GMT + 1 uur
Pagina 1 van 1

Ga naar: