Forum Eerste Wereldoorlog Forum Index Forum Eerste Wereldoorlog
Hét WO1-forum voor Nederland en Vlaanderen

FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   WikiWiki   RegistreerRegistreer 
 ProfielProfiel   Log in om je privé berichten te bekijkenLog in om je privé berichten te bekijken   InloggenInloggen   Actieve TopicsActieve Topics 

schoolbezoek

Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie    Forum Eerste Wereldoorlog Forum Index -> De Diggers, Battlefield Exploration, Ieper. Actieve Topics
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
liesT

BerichtGeplaatst: 01 Dec 2007 16:13    Onderwerp: schoolbezoek Reageer met quote

Beste diggers

Op een "nacht van de geschiedenis" ben ik eens naar een voordracht geweest van jullie activiteiten.
Ik werk op een school voor jongeren met een motorische handicap. We hebben ons geëngageerd om te werken rond de Vredesprijs van de stad Ieper. Om dit initiatief te kaderen willen we graag een themadag geven rond de wereldoorlogen. We zouden jullie dan ook als het mogelijk is bij ons op school ontvangen om ook zo'n voordracht te geven voor onze jongeren.
wie moet ik hieromtrent contacteren?

groeten

Lies Trioen
Dominiek Savio Instituut, BuSO,
Hooglede-Gits
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
schiptje

BerichtGeplaatst: 17 Dec 2007 19:50    Onderwerp: Reageer met quote

Ik vroeg me af, of hierop door de Diggers via PB geantwoord is geweest mischien? Ik lees hier geen reactie op?
Naar boven
Fritz Kempf
Ere WikiMusketier

BerichtGeplaatst: 17 Dec 2007 19:53    Onderwerp: Reageer met quote

Je kan eens proberen door Frans te contacteren. Dit is een Diger Mod.
Ik wens u veel succes. Wink

Ypres Salient on Pictures
Discover the Salient - Meet the men

FHSW Wikia
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage MSN Messenger
schiptje

BerichtGeplaatst: 17 Dec 2007 20:03    Onderwerp: Reageer met quote

Nee Sniper. Ik wil liever niet de boodschapper voor iemand anders zijn. Ik vind het alleen vreemd dat er nog niet op gereageerd is. Misschien had Frans of iemand anders het nog niet gezien. En anders is het misschien al via PB gebeurd.
Het lijkt me wel een leuk initiatief voor de gasten van Dominiek Savio. Die jongeren hebben een motorische handicap door ziekte, ongeluk,... en zullen ongetwijfeld graag wat meer horen over onze geschiedenis.
Naar boven
jurggie

BerichtGeplaatst: 19 Dec 2007 19:33    Onderwerp: Reageer met quote

schiptje @ 17 Dec 2007 20:03 schreef:
Nee Sniper. Ik wil liever niet de boodschapper voor iemand anders zijn. Ik vind het alleen vreemd dat er nog niet op gereageerd is. Misschien had Frans of iemand anders het nog niet gezien. En anders is het misschien al via PB gebeurd.
Het lijkt me wel een leuk initiatief voor de gasten van Dominiek Savio. Die jongeren hebben een motorische handicap door ziekte, ongeluk,... en zullen ongetwijfeld graag wat meer horen over onze geschiedenis.

Ik denk niet dat sniper bedoelde dat jij frans moet contacteren, maar dat liesT dat kan doen.
Naar boven
Frans

BerichtGeplaatst: 28 Jan 2008 14:54    Onderwerp: Re: schoolbezoek Reageer met quote

liesT @ 01 Dec 2007 16:13 schreef:
Beste diggers

Op een "nacht van de geschiedenis" ben ik eens naar een voordracht geweest van jullie activiteiten.
Ik werk op een school voor jongeren met een motorische handicap. We hebben ons geëngageerd om te werken rond de Vredesprijs van de stad Ieper. Om dit initiatief te kaderen willen we graag een themadag geven rond de wereldoorlogen. We zouden jullie dan ook als het mogelijk is bij ons op school ontvangen om ook zo'n voordracht te geven voor onze jongeren.
wie moet ik hieromtrent contacteren?

groeten

Lies Trioen
Dominiek Savio Instituut, BuSO,
Hooglede-Gits

Op 22 februari zullen enkele diggers de gehele dag op het Instituut aanwezig zijn om rond de honderd leerlingen in verschillende groepen met behulp van foto's en militaria een beeld te geven van wat wij doen.
schiptje

BerichtGeplaatst: 28 Jan 2008 16:55    Onderwerp: Reageer met quote

Fijn voor die gasten! Chapeau!
Ik wens iedereen alvast een leuke dag!
Naar boven
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie    Forum Eerste Wereldoorlog Forum Index -> De Diggers, Battlefield Exploration, Ieper. Tijden zijn in GMT + 1 uur
Pagina 1 van 1

Ga naar: