Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
Auteur |
Bericht |
Eric '14-'18

Geregistreerd op: 19-11-2010 Berichten: 2706 Woonplaats: in een oude Hanzestad
|
Geplaatst: 24 Nov 2020 7:23 Onderwerp: The Fighting Cameliers, Frank Reid |
|
|
Dag mede forumkrijgers,
Ben bezig in het boek The Fighting Cameliers. Vind ik erg interessant aangezien hier niet heel veel bekend over is, zoals het West Front. Maar dat is ook niet erg, iets nieuws is altijd weer leuke uitdaging om meer van te weten.
Echter hoe ik ook zoek op internet. Ik kan niks of nauwelijks wat vinden over de schrijver Frank Reid. Is daar meer informatie over?
Misschien plaats ik het nu in verkeerde topic, maar het gaat om een boek en schrijver.
 _________________ In a foreign field he lay. Lonely soldier, unknown grave. On his dying words he prays. Tell the world of Paschendale.
lyrics: Iron Maiden |
|
Naar boven |
|
 |
Tandorini

|
|
Naar boven |
|
 |
Eric '14-'18

|
Geplaatst: 30 Nov 2020 0:02 Onderwerp: |
|
|
Tandorini, bedankt voor de tip. Zal eens kijken of er wat bij zit voor me.
Wel apart dat er niks over die schrijver te vinden is. Ik speur nog wel even verder. Wie weet stuit ik toch nog op iets. _________________ In a foreign field he lay. Lonely soldier, unknown grave. On his dying words he prays. Tell the world of Paschendale.
|
Naar boven |
|
 |
Edwin H

|
|
Naar boven |
|
 |
Eric '14-'18

|
Geplaatst: 30 Nov 2020 18:54 Onderwerp: |
|
|
Hartstikke bedankt. Ik kon dat echt niet vinden.
Maar nu kan ik weer verder kijken wat die allemaal gedaan heeft.
Nogmaals bedankt. _________________ In a foreign field he lay. Lonely soldier, unknown grave. On his dying words he prays. Tell the world of Paschendale.
|
Naar boven |
|
 |
Pegoud Moderator

Geregistreerd op: 28-3-2005 Berichten: 7722 Woonplaats: Land van Maas en Waal
|
|
Naar boven |
|
 |
Accacia
|
|
Naar boven |
|
 |
Eric '14-'18

|
Geplaatst: 11 Jan 2021 15:39 Onderwerp: |
|
|
Accacia, daar ben ik in 2014 geweest, deed een eigen gemaakte WO1 Londen tour met monumenten en IWM museum.
Moest aan wat agenten vragen waar het monument precies stond, ze kenden het niet. Maar ze wezen welke kant ik op moest, Victoria Embankment. Toen ik er was, kreeg ik kleine teleurstelling het was voor de helft ingepakt ivm werkzaamheden aan een gebouwtje of struiken er vlakbij.
Is overigens één van mijn favourite WO1 monumenten als ik een lijstje moest maken. _________________ In a foreign field he lay. Lonely soldier, unknown grave. On his dying words he prays. Tell the world of Paschendale.
|
Naar boven |
|
 |
|