|
Forum Eerste Wereldoorlog Hét WO1-forum voor Nederland en Vlaanderen
|
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
Auteur |
Bericht |
Fulco

|
Geplaatst: 28 Sep 2017 13:20 Onderwerp: Foto's herplaatsen |
|
|
Omdat Photobucket opeens heel veel wilde verdienen aan de foto's die ik doorgeplaatst had naar dit forum en ze daarom niet meer zichtbaar waren, heb ik mijn account daar verwijderd.
Ik heb alle foto's inmiddels bij Flickr ondergebracht en wil ze nu graag weer in de bijbehorende topics plaatsen.
Ik kan mijn postings echter niet meer wijzigen. Hoe kan ik dit alsnog doen?
Misschien zie ik een topic waarin dit uitgelegd wordt over het hoofd, maar ik kan het even niet vinden. _________________ "De ratten zaten net zo in de val" (Bram Vermeulen) |
|
Naar boven |
|
 |
Yvonne Admin

|
Geplaatst: 29 Sep 2017 9:07 Onderwerp: |
|
|
Ja, dat is een vervelende kwestie dat photobucket,
maar het zal handmatig moeten gebeuren.
Ik ga even kijken hoe we dat kunnen oplossen. _________________ Met hart en ziel
De enige echte
https://twitter.com/ForumWO1 |
|
Naar boven |
|
 |
Fulco

|
Geplaatst: 02 Okt 2017 10:27 Onderwerp: |
|
|
Is het een mogelijkheid om aan de tijdsduur waarbinnen een posting gewijzigd kan worden, tijdelijk geen limiet te koppelen? Al dan niet na een verzoek van een user, met daarbij opgave van de verwachte benodigde tijd. _________________ "De ratten zaten net zo in de val" (Bram Vermeulen) |
|
Naar boven |
|
 |
|
|