Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
Auteur |
Bericht |
Pegoud Moderator

|
Geplaatst: 30 Sep 2016 20:16 Onderwerp: Reisgenoten gezocht: uitleg |
|
|
Veel forummers weten wel gezelschap te vinden voor hun reizen naar WOI-locaties. Voor diegenen die dat lastiger vinden of die wel eens met een groter, ander of gelijkgestemd gezelschap op pad willen, hebben we dit topic geopend.
De bedoeling is om hieronder een nieuw topic te openen als je een reis wilt plannen en daarvoor reisgenoten zoekt. Zet in de headline vooral wanneer en waarheen je wilt gaan, geďnteresseerden kunnen dan in hetzelfde topic reageren en zo kun je je groepsreis plannen.
Ook in dit topic gelden de gebruikelijke forumregels: respecteer elkaar, blijf on topic en vooral: heel veel plezier!
Gr P _________________ Wie achter de kudde aanloopt, sjouwt altijd door de stront. |
|
Naar boven |
|
 |
coltroep

|
Geplaatst: 30 Sep 2016 20:31 Onderwerp: |
|
|
tof initiatief  |
|
Naar boven |
|
 |
Karijn
|
Geplaatst: 10 Okt 2016 20:14 Onderwerp: |
|
|
Inderdaad! |
|
Naar boven |
|
 |
Pegoud Moderator

|
Geplaatst: 12 Feb 2017 18:21 Onderwerp: |
|
|
Heeft iemand hier behoefte aan, jongens? Het is geen must hoor. Als er geen animo voor is, dan gooien we een slot op dit topic.
Gr P _________________ Wie achter de kudde aanloopt, sjouwt altijd door de stront. |
|
Naar boven |
|
 |
Linkert

|
Geplaatst: 13 Feb 2017 18:59 Onderwerp: |
|
|
Ik vind het op zich wel interessant, maar ik twijfel of ik er gebruik van zal maken. Als ik zelf op trip ga, ben ik liefst op mezelf om dingen te ontdekken in combinatie met de rust en de natuur.
Langs de andere kant, als iemand een erg interessant voorstel doet, zou ik (mits tijd en mogelijkheden) wel eens durven toehappen.
Maar volgens mij kan je hier ergens gewoon 1 topic van maken in een bestaand onderdeel, aangezien het tot nu toe niet erg veel succes heeft? _________________ "They shall grow not old, as we that are left grow old: Age shall not weary them, not the years condemn. At the going down of the sun and in the morning, we will remember them." |
|
Naar boven |
|
 |
Pegoud Moderator

|
Geplaatst: 13 Feb 2017 23:26 Onderwerp: |
|
|
Thnx voor je feedback, Linkert. Ik kijk het nog even aan met dit topic. Slaat het niet aan, dan zinken we hem gewoon af, is ook geen ramp.
|
Naar boven |
|
 |
|