Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
Auteur |
Bericht |
Ohlenforst

|
Geplaatst: 29 Jul 2016 18:46 Onderwerp: Nieuwe WOI-roman: 'Offer voor een verloren zaak' |
|
|
Op 10 januari 2017 verschijnt mijn debuutroman 'Offer voor een verloren zaak' bij uitgeverij The House of Books. Het verhaal gaat over een Duitse soldaat in 1914, en is daarmee een van de weinige oorlogsromans die de Duitse kant belicht. In de link de omslag, flaptekst en info auteur:
http://www.hugoluijten.eu/content/offer-voor-een-verloren-zaak-verschijnt-10-januari-2017/ _________________ "..nach Frankreich abkommandiert, traf ihn eine feindliche Kugel (...) der sein jugendliches Leben zum opfer fiel." |
|
Naar boven |
|
 |
Ohlenforst

|
Geplaatst: 31 Jul 2016 13:39 Onderwerp: |
|
|
 _________________ "..nach Frankreich abkommandiert, traf ihn eine feindliche Kugel (...) der sein jugendliches Leben zum opfer fiel." |
|
Naar boven |
|
 |
Pegoud Moderator

|
Geplaatst: 18 Nov 2016 10:28 Onderwerp: |
|
|
Die zal zo'n beetje bij de drukker liggen, niet? Ben benieuwd.
Gr P _________________ Wie achter de kudde aanloopt, sjouwt altijd door de stront. |
|
Naar boven |
|
 |
GBL
|
Geplaatst: 18 Nov 2016 11:36 Onderwerp: |
|
|
https://www.youtube.com/user/offer1914/videos De schrijver van dit boek heeft ook ooit een serie gemaakt op youtube en trekt daarbij in de voetsporen van de soldaat waar het boek over gaat _________________ Even though their bodies have long since returned to dust, their sacrifice still lives on. We must strive to cherish their memory and never forget |
|
Naar boven |
|
 |
Ohlenforst

|
Geplaatst: 21 Nov 2016 22:13 Onderwerp: |
|
|
Pegoud: Bíjna, met laatste correctie bezig (punten en komma's). _________________ "..nach Frankreich abkommandiert, traf ihn eine feindliche Kugel (...) der sein jugendliches Leben zum opfer fiel." |
|
Naar boven |
|
 |
Ohlenforst

|
Geplaatst: 21 Nov 2016 22:13 Onderwerp: |
|
|
GBL: dank om dat te vermelden! Ik heb het hier twee jaar geleden ook al eens gepost (denk ik :? ), maar leuk dat er nog eens aandacht voor komt! _________________ "..nach Frankreich abkommandiert, traf ihn eine feindliche Kugel (...) der sein jugendliches Leben zum opfer fiel." |
|
Naar boven |
|
 |
GBL
|
Geplaatst: 22 Nov 2016 12:59 Onderwerp: |
|
|
Ik ben benieuwd naar het boek! _________________ Even though their bodies have long since returned to dust, their sacrifice still lives on. We must strive to cherish their memory and never forget |
|
Naar boven |
|
 |
Ohlenforst

|
Geplaatst: 22 Nov 2016 13:35 Onderwerp: |
|
|
@GBL: ...en anders ik wel.. ;) _________________ "..nach Frankreich abkommandiert, traf ihn eine feindliche Kugel (...) der sein jugendliches Leben zum opfer fiel." |
|
Naar boven |
|
 |
Pegoud Moderator

|
Geplaatst: 30 Dec 2016 17:28 Onderwerp: |
|
|
Aardig om te vermelden: dit boek komt als prijs beschikbaar bij de Winterquiz en misschien zelfs nog in een verloting!
Gr P _________________ Wie achter de kudde aanloopt, sjouwt altijd door de stront. |
|
Naar boven |
|
 |
Pegoud Moderator

|
Geplaatst: 08 Feb 2017 20:55 Onderwerp: |
|
|
Hoe loopt 'ie, Hugo?
|
Naar boven |
|
 |
Ohlenforst

|
Geplaatst: 28 Mrt 2017 19:01 Onderwerp: |
|
|
Oei..deze had ik gemist, mijn excuses Maarten! Hij loopt erg goed, mercikes! Binnenkort komt er een tweede pr-offensief in het kader van de 'herdenkingsmaand' mei, omdat die tegenwoordig 'alle oorlogen' herdenkt en dit jaar in het kader staat van 'De kracht van het persoonlijke verhaal'. _________________ "..nach Frankreich abkommandiert, traf ihn eine feindliche Kugel (...) der sein jugendliches Leben zum opfer fiel." |
|
Naar boven |
|
 |
|