Forum Eerste Wereldoorlog Forum Index Forum Eerste Wereldoorlog
Hťt WO1-forum voor Nederland en Vlaanderen

FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   WikiWiki   RegistreerRegistreer 
 ProfielProfiel   Log in om je privť berichten te bekijkenLog in om je privť berichten te bekijken   InloggenInloggen   Actieve TopicsActieve Topics 

Inscriptie Vogezen

Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie    Forum Eerste Wereldoorlog Forum Index -> Overige oorlogstonelen in Frankrijk Actieve Topics
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Branco12

BerichtGeplaatst: 17 Nov 2016 9:45    Onderwerp: Inscriptie Vogezen Reageer met quote

Toen ik in september op trektocht was in de vogezen, kwam ik een interessante inscriptie tegen. In de rotsen langs een oud pad (chemin des grand coteau) is iets gegraveerd uit augustus 1918. Wat er precies allemaal op staat is me niet duidelijk. Ik denk dat het iets is als: .o. Sou.e.r Des Soldate Ru.ses 4e aout 1918

Hier de foto's en een kaartje van de locatie. op het kaartje heb ik het grindpad in het rood aangeduid. De inscriptie zat in het 1st deel van de weg, nog voor de bochten

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privť bericht
Dragonder

BerichtGeplaatst: 17 Nov 2016 11:19    Onderwerp: Reageer met quote

Souvenir des soldates Russes Aout 1918

mssn?????

mvg Marc
eredrager van overwinningsmedaille en herinneringsmedaille 14-18,Mercantile Marine War Medal,France-Germany Star 1945,the 1939-1945 British Star and British War Medal
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privť bericht
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie    Forum Eerste Wereldoorlog Forum Index -> Overige oorlogstonelen in Frankrijk Tijden zijn in GMT + 1 uur
Pagina 1 van 1

Ga naar: