Forum Eerste Wereldoorlog Forum Index Forum Eerste Wereldoorlog
Hét WO1-forum voor Nederland en Vlaanderen

FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   WikiWiki   RegistreerRegistreer 
 ProfielProfiel   Log in om je privé berichten te bekijkenLog in om je privé berichten te bekijken   InloggenInloggen   Actieve TopicsActieve Topics 

Transmissie en Communicatie tijdens beide wereldoorlogen

Plaats nieuw bericht   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk    Forum Eerste Wereldoorlog Forum Index -> Herdenkingen en Maandagenda Actieve Topics
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Albatros

BerichtGeplaatst: 21 Jun 2016 20:20    Onderwerp: Transmissie en Communicatie tijdens beide wereldoorlogen Reageer met quote

Het thema van deze 6e editie ‘Transmissie en Communicatie tijdens beide Wereldoorlogen’ betreft zowel radio-, radar- en telefoonverbindingen alsook de communicatie tussen de legereenheden, orders, kaarten en plannen, berichtgeving naar de burgerbevolking... Tijdens beide dagen is er muzikale sfeerschepping, worden er verhalen uit WO I tot leven gebracht en is er kinderanimatie. Wanneer za 25 juni 2016 van 10.00 tot 18.00u. en zo 26 juni 2016 eveneens van 10.00 tot 17.00u.Prijs: Gratis Organisatie: naam :Dienst Cultuur De Panne Waar:Domein Cabour, Moeresteenweg 141, 8660 Adinkerke
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur mail
shabu
Cheffin

BerichtGeplaatst: 22 Jun 2016 5:50    Onderwerp: Reageer met quote

Ik heb het topic verplaatst naar maandagenda en de titel aangepast zodat duidelijker is waar het onderwerp over gaat

http://ww1relics.com/
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage
Albatros

BerichtGeplaatst: 26 Jun 2016 8:14    Onderwerp: Reageer met quote

Dag

Ik stel er mijn boek "Het nest van het wondervliegtuig" te koop. Mensen van het forum kunnen het boek er aan 13 Euro bekomen (ipv 25). Vermeld gewoon Forum aan de verkoper.
Naar boven
Binkske007
Moderator

BerichtGeplaatst: 26 Jun 2016 9:37    Onderwerp: Uw aanbieding op FEW Reageer met quote

Beste,
Ik had graag je boek "Het nest van het wondervliegtuig" voor de prijs van €13,00 willen aankopen.
Kan je me je betalingsgegevens doormailen voor een snelle betaling.
MVG
André Van de Plas, alias Binkske007 op FEW
Albatros

BerichtGeplaatst: 26 Jun 2016 19:12    Onderwerp: Reageer met quote

Binske, het voorstel was enkel voor de bezoekers van het evenement. Zoals je weet gaf ik al drie boeken uit over de luchtoorlog, telkens met heel veel lof van de lezers. Het zijn vandaag de referentiewerken over de Duitse Fliegertruppen en meermaals gekopieerd. Nu terug ben ik heel tevreden met het resultaat: wetenschappelijk verantwoorde tekst en fantastische foto's.
Kwaliteit heeft een prijs. Ik doe jarenlang onderzoek, maak onkosten (reis-, museumkosten, fotorechten, verzendingskosten naar buitenland...), betaal de drukker, betaal de lay-out man, betaal de ontwerper van de kaft, betaal belastingen en waardeer de mensen die respect tonen voor mijn werk. Vandaag ligt mijn boek te koop in de winkel aan 25 euro (met succes) en verkoop ik het per post eveneens aan 25 (5 Eur verzendingkosten gratis).
Naar boven
Pegoud
Moderator

BerichtGeplaatst: 26 Jun 2016 20:02    Onderwerp: Reageer met quote

En daarmee gaat dit topic dicht. We zijn een beetje klaar met deze stroom aan reclame.

Gr P
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk    Forum Eerste Wereldoorlog Forum Index -> Herdenkingen en Maandagenda Tijden zijn in GMT + 1 uur
Pagina 1 van 1

Ga naar: