Forum Eerste Wereldoorlog Forum Index Forum Eerste Wereldoorlog
Hťt WO1-forum voor Nederland en Vlaanderen

FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   WikiWiki   RegistreerRegistreer 
 ProfielProfiel   Log in om je privť berichten te bekijkenLog in om je privť berichten te bekijken   InloggenInloggen   Actieve TopicsActieve Topics 

attest medailles

Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie    Forum Eerste Wereldoorlog Forum Index -> Oproepen Actieve Topics
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
lieven guffens

BerichtGeplaatst: 30 Mei 2016 17:57    Onderwerp: attest medailles Reageer met quote

Besten,
In 2009 kreeg ik van iemand het volgende adres om een attest aan te vragen van medailles die iemand had bekomen.

Ondersectie Notariaat - Vanginderhuysen Dirk, Adjudant Chef [dirk.vanginderhuysen@mil.be] - uitreiking van attest van eervolle onderscheidingen uitgereikt door Defensie.

Ik heb toen het gevraagde ontvangen.

Nu stuurde ik een tijdje geleden een nieuwe aanvraag naar hetzelfde adres. Ik krijg echter geen reactie. Misschien is dit adres niet meer geldig of houdt zich iemand anders met de attesten bezig ?
Kent iemand een eventueel ander adres ?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privť bericht
Unterhund

BerichtGeplaatst: 31 Mei 2016 8:44    Onderwerp: Reageer met quote

Wat een optie zou kunnen zijn: dit soort e-mailadressen zijn onderdeel van een grotere organisatie. Heel vaak begint een algemeen adres met 'info@'. Wellicht is het de moeite om een mail te sturen naar info@mil.be en daar informatie te vragen.

Of via het contactformulier op deze site: http://www.mil.be/nl/pagina/hoe-informatie-over-defensie-bekomen
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie    Forum Eerste Wereldoorlog Forum Index -> Oproepen Tijden zijn in GMT + 1 uur
Pagina 1 van 1

Ga naar: