Forum Eerste Wereldoorlog Forum Index Forum Eerste Wereldoorlog
Hťt WO1-forum voor Nederland en Vlaanderen

FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   WikiWiki   RegistreerRegistreer 
 ProfielProfiel   Log in om je privť berichten te bekijkenLog in om je privť berichten te bekijken   InloggenInloggen   Actieve TopicsActieve Topics 

vakantie Argonnen

Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie    Forum Eerste Wereldoorlog Forum Index -> Argonnen Actieve Topics
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
GBL

BerichtGeplaatst: 11 Apr 2016 11:20    Onderwerp: vakantie Argonnen Reageer met quote

Hallo iedereen

Over twee weken reis ik weer af naar la gabrielle in de Argonnen om het voormalige slachtveld te bezichtigen.
Natuurlijk ga ik ook weer naar de bekendere dingen maar ik zou graag is wat onbekendere zoals dingen monumenten etc willen bezoeken die niet in de folders staan.

Heeft iemand tips of info laat het me weten.
Alvast bedankt!

Mvg Gijs
derwisj

BerichtGeplaatst: 11 Apr 2016 16:54    Onderwerp: Reageer met quote

Heu, je post hier in het topic argonnen een vraag over onbekende stukjes argonnenfront...terwijl het hier volstaat met interessante topics over minder gekende stukjes argonnenfront...kijk wat rond en lees wat, ik weet zeker dat je heel wat zal vinden...
pascal
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie    Forum Eerste Wereldoorlog Forum Index -> Argonnen Tijden zijn in GMT + 1 uur
Pagina 1 van 1

Ga naar: