Forum Eerste Wereldoorlog Forum Index Forum Eerste Wereldoorlog
Hťt WO1-forum voor Nederland en Vlaanderen

FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   WikiWiki   RegistreerRegistreer 
 ProfielProfiel   Log in om je privť berichten te bekijkenLog in om je privť berichten te bekijken   InloggenInloggen   Actieve TopicsActieve Topics 

Kleine Bompa - Henri Langie

Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie    Forum Eerste Wereldoorlog Forum Index -> Personen Actieve Topics
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Tom Langie

BerichtGeplaatst: 22 Jan 2015 14:45    Onderwerp: Kleine Bompa - Henri Langie Reageer met quote

Dag iedereen,

mijn naam is Tom en ik ben nieuw op dit forum. Nu om te zeggen dat ik nog nooit op jullie forum gekeken heb zou niet waar zijn maar vanaf vandaag ben ik ook actief lid geworden.

De reden waarom ik mij op dit forum heb aangemeld is om een post te maken over mijn overgrootvader genaamd Henri Langie. Of zoals wij hem in de familie noemden Kleine Bompa.

Kleine bompa is in mijn ogen een speciaal man omdat hij niet enkel in de Eerste Wereldoorlog, maar ook in de Tweede Wereldoorlog heeft gezeten. Omdat ik van de familie zoveel verhalen over hem hoorde heb ik besloten om zijn levensverhaal te onderzoeken en dit samen te vatten in een boek. Hiervoor heb ik meerdere bronnen gebruikt waaronder jullie forum. Ik wil daarom ook met jullie een eerste versie van het afgewerkte boek delen.

Onderstaande afbeelding is de cover van het boek met een foto van mijn overgrootvader genomen toen hij krijgsgevangen was in Oflag IIA te Prenzlau tijdens de tweede wereldoorlog. Via de link daaronder kunnen jullie de PDF van het boek terugvinden.

https://www.mediafire.com/?pn1auit5xa13jvd

Als er fouten instaan of jullie hebben opmerkingen of zaken die een meerwaarde kunnen zijn dan hoor ik dat graag!

Alvast bedankt en veel leesplezier!

Met vriendelijke groeten,

Tom Langie
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privť bericht
Pegoud
Moderator

BerichtGeplaatst: 22 Jan 2015 23:15    Onderwerp: Reageer met quote

Welkom Tom en wat een leuk initiatief! Ik zal het met belangstelling lezen!

Gr P
Tom Langie

BerichtGeplaatst: 23 Jan 2015 11:57    Onderwerp: Reageer met quote

Thanks Pegoud!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privť bericht
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie    Forum Eerste Wereldoorlog Forum Index -> Personen Tijden zijn in GMT + 1 uur
Pagina 1 van 1

Ga naar: