Forum Eerste Wereldoorlog Forum Index Forum Eerste Wereldoorlog
Hťt WO1-forum voor Nederland en Vlaanderen

FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   WikiWiki   RegistreerRegistreer 
 ProfielProfiel   Log in om je privť berichten te bekijkenLog in om je privť berichten te bekijken   InloggenInloggen   Actieve TopicsActieve Topics 

Wuustwezel in WO1

Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie    Forum Eerste Wereldoorlog Forum Index -> Algemeen Actieve Topics
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Jef

BerichtGeplaatst: 21 Aug 2010 16:54    Onderwerp: Wuustwezel in WO1 Reageer met quote

Hallo iedereen,

Enkele weken terug heeft mijn buurman een boekje over wo1 gegeven om in te scannen. Het boekje telt ongeveer 60 pagina's en heb het in een PDF-bestandje gezet. Het is een uitgave van 1923 en door de toenmalige hulp secretaris neergeschreven. Heel interessant voor de oorlog van een dorp aan de grens met Nederland te leren kennen. Degene die het boek graag willen lezen mogen altijd een berichtje achterlaten Wink.

Tevens zoek ik ook nog andere informatie van tijdens wo1 in mijn gemeente

grtz Jef Smile
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privť bericht
Kurt1977

BerichtGeplaatst: 08 Nov 2014 21:39    Onderwerp: Boekje Reageer met quote

Ik ben ook op zoek naar info over wezel in de eerste wereldoorlog. Kan ik dat document eens inlezen?
Gr
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privť bericht
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie    Forum Eerste Wereldoorlog Forum Index -> Algemeen Tijden zijn in GMT + 1 uur
Pagina 1 van 1

Ga naar: