Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
Auteur |
Bericht |
mudra

Geregistreerd op: 16-3-2006 Berichten: 761 Woonplaats: Assebroek (Brugge)
|
Geplaatst: 28 Sep 2014 16:48 Onderwerp: 1st US Div. monument nabij St Juvin eveneens "bestolen& |
|
|
Gisteren, tijdens een rit vanuit de Argonne, merkte ik op dat het monument voor de 1st US Division nabij St. Juvin zijn tekstplaten miste. Zelfs de kettingen zijn ontvreemd. Bovenaan resten nog wat delen, die hoogte konden ze blijkbaar moeilijk bereiken. Na een navraag/melding bij de American Battle Monuments Commission blijkt dat ze al sinds mei gestolen zijn... Nog een zoveelste voorval van deze "plaag"...
groeten, Wim D. _________________ In den Argonnen
weinen im Wind
die toten Seelen,
die nicht mehr sind. |
|
Naar boven |
|
 |
Pinoto

|
Geplaatst: 28 Sep 2014 18:16 Onderwerp: |
|
|
HET HOUD NIET OP , TIS TE HOPEN DAT ZE DE DADERS RAP EENS BETRAPPEN , HOE DURF JE EIGENLIJK ZO IETS TE PIKKEN , DIE BOETE KAN MAAR NIET HOOG GENOEG ZIJN !!!!  |
|
Naar boven |
|
 |
Binkske007 Moderator

Geregistreerd op: 8-4-2008 Berichten: 3976 Woonplaats: Turnhout (België)
|
Geplaatst: 28 Sep 2014 19:17 Onderwerp: |
|
|
Hopelijk blijven hun poten tot aan hun ellebogen stijf staan.  _________________ "They shall grow not old, as we that are left grow old"  |
|
Naar boven |
|
 |
moerasdraak
Geregistreerd op: 19-11-2008 Berichten: 508 Woonplaats: Brabants centrum
|
Geplaatst: 01 Okt 2014 18:01 Onderwerp: |
|
|
GDVRDGDVR.... Wat voor geteisem moet je zijn om zoiets te doen.... |
|
Naar boven |
|
 |
hsmeets
|
Geplaatst: 01 Okt 2014 18:05 Onderwerp: |
|
|
tjonge tjonge tjonge..tis toch om gek van te worden.  _________________ Mijn youtube WW1 playlist |
|
Naar boven |
|
 |
Casque Adrian

|
Geplaatst: 28 Okt 2014 9:41 Onderwerp: |
|
|
Schandalig ik was afgelopen zomer in de Argonnen en Verdun omstreken het viel me toen wel op dat ik veel oost-europese busjes zag rondrijden met niet echt frisse types erin ik wil niet met de vinger gaan wijzen maar toch . |
|
Naar boven |
|
 |
Para
|
Geplaatst: 28 Okt 2014 10:16 Onderwerp: |
|
|
Helaas doe je dit dus nu ergens wel.
Ik kan je wel vertellen dat het in de meeste gevallen gewoon inwoners van Frankrijk zijn die dit doen.
Gelukkig zijn de metaal prijzen flink aan het zakken. _________________ Mille periculis supersum |
|
Naar boven |
|
 |
hsmeets
|
Geplaatst: 28 Okt 2014 19:47 Onderwerp: |
|
|
Ik zit er heel snel weer even in de argonne, ik hoop er eigenlijk niets van tegen te komen al is het alleen maar voor mijn eigen humeur.
Altijd als ik er ben maak ik tijd om even langs de D38 de voormalige duitse begraafplaats op te lopen...gewoon omdat ik het een mooie en voor mij speciale plek vind.
Nu de deuren eruit gerukt zijn zal dat anders zijn
De oudijzer en brons prijs mag wat mij betreft volledig onderuit gaan. _________________ Mijn youtube WW1 playlist |
|
Naar boven |
|
 |
Front1418

|
Geplaatst: 15 Nov 2014 10:33 Onderwerp: |
|
|
Het houd maar niet op jammer niks is meer veilig. |
|
Naar boven |