Forum Eerste Wereldoorlog Forum Index Forum Eerste Wereldoorlog
Hťt WO1-forum voor Nederland en Vlaanderen

FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   WikiWiki   RegistreerRegistreer 
 ProfielProfiel   Log in om je privť berichten te bekijkenLog in om je privť berichten te bekijken   InloggenInloggen   Actieve TopicsActieve Topics 

Bajonet

Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie    Forum Eerste Wereldoorlog Forum Index -> Techniek, wapens en uitrusting Actieve Topics
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Mireille

BerichtGeplaatst: 15 Okt 2014 8:35    Onderwerp: Bajonet Reageer met quote

Hallo, op dit moment heb ik hier een bajonet liggen dat flink verroest is. Het hout is nog in goede staat maar de kling is sterk gecorrodeerd. Het lemmet zelf is in betere staat. Hoe zou ik dit bajonet het best een beetje proper kunnen krijgen zonder het te beschadigen?
Op de kling staat een getal met (waarschijnlijk) een nummer. Zo te zien (en het is zeer onduidelijk) zou het kunnen gaan om S 380 of S 880. Van welke eenheid zou dit geweest kunnen zijn?
Ik kan u helaas geen foto van dit bajonet meesturen. Alvast bedankt voor uw hulp.
poppy
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privť bericht
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie    Forum Eerste Wereldoorlog Forum Index -> Techniek, wapens en uitrusting Tijden zijn in GMT + 1 uur
Pagina 1 van 1

Ga naar: