Forum Eerste Wereldoorlog Forum Index Forum Eerste Wereldoorlog
Hťt WO1-forum voor Nederland en Vlaanderen

FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   WikiWiki   RegistreerRegistreer 
 ProfielProfiel   Log in om je privť berichten te bekijkenLog in om je privť berichten te bekijken   InloggenInloggen   Actieve TopicsActieve Topics 

[TK] Duitse Foto's

Plaats nieuw bericht   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk    Forum Eerste Wereldoorlog Forum Index -> Vraag en aanbod Actieve Topics
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
MaxHansen

BerichtGeplaatst: 08 Okt 2014 15:09    Onderwerp: [TK] Duitse Foto's Reageer met quote

Tot het besef gekomen dat ik niet alles kan verzamelen, moet ik deze ook laten gaan. Voor de liefhebbers:

Zeldzame beelden van diverse plaatsen: 20 euro Per Stuk (Harelbeke 25 euro) inclusief normale verzending in BelgiŽ op verantwoordelijkheid van koper.

Schitterende foto's waar met vergrootglas veel meer op te zien is dan op het eerste zicht.

Linksboven: Sanitštskompanie 515 beim Verladen von verwundeten, 12.03.1918. Ik ben vergeten welk dorp/stad dit is maar het is alleszins iets in de buurt van Eernegem, Koekelare, Beerst, Handzame of dergelijks. De Heemkundigen onder jullie zullen dit direct herkennen aangezien dit gebouw er nog zou staan. Ik kan het ook nog wel ergens opzoeken in mijn documentatie maar dat zit allemaal ingepakt wegens verbouw.

Rechtsboven: Kortemark 10.02.1918. Met vergrootglas is het wagenpark te zien dat daar is opgesteld.

Linksonder: Zerschossene Dorf Woumen, april 1917 met officier op voorgrond.

Midden: Harelbeke: 10.08.1917: 8 kompanie Inf. Rgt 119.

Rechtsonder: Volgens schrijven, Poelkapelle 09.09.1915 (onder) officier met soldaat in straat naar kerk.

Gegroet,
MaxHansen
Bekijk gebruikers profiel Stuur privť bericht
kafhoek

BerichtGeplaatst: 09 Okt 2014 4:20    Onderwerp: doodsprentjes Reageer met quote

het was toch 20 euro voor hans het lot?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privť bericht
Pegoud
Moderator

BerichtGeplaatst: 10 Dec 2014 21:07    Onderwerp: Reageer met quote

Slotje er op. Mooie foto's overigens.

Gr P
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk    Forum Eerste Wereldoorlog Forum Index -> Vraag en aanbod Tijden zijn in GMT + 1 uur
Pagina 1 van 1

Ga naar: