|
Forum Eerste Wereldoorlog Hét WO1-forum voor Nederland en Vlaanderen
|
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
Auteur |
Bericht |
MaxHansen

|
Geplaatst: 08 Okt 2014 15:09 Onderwerp: [TK] Duitse Foto's |
|
|
Tot het besef gekomen dat ik niet alles kan verzamelen, moet ik deze ook laten gaan. Voor de liefhebbers:
Zeldzame beelden van diverse plaatsen: 20 euro Per Stuk (Harelbeke 25 euro) inclusief normale verzending in België op verantwoordelijkheid van koper.
Schitterende foto's waar met vergrootglas veel meer op te zien is dan op het eerste zicht.
Linksboven: Sanitätskompanie 515 beim Verladen von verwundeten, 12.03.1918. Ik ben vergeten welk dorp/stad dit is maar het is alleszins iets in de buurt van Eernegem, Koekelare, Beerst, Handzame of dergelijks. De Heemkundigen onder jullie zullen dit direct herkennen aangezien dit gebouw er nog zou staan. Ik kan het ook nog wel ergens opzoeken in mijn documentatie maar dat zit allemaal ingepakt wegens verbouw.
Rechtsboven: Kortemark 10.02.1918. Met vergrootglas is het wagenpark te zien dat daar is opgesteld.
Linksonder: Zerschossene Dorf Woumen, april 1917 met officier op voorgrond.
Midden: Harelbeke: 10.08.1917: 8 kompanie Inf. Rgt 119.
Rechtsonder: Volgens schrijven, Poelkapelle 09.09.1915 (onder) officier met soldaat in straat naar kerk.
Gegroet,
MaxHansen _________________ Perseverantia Omnia Vincit
(Volharding overwint alles) |
|
Naar boven |
|
 |
kafhoek
|
Geplaatst: 09 Okt 2014 4:20 Onderwerp: doodsprentjes |
|
|
het was toch 20 euro voor hans het lot? |
|
Naar boven |
|
 |
Pegoud Moderator

Geregistreerd op: 28-3-2005 Berichten: 7695 Woonplaats: Land van Maas en Waal
|
Geplaatst: 10 Dec 2014 21:07 Onderwerp: |
|
|
Slotje er op. Mooie foto's overigens.
Gr P _________________ Wie achter de kudde aanloopt, sjouwt altijd door de stront. |
|
Naar boven |
|
 |
|
|