Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
Auteur |
Bericht |
the dugout
|
|
Naar boven |
|
 |
Binkske007 Moderator

Geregistreerd op: 8-4-2008 Berichten: 3983 Woonplaats: Turnhout (België)
|
Geplaatst: 16 Mei 2014 8:54 Onderwerp: |
|
|
Ook leuk : "Biedingen onder de €1200 worden verwijderd"
En nog vind je van dat leuks op 2dehands zoals "geen onzinbiedingen", e.a.
Zulke advertenties sla ik gewoon over, dat wil zoveel zeggen als : "geef me al je geld".
Ik twijfel er ook aan of deze op een pinhelm hoort, maar wie ben ik???  _________________ "They shall grow not old, as we that are left grow old"  |
|
Naar boven |
|
 |
Pinoto

|
Geplaatst: 16 Mei 2014 16:12 Onderwerp: |
|
|
Hallo ,
Heb deze foto's ooit gezien op ebay.de , heb zelf nog enkele foto's staan van die advertentie (overgetrokken met ipad ).
Ik vind het raar , : zowel heeft die persoon gekocht voor een lage prijs en verkoopt hem nu voor heel veel , of zowel heeft hij die foto's overgetrokken en verkoopt hij de overtek maar eigenlijk heeft hij het niet of wel maar trekt hij foto's maar enkel verzenden of voorschot en krijg je nooit je aankoop !
Toen het zoekertje op ebay.de afgelopen was werd het bijlange voor zoveel niet verkocht , hij zal dus gewoon veel te veel vragen !!
Heb het opgezocht bij mijn foto's en het is ooit verkocht op 12 januari 2014 om 21 uur , 36min. en 41 sec .( ps. het zijn indentiek dezelfde foto's zoals ze ooit op ebay.de werd verkocht .
Groetjes , Tibo |
|
Naar boven |
|
 |
leibhusar
|
Geplaatst: 16 Mei 2014 17:38 Onderwerp: ph |
|
|
HA André,
Dit is dikke onzin !
Het item is puur nep..
Stoottroepen waren altijd uitgerust met het nieuwste materiaal...STAALHELM dus,...en geen malienkolder voor over de Pickelhaube...
Het is ook nergens te staven dmv foto's,oude voorschriften enz..
http://www.ebay.de/itm/321288372985?ssPageName=STRK:MEWAX:IT&_trksid=p3984.m1423.l2649
Dit is de advertentie die ooit op eBay stond...kijk in de feedback vd verkoper en je ziet dat hij handig is met een draaibank ,
Als je bij zijn nieuwe items kijkt die hij in de verkoop heeft zie je een soort geknutseld body armour...Erg handing in elkaar gezet
Let wel; de aanbieder op 2ehands is NIET de verkoper op eBay..(daar heet deze man "seeallmyauctions "en "Hindenburg1418"...) |
|
Naar boven |
|
 |
stuka f

|
|
Naar boven |
|
 |
the dugout
|
Geplaatst: 17 Mei 2014 7:45 Onderwerp: |
|
|
Dank voor de info Sander, ik had al het idee dat dit historisch niet geheel correct kon zijn... _________________ owner of a unique WW1 museum-B&B:
www.thedugout-ypres.be |
|
Naar boven |
|
 |
Black Adder
|
Geplaatst: 17 Mei 2014 8:32 Onderwerp: Re: ph |
|
|
leibhusar @ 16 Mei 2014 17:38 schreef: |
Let wel; de aanbieder op 2ehands is NIET de verkoper op eBay..(daar heet deze man "seeallmyauctions "en "Hindenburg1418"...) |
Waarom zou het hier niet om de zelfde persoon kunnen gaan ? als het meerdere personen zijn delen ze in ieder geval de zelfde foto’s en zelfde brol ,zoals die namaak Gaede helm. |
|
Naar boven |
|
 |
leibhusar
|
Geplaatst: 17 Mei 2014 10:15 Onderwerp: ph |
|
|
@Eddy....in dat geval zou hij van zichzelf gekocht hebben.En gezien dit brol voor 870 euro verkocht is,moet daar flink commissie over betaald worden ( momenteel tussen de 10 en 11 % bij önze vrienden van eBay"... )
Maar eerder lijkt het mij dat deze foto's "geleend"zijn van de eBay-site...
Deze foto's zijn nl niet beschermd en zo van eBay af te "plukken"... |
|
Naar boven |
|
 |
Black Adder
|
Geplaatst: 17 Mei 2014 10:53 Onderwerp: |
|
|
Sander ,Ik heb hun achtergronden niet nagegaan ,moet ik bekennen ,maar omdat die kerel al twee verschillende namen had dacht ik dat ie er nog eentje uitgevonden had.
Het is in ieder geval door dit soort lieden dat er veel verzamelaars afhaken ,en dat vind ik bijzonder jammer.
Dit ding is gewoon ergens in India aan elkaar gebreid in de hoop dat iemand denkt dat het een uniek stuk is. |
|
Naar boven |
|
 |
leibhusar
|
|
Naar boven |
|
 |
the dugout
|
Geplaatst: 18 Mei 2014 9:05 Onderwerp: |
|
|
 _________________ owner of a unique WW1 museum-B&B:
www.thedugout-ypres.be |
|
Naar boven |
|
 |
Brodie1418
|
Geplaatst: 27 Mei 2014 6:36 Onderwerp: |
|
|
Leuke fantasy fake. |
|
Naar boven |
|
 |
Binkske007 Moderator

|
Geplaatst: 27 Mei 2014 7:07 Onderwerp: |
|
|
Zulke oplichters moesten beboet worden.  _________________ "They shall grow not old, as we that are left grow old"  |
|
Naar boven |
|
 |
Jovka
|
Geplaatst: 27 Mei 2014 10:10 Onderwerp: Re: ph |
|
|
Die verkoper heeft wel een 100% postieve feedback. Ik hoef zoiets niet (ben geen verzamelaar) en vind de prijs ook belachelijk hoog, maar als leek zou ik zo snel niet kunnen zien of iets nep is of niet. |
|
Naar boven |
|
 |
Binkske007 Moderator

|
Geplaatst: 27 Mei 2014 10:39 Onderwerp: Re: ph |
|
|
Jovka @ 27 Mei 2014 10:10 schreef: |
Die verkoper heeft wel een 100% postieve feedback. |
Als je wil heb je binnen de korste keren een 50-tal positieve feedbacks, stuur gewoon een mailtje aan je vrienden met de vraag.  _________________ "They shall grow not old, as we that are left grow old"  |
|
Naar boven |
|
 |
leibhusar
|
Geplaatst: 27 Mei 2014 12:03 Onderwerp: overtrek |
|
|
Helaas kopen nog veel mensen "luk raak"op sites als eBay,zonder verstand van zaken...
Dus als je niet weet wat je precies koopt en alleen op het relaas van de verkoper afgaat,ben je al gauw tevreden en zend je een pos.feedback..  |
|
Naar boven |
|
 |
Jovka
|
Geplaatst: 27 Mei 2014 20:55 Onderwerp: |
|
|
Ik dacht dat bij ebay alleen de koper feedback kon geven en dus niet alle vrienden en kennissen? Jammer dat je daar dus ook al niet meer op af kan gaan.
Er zullen altijd wel mensen zijn die hierin trappen. De verkoper heeft al een bod van 3000 euro afgewezen. Dat bod kan natuurlijk ook van een vriend zijn bedenk ik mij nu. |
|
Naar boven |
|
 |
Magneet

|
Geplaatst: 27 Mei 2014 21:30 Onderwerp: |
|
|
Jovka @ 27 Mei 2014 20:55 schreef: | Ik dacht dat bij ebay alleen de koper feedback kon geven en dus niet alle vrienden en kennissen? Jammer dat je daar dus ook al niet meer op af kan gaan.
Er zullen altijd wel mensen zijn die hierin trappen. De verkoper heeft al een bod van 3000 euro afgewezen. Dat bod kan natuurlijk ook van een vriend zijn bedenk ik mij nu. |
je kan ook 1000 doosjes lucht verkopen aan alleen je vrienden  |
|
Naar boven |
|
 |
Black Adder
|
Geplaatst: 29 Mei 2014 7:39 Onderwerp: |
|
|
Negatieve feedback wordt niet altijd gegeven geven omdat het niets oplost ,het betekent meestal wel negatieve feedback terug krijgen ,en dan is je eigen percentage ook naar de knoppen .  |
|
Naar boven |
|
 |
stuka f

|
Geplaatst: 29 Mei 2014 10:48 Onderwerp: |
|
|
Black Adder @ 29 Mei 2014 7:39 schreef: | Negatieve feedback wordt niet altijd gegeven geven omdat het niets oplost ,het betekent meestal wel negatieve feedback terug krijgen ,en dan is je eigen percentage ook naar de knoppen .  |
Je mag en kan als verkoper géén negatieve feedback aan een koper geven op ebay! Ik gaf laatst een negatieve opmerking in een positieve feedback "layout", vanwege een negatieve onterechte (!!!) feedback van een "koper" en werd hier voor teruggefloten met aanmaning vanwege ebay.....na een klacht van deze lekkere! _________________ Zoek alles wat met Belgisch Congo te maken heeft.
http://out-of-congo.eklablog.com/
en wat met de stad Antwerpen te maken heeft.
https://virtueel-museum-antwerpen.webnode.be/
 |
|
Naar boven |
|
 |
|