Forum Eerste Wereldoorlog Forum Index Forum Eerste Wereldoorlog
Hťt WO1-forum voor Nederland en Vlaanderen

FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   WikiWiki   RegistreerRegistreer 
 ProfielProfiel   Log in om je privť berichten te bekijkenLog in om je privť berichten te bekijken   InloggenInloggen   Actieve TopicsActieve Topics 

OPROEP Dossier Evere Voorspoels

Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie    Forum Eerste Wereldoorlog Forum Index -> Oproepen Actieve Topics
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Niko

BerichtGeplaatst: 07 Mei 2014 7:46    Onderwerp: OPROEP Dossier Evere Voorspoels Reageer met quote

Hoi,

Is er iemand die binnenkort naar Evere gaat of iemand kent die mij hierbij snel kan verder helpen?

Ik zal mijn probleem in het kort even schetsen:

Ik ben met de heemkring Wommelgem -net zoals zo velen- bezig aan een boek over WOI en de gevolgen voor de gemeenten Wommelgem en Borsbeek.

Nu moest ons script binnen zijn op 30 april, maar zoals zo dikwijls gebeurt, duiken er plots een hele boel razend interessante foto's op van een dorpsgenoot. Het is nu geen probleem om daar nog een aantal pagina's met de interessantste foto's van te publiceren, maar ik zou dit graag ook kunnen kaderen met het militaire dossier.

Probleem is nu dat ik in de nabije toekomst niet in Evere geraak, en de wachttijd voor digitale dossiers is nogal lang.

Is er nu iemand die daar nog geraakt en mij een plezier zou willen doen om dit dossier even te scannen of te fotograferen?

Hierbij de gegevens:

VOORSPOELS Augustin
Linie - de ligne
21/02/1895
Wommelgem
115 / 2030

Alvast heel erg bedankt!

Ter herinnering aan mijn overgrootvader, Frans Van Kerckhoven, Vesting Jager te Voet tijdens het Beleg van Namur, augustus 1914

http://chasseurgraves.weebly.com
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privť bericht Bekijk de homepage
walter101954

BerichtGeplaatst: 07 Mei 2014 19:28    Onderwerp: Oproepen Reageer met quote

Hoe lang is de wachttijd momenteel voor digitale dossiers in Evere ?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privť bericht Verstuur mail
Niko

BerichtGeplaatst: 07 Mei 2014 20:12    Onderwerp: Reageer met quote

Een aantal maand terug zaten we aan meer dan 6 weken.....

Ter herinnering aan mijn overgrootvader, Frans Van Kerckhoven, Vesting Jager te Voet tijdens het Beleg van Namur, augustus 1914

http://chasseurgraves.weebly.com
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privť bericht Bekijk de homepage
Ludo

BerichtGeplaatst: 08 Mei 2014 9:40    Onderwerp: Reageer met quote

Ik heb een dossier aangevraagd in evere eind januari nog altijd niets ontvangen. Er zullen daar nu wel een massa aanvragen binnenkomen zeker.
Ik ben nog altijd aan het uitkijken.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privť bericht
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie    Forum Eerste Wereldoorlog Forum Index -> Oproepen Tijden zijn in GMT + 1 uur
Pagina 1 van 1

Ga naar: