Forum Eerste Wereldoorlog Forum Index Forum Eerste Wereldoorlog
Hťt WO1-forum voor Nederland en Vlaanderen

FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   WikiWiki   RegistreerRegistreer 
 ProfielProfiel   Log in om je privť berichten te bekijkenLog in om je privť berichten te bekijken   InloggenInloggen   Actieve TopicsActieve Topics 

Totermann MŁhle
Ga naar Pagina Vorige  1, 2

Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie    Forum Eerste Wereldoorlog Forum Index -> Argonnen Actieve Topics
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
hsmeets

BerichtGeplaatst: 07 Mei 2014 21:09    Onderwerp: Reageer met quote

Op dit moment ziet de bron er gloedje nieuw uit, hopelijk over een paar jaar is ie weer wat authentieker.

Ik ben toch wel blij dat ze het hebben gedaan anders was deze misschien over een paar jaar gewoon verdwenen. Overigens liggen de boom (resten) van de kap een paar jaar terug nog steeds schots en scheeft door die vallei heen.

grts
Hans
Tommy v. D.

BerichtGeplaatst: 07 Mei 2014 21:29    Onderwerp: Reageer met quote

Inderdaad heeft het twee kanten... goed dat het gedaan is maar het verliest toch nogal aardig wat van zijn oorspronkelijk karakter.
Grappig dat Wim de leeuw van Sugny aanhaalt; toen ik daar jaren geleden was vond ik het ook meer een tragisch aandoend schaap dan een indrukwekkende leeuw. Hoeveel jaren verweer er ook tegenaan gaan komen; de stoere bek van een leeuw die afgesmeerd wordt tot een nogal matige schaapimitatie gaat niet verdwijnen. Je vraagt je af of er toch niet een andere werkwijze is die minder 'vloekt' met het authentieke karakter van deze zaken. Het blijft niet alleen bij deze twee voorbeelden, op meer plekken zie je een dergelijke werkwijze.
Maar - goed dat ze zich inzetten voor de preservatie hiervan, natuurlijk...!
In ieder geval dank voor de foto's, Annelies Smile

Tommy
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privť bericht
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie    Forum Eerste Wereldoorlog Forum Index -> Argonnen Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar Pagina Vorige  1, 2
Pagina 2 van 2

Ga naar: