Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
Auteur |
Bericht |
Unusual_Klarenbeek
|
Geplaatst: 23 Okt 2013 14:41 Onderwerp: Gezocht: Model met (origineel) Eerste Wereldoorlog uniform |
|
|
Gezocht: Model met (origineel) eerste wereldoorlog uniform
Wilt u diegene zijn die vereeuwigd wordt in een kunstwerk ter ere van de Hollandse Waterlinie? Dan is dit uw kans! Ontwerpstudio Eric Klarenbeek is met spoed op zoek naar iemand in het bezit van een (origineel) Eerste Wereldoorlog militair uniform. U mag voor ons model staan in deze kledij, waarbij wij foto’s van u zullen maken, die vervolgens driedimensionaal verwerkt worden in het kunstwerk. Het kunstwerk bestaat uit een wachtpost met slagboom en zal geplaatst worden op de diefdijk. Als dank ontvangt u niet alleen eeuwige roem, maar ook een dankbetuiging en publicatie.
Wilt u deze kans pakken? Stuur dan zo spoedig mogelijk een foto van u in (origineel) uniform naar ons bureau: info@ericklarenbeek.com Voor meer informatie kunt u contact opnemen met studio Eric Klarenbeek: www.ericklarenbeek.com |
|
Naar boven |
|
 |
stuka f

|
Geplaatst: 23 Okt 2013 15:23 Onderwerp: |
|
|
Ik kon niet direct een foto van mij vinden in WOI uniform, maar hier ben ik alvast in WOII uitrusting!
Zo hebt U al een gedacht van de hoeveelheid brons die U moet bestellen!....(lol!!)
 |
|
Naar boven |
|
 |
shabu Cheffin

Geregistreerd op: 7-2-2006 Berichten: 3104 Woonplaats: Hoek van Holland
|
Geplaatst: 23 Okt 2013 16:56 Onderwerp: |
|
|
Verplaatst naar Oproepen. _________________ If any question why we died
Tell them, because our fathers lied
-Rudyard Kipling-
http://ww1relics.com/ |
|
Naar boven |
|
 |
Binkske007 Moderator

Geregistreerd op: 8-4-2008 Berichten: 3983 Woonplaats: Turnhout (België)
|
Geplaatst: 24 Okt 2013 12:33 Onderwerp: |
|
|
Is da uwe moto, Stuka???  _________________ "They shall grow not old, as we that are left grow old"  |
|
Naar boven |
|
 |
stuka f

|
Geplaatst: 25 Okt 2013 9:03 Onderwerp: |
|
|
Neen!  |
|
Naar boven |
|
 |
leibhusar
|
Geplaatst: 26 Okt 2013 14:34 Onderwerp: |
|
|
stuka f @ 23 Okt 2013 15:23 schreef: | Ik kon niet direct een foto van mij vinden in WOI uniform, maar hier ben ik alvast in WOII uitrusting!
Zo hebt U al een gedacht van de hoeveelheid brons die U moet bestellen!....(lol!!)
 |
....geweldig !!! en nog Falschirm Jäger ok  |
|
Naar boven |
|
 |
|