Forum Eerste Wereldoorlog Forum Index Forum Eerste Wereldoorlog
Hét WO1-forum voor Nederland en Vlaanderen

FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   WikiWiki   RegistreerRegistreer 
 ProfielProfiel   Log in om je privé berichten te bekijkenLog in om je privé berichten te bekijken   InloggenInloggen   Actieve TopicsActieve Topics 

rise of flight, 2012

Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie    Forum Eerste Wereldoorlog Forum Index -> Modelbouw/wargames Actieve Topics
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Dutch

BerichtGeplaatst: 11 Feb 2012 10:01    Onderwerp: rise of flight, 2012 Reageer met quote

Ik ben echt benieuwd of er een markt voor is, ik heb alvast alles in pre-order en ik weet niet of het leuk is, maar toch wel een interessante richting in WW1 flysims. http://riseofflight.com/Blogs/default.aspx
Ik hoop echt dat dit een nieuwe markt voor 777 wordt, die nieuwe jonge spelers zal aantrekken!!!

poppy
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Tandorini

BerichtGeplaatst: 11 Feb 2012 10:34    Onderwerp: Reageer met quote

Het enige wat jonge spelers, zoals ik, tegenhoudt van dit spel te spelen is dat je moet betalen om een nieuw vliegtuig te krijgen. Zo kost een Spad VII 10,99 USD, een Handley Page of Gotha 14,99 USD. Surprised

Het ware beter geweest de vliegtuigen te koppelen aan het aantal behaalde punten en zo de vliegtuigen vrij te geven om te spelen.
http://nl.escertico.wikia.com/wiki/Militaria_Wiki
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur mail Bekijk de homepage
Dutch

BerichtGeplaatst: 11 Feb 2012 16:28    Onderwerp: Reageer met quote

Als het goed is heb je 4 vliegtuigen gratis, althans dat had ik in 2009. De Nieuport28; Spad13; fokker D7 en de Albatros DVa. Verder is het belangrijk om te wachten op de sales. Dan kost een vliegtuig 2,99 dollar.
Maar ik zelf heb zo wie zo 4 vliegtuigen waaronder de HP400 gratis gekregen door gewoon te reageren op een give-a-way topic in het Rof forum.

Ik weet niet wat je krijgt bij de gratis download, maar hou er rekening mee dat met die 4 gratis vliegtuigen je al behoorlijk kunt spelen. Alle vliegtuigen zitten er als AI vliegtuigen in, dus je komt ze allemaal tegen in je Fokker D7!!!

Wat wel een probleem kan zijn is je PC, al die verhalen over dualcore en GTS240-512mb of HD4770,videokaarten, vergeet het, dit spel heeft echt een behoorlijke quad en video kaart nodig om te genieten van dit spel. Laagwaardige systemen geven alleen problemen mbt haperingen en CTD errors.

Ik heb totaal geen belang in RoF, maar ik heb wel zo'n 12 jaar ervaring en bezit behoorlijk veel combat flysims en dit spel, geloof me, is echt de top.

poppy
Naar boven
Tandorini

BerichtGeplaatst: 11 Feb 2012 16:54    Onderwerp: Reageer met quote

Mij kan het niet warm maken om het te spelen, waarom niet, de vliegtuigen zien er mooi uit, maar hetgeen ik problemen mee heb is dat de gevechten plaats hebben boven een terrein dat er te intact uitziet. Net of je naar een youtube-filmpje kijkt waar twee WO I vliegtuigen een luchtgevecht simuleren op een airshow.
http://nl.escertico.wikia.com/wiki/Militaria_Wiki
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur mail Bekijk de homepage
Dutch

BerichtGeplaatst: 18 Feb 2012 19:54    Onderwerp: Reageer met quote

aan het front is toch echt te zien dat een dorpje is verbrandt en kapot geschoten is, ook zelf kun je de huizen plat bombarderen.
Naar boven
de onbekende

BerichtGeplaatst: 28 Feb 2013 9:19    Onderwerp: Reageer met quote

Ik heb `m ook. Een hele mooie ww1 simulatie.

Als je over het front vliegt hoor je ook artillerie enz. geluiden.

Tot nu toe de beste WW1 vliegsim.
Naar boven
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie    Forum Eerste Wereldoorlog Forum Index -> Modelbouw/wargames Tijden zijn in GMT + 1 uur
Pagina 1 van 1

Ga naar: