Forum Eerste Wereldoorlog Forum Index Forum Eerste Wereldoorlog
Hťt WO1-forum voor Nederland en Vlaanderen

FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   WikiWiki   RegistreerRegistreer 
 ProfielProfiel   Log in om je privť berichten te bekijkenLog in om je privť berichten te bekijken   InloggenInloggen   Actieve TopicsActieve Topics 

verblijf van mijn grootvader aan het front

Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie    Forum Eerste Wereldoorlog Forum Index -> Thuisfront Actieve Topics
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
vanhollebeke rudy

BerichtGeplaatst: 22 Dec 2011 17:27    Onderwerp: verblijf van mijn grootvader aan het front Reageer met quote

graag inlichtingen over: 1e artillerie - 2e gemengde brigade. Waar mijn grootvader toebehoorde. Wat was hun inbreng? Waar verbleven zij? Van 04/08/14 tot 31/06/1916 was hij bij de 2e gemengde brigade. Van 01/06/16 tot en met 11/11/1918 bij de 1e art. Hij was 54 maanden aan het front als 1e wachtmeester Beroeps sinds 25/09/1913 en vermoedelij gekazerneerd in Gent.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privť bericht Verstuur mail
lansier13953

BerichtGeplaatst: 23 Jan 2012 19:16    Onderwerp: Reageer met quote

Rudy,

dat zijn wel veel vragen in ťne keer. Misschien toch eens de search in dit forum gebruiken en ge gaat al een heel tijdje zoet zijn.
Om U toch al op weg te zetten: 1A kreeg gedurende Wo1 volgende eervolle vermeldingen: ANTWERPEN - IJZER - KLERKEN - KORTEMARK - LUIK - SCHOORBAKKE - NIEUWPOORT.
1A heeft ook in Sint-Margriete-Houtem van de partij geweest.

Zo dit is al een begin,

Nog een prettige dag,
Etienne
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie    Forum Eerste Wereldoorlog Forum Index -> Thuisfront Tijden zijn in GMT + 1 uur
Pagina 1 van 1

Ga naar: