Forum Eerste Wereldoorlog Forum Index Forum Eerste Wereldoorlog
Hét WO1-forum voor Nederland en Vlaanderen

FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   WikiWiki   RegistreerRegistreer 
 ProfielProfiel   Log in om je privé berichten te bekijkenLog in om je privé berichten te bekijken   InloggenInloggen   Actieve TopicsActieve Topics 

Mijne heren en dames.

Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie    Forum Eerste Wereldoorlog Forum Index -> Vraag en aanbod Actieve Topics
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Yvonne
Admin

BerichtGeplaatst: 22 Jan 2006 15:53    Onderwerp: Mijne heren en dames. Reageer met quote

We wilden deze hoek een beetje anders gaan inrichten en samenvoegen.

Bv een onderdeel maken waar het door tags te gebruiken duidelijk wordt wat er gaande is.

Voorbeeld:

[TK] Een fles
[GEZ] 2 flessen

En dit alles ondergebracht in 1 onderdeel.

https://twitter.com/ForumWO1

Laatst aangepast door Yvonne op 27 Jan 2006 14:41, in totaal 1 keer bewerkt
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur mail Bekijk de homepage
Rifleman T. Cantlon

BerichtGeplaatst: 22 Jan 2006 16:09    Onderwerp: Reageer met quote

Mensenhandel is niet okee Yvonne blik
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Erik de Bruin

BerichtGeplaatst: 17 Jan 2007 11:18    Onderwerp: Reageer met quote

Yvonne,

Is het wellicht een idee een apart forum "te koop" en daaronder een apart forum "gezocht" te maken?
En de "te koop"-voorwerpen inderdaad vergezeld te laten gaan van minimaal een goede omschrijving en een minimum prijs!
Dan staat alles een beetje ordelijk bij elkaar. Als dan daarnaast nog iemand met wijzigingszeggenschap in het forum de "afgehandelde" zaken kan verwijderen, dan houden we het "marktje" mooi schoon en overzichtelijk.

Na, wa denkst?
Kleine Vuurkruiser

BerichtGeplaatst: 28 Aug 2007 8:22    Onderwerp: Reageer met quote

Ik kan Erik wel bijtreden onschuld
Naar boven
geluveld

BerichtGeplaatst: 04 Sep 2007 13:41    Onderwerp: Reageer met quote

Quote:
Mensenhandel is niet okee

bwa, een goeie slavin is nooit weg.... Cool puh puh Wink
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur mail
Anton

BerichtGeplaatst: 04 Sep 2007 13:46    Onderwerp: Reageer met quote

geluveld @ 04 Sep 2007 14:41 schreef:
Quote:
Mensenhandel is niet okee

bwa, een goeie slavin is nooit weg.... Cool puh puh Wink

Ik zou zeggen plaats een [Gez] topic daarvoor Very Happy Very Happy puh puh
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage MSN Messenger
Merlijn

BerichtGeplaatst: 04 Sep 2007 14:56    Onderwerp: Reageer met quote

Jongens dit is geen Chat topic.

Dank uw.
Naar boven
Yvonne
Admin

BerichtGeplaatst: 05 Mei 2009 11:40    Onderwerp: Reageer met quote

Zo, het schijnt niet meer beleefd te kunnen gaan, jammer dat volwassenen om welke reden dan ook niet meet beschaafd om kunnen gaan met elkaar.
Men wil de beginnende verzamelaar helpen heet het dan.
Past daar dan ook de ruzieënde toon bij?
Goede les voor een beginnend verzamelaar dan..

Gebeurt dit in het dagelijks leven ook?
Vergelijk "vraag en aanbod" eens met een bioscoopcomplex?
Ruk je daar ook iedere zaaldeur open om keihard te roepen "wat een kutfilm is dit, waardeloos en veel te duur"
Zou een moeie boel worden.

Het is de toon die de muziek maakt heren, en die toon klinkt op dit moment toch behoorlijk vals.

Naar boven
geluveld

BerichtGeplaatst: 05 Mei 2009 11:47    Onderwerp: Reageer met quote

Ik ben al véle jaren koper van militarie
en sedert enkele jaren 'kleine verkoper' van overschot van mijn eigen verzameling.

En door die jaren heb ik al vele soorten verkopers en kopers ontmoet.

Wat nu op het forum gebeurt, zie ik al een tijdje aankomen.

Mensen die bij me thuis komen om iets te kopen, 100% origineel materiaal, maar me toch de huid volschelden.

Uit liefhebberij blijf ik het wat verderdoen, om mijn eigen plezier. Ik doe het gewoon graag, en soms wordt er iemand echt mee vooruit geholpen in zijn eigen verzameling.

De excessen die nu voorkomen, zijn gewoon een doorslag van de maatschappij: GEEN respect meer voor elkaar. Alleen de eigen mening telt nog.

En zoals dat een doorslag van de maatschappij is,
is de reactie op dit alles natuurlijk diezelfde doorslag:

iedereen wordt direkt over dezelfde kam geschoren....

vind ik jammer voor de mensen die wel alles volgens de forumregels doen... want dat wordt als vanzelfsprekend beschouwd. Maar ten lange leste worden we op dezelfde lijn gezet als de anderen...
Yvonne
Admin

BerichtGeplaatst: 05 Mei 2009 11:50    Onderwerp: Reageer met quote

En dat is toch dood en doodzonde ramses?! Daar hebben we toch al die jaren voor proberen te waken?!

Naar boven
kepi

BerichtGeplaatst: 05 Mei 2009 11:55    Onderwerp: Reageer met quote

Dan is het aan de moderators of de Admin. om dadelijk te reageren, zowel als een Belg, Engels, Fransman of een Nederlander dat doet en niet te wachten tot er een heel deel is gezegd en geschreven want dat maakt de situatie alleen maar erger.

Kunnen de moderators zulke posten gewoon niet weghalen van het forum.
Maar dan wel de juiste en niet met de natte vinger en dit in een PB te melden aan de schrijver dat om die reden zijn post is weggehaald.

kepi
Naar boven
Yvonne
Admin

BerichtGeplaatst: 05 Mei 2009 12:15    Onderwerp: Reageer met quote

Ik weet niet hoe het met u is kepi, maar ik werk ook nog ergens tussendoor..
We hebben hier toch niet met kleine kinderen te maken?!

Quote:
Maar dan wel de juiste en niet met de natte vinger en dit in een PB te melden aan de schrijver dat om die reden zijn post is weggehaald.

Enig idee hoeveel werk dat is?
ën weghalen, én er voor zorgen dat het de juiste is, én per pb komen melden?!

FEW stond er juist voor in tegenstelling tot andere fora zo weinig mogelijk posts weg te halen!

Is het nu zó moeilijk om je gewoon als volwassene te gedragen zonder sneren, zonder hatelijkheden?

Nogmaals,
loop je ook in een bioscoopcomplex iedere zaal binnen om keihard te roepen wat een waardeloze en veel te dure rotfilm het is?

Naar boven
kepi

BerichtGeplaatst: 05 Mei 2009 14:51    Onderwerp: Reageer met quote

Zoveel tijd en energie kost dit niet

Even de proef op de som gesteld of dit wel zou gaan

Binnen het uur was er een zin uit mijn vorige post gehaald en kreeg daarvoor een pbtje van een moderator

Van: Lingekopf
Aan: kepi
Geplaatst: 05 Mei 2009 13:08
Onderwerp: correctie
In je post http://forumeerstewereldoorlog.nl/viewtopic.php?p=272542#272542 heb ik het laatste zinnetje weggehaald. Dit soort halve opmerkingen maken de sfeer er niet beter op.

Nogmaals is het bewezen dat mijn voorstel kan.

Ik zou zo zeggen doe zo voort en dan zullen we na een tijdje wel zien wat dit geeft.

kepi
Naar boven
Charel

BerichtGeplaatst: 05 Mei 2009 15:09    Onderwerp: Reageer met quote

Wie moderator of admin wil zijn moet zijn werk degelijk doen. Ben van ze leven admin geweest van een frans forum met meer als 3000 leden. ik had er dagelijks 2 uren werk aan met alle nieuwe berichte te lezen.
Ik heb nooit iemand ten onrechte beschuldigd zoals dat hier gebeurt ("Benny Vincke tot op het bot afgebroken" of hoe je het noemt.... komaan zeg, gewoon omdat ge meldt dat die persoon fake verkocht ! maarmee iedereen akkoord was dat het niet kan om zo jonge verzamelaars te misleiden ... en dat ook me naderhand ook nog eens kwalijk genomen !!! Allo ??? )
In "vraag en aanbod" maak ik juist de opmerking dat men niet hoeft bakken kritiek te geven op iemand die wat aanbied...of het nu te duur is of niet. Daarop krijg ik van iedereen van langs en wat lees ik nadien ... dat Yvonne juist hetzelfde schrijft onder andere bewoordingen.
Als ik spreek van "kreften als ouwe venten " dan is dat een onschuldige opmerking in de stijl van "niet zagen hé ". Uiteraard wordt dat ook door een regiment lange tenen gewikt en gewogen en bekritiseerd, precies of ik gevloekt had ! Maar ja, ik ben vlaming en mijn nedelands is geen hollands, vandaar dat het niet begrepen wordt.... maar op iemand zijn kop kakken gaat wel ! (da's ook nog een vlaamse uitdrukking !)
De geest van dit forum gaat ten onder aan gezeik en geleuter zonder ophouden, want ja, iedereen moet toch eens mooi in de verf komen bij de admins.
Wanneer ik om uitleg vraag om mijn uitsluiting op PB's te versturen, dan krijg ik geen antwoord. Is dat soms de "oh" zo geprezen beleefde manier Yvonne ?
Ik krijg meer en meer de indruk dat dit forum een nederlands onderonsje wordt, waar belgen liefst hun mond houden en ja knikken.
Normaal gezien zeg ik mijn mening en krijg ik antwoord, dan is het zand erover. Dat blijkt hier niet kunnen !
Wat mij het ergst tegen de borst stoot vanwege de admin die zo op de goede manieren op het forum staat, is dat ze zomaar de privacy van binnenpost schenden en ze publiekelijk uitsmeren over heel het forum. Dat geeft natuurlijk de gelegenheid aan iedereen die niets van de zaak afweet om zijn woordje te plaatsen. Wie zei hier dat er ter zake moest gebleven worden in een topic ?

In een woord : teleurstellend !!!

Michel
Naar boven
Yvonne
Admin

BerichtGeplaatst: 05 Mei 2009 15:28    Onderwerp: Reageer met quote

Charel @ 05 Mei 2009 16:09 schreef:
Wie moderator of admin wil zijn moet zijn werk degelijk doen. Ben van ze leven admin geweest van een frans forum met meer als 3000 leden. ik had er dagelijks 2 uren werk aan met alle nieuwe berichte te lezen.
Ik heb nooit iemand ten onrechte beschuldigd zoals dat hier gebeurt ("Benny Vincke tot op het bot afgebroken" of hoe je het noemt.... komaan zeg, gewoon omdat ge meldt dat die persoon fake verkocht ! maarmee iedereen akkoord was dat het niet kan om zo jonge verzamelaars te misleiden ... en dat ook me naderhand ook nog eens kwalijk genomen !!! Allo ??? )
In "vraag en aanbod" maak ik juist de opmerking dat men niet hoeft bakken kritiek te geven op iemand die wat aanbied...of het nu te duur is of niet. Daarop krijg ik van iedereen van langs en wat lees ik nadien ... dat Yvonne juist hetzelfde schrijft onder andere bewoordingen.
Als ik spreek van "kreften als ouwe venten " dan is dat een onschuldige opmerking in de stijl van "niet zagen hé ". Uiteraard wordt dat ook door een regiment lange tenen gewikt en gewogen en bekritiseerd, precies of ik gevloekt had ! Maar ja, ik ben vlaming en mijn nedelands is geen hollands, vandaar dat het niet begrepen wordt.... maar op iemand zijn kop kakken gaat wel ! (da's ook nog een vlaamse uitdrukking !)
De geest van dit forum gaat ten onder aan gezeik en geleuter zonder ophouden, want ja, iedereen moet toch eens mooi in de verf komen bij de admins.
Wanneer ik om uitleg vraag om mijn uitsluiting op PB's te versturen, dan krijg ik geen antwoord. Is dat soms de "oh" zo geprezen beleefde manier Yvonne ?Ik krijg meer en meer de indruk dat dit forum een nederlands onderonsje wordt, waar belgen liefst hun mond houden en ja knikken. Normaal gezien zeg ik mijn mening en krijg ik antwoord, dan is het zand erover. Dat blijkt hier niet kunnen !
Wat mij het ergst tegen de borst stoot vanwege de admin die zo op de goede manieren op het forum staat, is dat ze zomaar de privacy van binnenpost schenden en ze publiekelijk uitsmeren over heel het forum. Dat geeft natuurlijk de gelegenheid aan iedereen die niets van de zaak afweet om zijn woordje te plaatsen. Wie zei hier dat er ter zake moest gebleven worden in een topic ?

In een woord : teleurstellend !!!

Michel

Het duurde even maar de Belgen-Nederlander kaart is weer uitgespeeld, chapeau.

Quote:
Wanneer ik om uitleg vraag om mijn uitsluiting op PB's te versturen, dan krijg ik geen antwoord. Is dat soms de "oh" zo geprezen beleefde manier Yvonne ?

Ik heb eigenlijk geen enkel idee waarom ik m'n tijd nog ga verantwoorden, maar laten we het erop houden dat ik eindelijk eens een dag vrij ben, buiten FEW heb ik dan ook nog voor andere zaken te zorgen op m'n vrije dag, als u het niet erg vindt hoor.

Quote:

Geen idee waar u dat vandaan haalt. Wel zie ik wat de afgelopen week aan, op z'n zachtst gezegd, onbetamelijkheden uitgewisseld zijn.

Quote:
]Ik krijg meer en meer de indruk dat dit forum een nederlands onderonsje wordt, waar belgen liefst hun mond houden en ja knikken.

Hier kan ik vrij kort op zijn, a) het Forum is opgericht door Ollanders en b) zijn er gelukkig enorm veel Belgen zich aan komen melden en ik ken er geeneen die z'n mond houdt of "Ja" knikt..
Geeneen!
Er wordt zelfs meer gepost door Belgen dan door Nederlanders..
We leven nu al 4 jaar redelijk vreedzaam bijeen op het forum en dat willen we graag zo houden dank u.

Quote:
Wat mij het ergst tegen de borst stoot vanwege de admin die zo op de goede manieren op het forum staat, is dat ze zomaar de privacy van binnenpost schenden en ze publiekelijk uitsmeren over heel het forum.

Beschuldigt u me nu van het schenden van de privacy?!
Ik mag toch werkelijk hopen van niet..

Naar boven
Yvonne
Admin

BerichtGeplaatst: 05 Mei 2009 15:33    Onderwerp: Reageer met quote

Quote:

Oh ja,
ik ben ook nog admin van een forum met 260.000 leden en 250 man crew, dus?

Naar boven
Yvonne
Admin

BerichtGeplaatst: 05 Mei 2009 15:35    Onderwerp: Reageer met quote

kepi @ 05 Mei 2009 15:51 schreef:

Binnen het uur was er een zin uit mijn vorige post gehaald en kreeg daarvoor een pbtje van een moderator

In je post http://forumeerstewereldoorlog.nl/viewtopic.php?p=272542#272542 heb ik het laatste zinnetje weggehaald. Dit soort halve opmerkingen maken de sfeer er niet beter op.

Ik zou zo zeggen doe zo voort en dan zullen we na een tijdje wel zien wat dit geeft.

kepi

Bij mijn weten is dit nog steeds uitlokken van moderatie,
ook al niet volgens de netiquette..

Naar boven
Lingekopf
Bismarck

BerichtGeplaatst: 05 Mei 2009 16:06    Onderwerp: Reageer met quote

kepi @ 05 Mei 2009 15:51 schreef:

kepi

Dat moet meneer Kepi niet veel vaker doen. In elk geval blijf ik geen pb's sturen aan iedereen die een ongewenste opmerking maakt.

Otto von Bismarck, 1869
Naar boven
Paddy

BerichtGeplaatst: 05 Mei 2009 18:24    Onderwerp: Reageer met quote

Aan allen,

Wij hebben als mod er zelf voor gekozen om dit (prachtige) forum in goede banen te leiden, en daar zijn we fier en blij om, maar wij hebben naast FEW ook nog een leven. Werk, gezin, tuin etc. Iedere morgen voor het werken gaan doe ik mijn "rondje forum", pas wat foto's aan of verwijder ze uit quote's etc. Na mijn job en huiswerk (koken, helpen afruimen & afwas en eventuele klusjes in huis) opnieuw forum, antwoorden geven, scan's maken, pb'tjes beantwoorden en alweer etc.
Anderzijds is het censureren van berichten niet zozeer onze taak maar wel is het de taak van schrijver om er voor te zorgen dat hij "beleefd" blijft.
FEW is een wereld van volwassenen die moeten instaan en verantwoordelijk zijn voor hun "daden".
Ik kan het niet beter zeggen als Binkske het schrijft in:
http://forumeerstewereldoorlog.nl/viewtopic.php?p=272607#272607

Zijn we moderators of kleuterleiders???

There is a very fine line between "hobby" and "mental illness".
"We're doomed, I tell ye!"
Naar boven
Regulus 1

Woonplaats: Jabbeke, Flanders - Home of the Marine Jagdgeschwader in WW I

BerichtGeplaatst: 05 Mei 2009 19:42    Onderwerp: Reageer met quote

Als de peutertuin echt weer moet beginnen, ik verspil er niet veel woorden aan. De rest van de crew is nog vriendelijk, ik niet.

Het volgen van de forumregels is er voor iedereen. Wie er zich niet mee kan verzoenen moet hier ook geen keet komen schoppen en gaat dat maar ergens anders doen.

Men weet dat ik op dat gebied er niet veel geen woorden aan vuil maak om er iemand af te gooien.
Desiré

BerichtGeplaatst: 06 Mei 2009 20:08    Onderwerp: Reageer met quote

Of hoe een kleine woordenwisseling in een complete oorlog kan ontaarden...
(sorry voor de woordspeling)

*zucht*
Naar boven
genie79libanon

BerichtGeplaatst: 06 Mei 2009 21:33    Onderwerp: Reageer met quote

nog even... en we grijpen in in dit conflikt Crying or Very sad
ik hoop dat de gelederen zich weer sluiten en dat we doen waar we voor de forums bezoeken het zoeken naar kennis en inspiratie
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage MSN Messenger
kepi

BerichtGeplaatst: 07 Mei 2009 4:00    Onderwerp: Reageer met quote

Ik denk wel als het zover komt dat we er klaar voor zijn

schater schater schater
Naar boven
Regulus 1

BerichtGeplaatst: 07 Mei 2009 19:07    Onderwerp: Reageer met quote

Hmm, ik denk het niet.
kepi

BerichtGeplaatst: 07 Mei 2009 19:11    Onderwerp: Reageer met quote

Zeg Regulus mag er hier niet eens gelachen worden in deze triestige tijden ?
Sad
Naar boven
Regulus 1

BerichtGeplaatst: 07 Mei 2009 20:44    Onderwerp: Reageer met quote

Op andere plaatsen wel, doch dit is een serieus topic. Desiré en genie79libanon hun reactie is nog een aangename oproep tot kalmte.

De jouwe noem ik meer uitdagen. En oproepen tot oorlog. We zijn er klaar voor.

Het zal wel een verschil zijn van mentaliteit tussen (Noord) West-Vlamingen en de rest van Vlaanderen dat ik dit zo interpreteer. En dan ook nog tussen Nederland en Vlaanderen en weet ik veel wat allemaal.
woodhatcher

BerichtGeplaatst: 07 Mei 2009 22:35    Onderwerp: Reageer met quote

Al ik het zo bekijk is de volgende forum oorlog/ruzie/wraak actie in de maak?
Jammer, maar schud dat van u af, allemaal. Der is ergere miserie in de wereld dan sommige dingen die ik hier lees op het forum.
Tis jammer dat de 5000000000ste ruzie is begonnen. IS het Jaloezie? Betweterigheid, I Don't Have A F***ing Idea.
Maar toont da ge slimmer zijt dan een paar kleine kinderen in plaats van weer een rel te starten.
Kheb er al zoveel gezien, en na een tijdje begint het afgezaagd te worden. Niet enkel voor mij (de stille poster op het forum) maar ook voor andere forumleden en moderators.

Wat ik hier neergepend heb telt niet voor de users in kwestie (kweet niet eens wie ze zijn en wrm er weer iets op til is) Maar voor iedereen.
Want het forum heeft al enkele goeie en toffe leden verloren door zo'n ruzzies.

Probeer te leren van elkaar, en als je er niet akkoord mee bent, leg dat dan ook uit, tis niet omda ge denkt dat je alles weet, dat je het ook weet.
En als je absoluut niet akkoord ben, zeg dit dan ook op een vriendelijke toon. Maar begint elkaar niet uit te schelden.

Dit gezegt zijnde wens ik iedereen ne goeien avond, en khoop dat de rust terug bedaart in deze Loopgracht, Want we moeten samen "Over The Top" gaan (om het in FEW termen te zeggen)

Mvg Vincent

Pvt. James W. Walker, 106th Infantry Regiment.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur mail Bekijk de homepage MSN Messenger
Charel

BerichtGeplaatst: 08 Mei 2009 13:11    Onderwerp: Reageer met quote

Wat Kepi betreft, ik ken de man heel goed. Het is belange geen ruziestoker, maar zoals iedereen heeft hij zijn eigen vorm van humor. Met dat beeld dat hij geplaatst heeft, was volgens mij geen enkel kwaad opzet of wat anders. Gewoon fun. Waarschijnlijk een beeld uit een of andere satyrische film. Ik kan het moeilijk "au sérieux" nemen.

Michel Wink
Naar boven
Lingekopf
Bismarck

BerichtGeplaatst: 08 Mei 2009 17:31    Onderwerp: Reageer met quote

woodhatcher @ 07 Mei 2009 23:35 schreef:
Al ik het zo bekijk is de volgende forum oorlog/ruzie/wraak actie in de maak?
Jammer, maar schud dat van u af, allemaal. Der is ergere miserie in de wereld dan sommige dingen die ik hier lees op het forum.
Tis jammer dat de 5000000000ste ruzie is begonnen. IS het Jaloezie? Betweterigheid, I Don't Have A F***ing Idea.
Maar toont da ge slimmer zijt dan een paar kleine kinderen in plaats van weer een rel te starten.
Kheb er al zoveel gezien, en na een tijdje begint het afgezaagd te worden. Niet enkel voor mij (de stille poster op het forum) maar ook voor andere forumleden en moderators.

Wat ik hier neergepend heb telt niet voor de users in kwestie (kweet niet eens wie ze zijn en wrm er weer iets op til is) Maar voor iedereen.
Want het forum heeft al enkele goeie en toffe leden verloren door zo'n ruzzies.

Probeer te leren van elkaar, en als je er niet akkoord mee bent, leg dat dan ook uit, tis niet omda ge denkt dat je alles weet, dat je het ook weet.
En als je absoluut niet akkoord ben, zeg dit dan ook op een vriendelijke toon. Maar begint elkaar niet uit te schelden.

Dit gezegt zijnde wens ik iedereen ne goeien avond, en khoop dat de rust terug bedaart in deze Loopgracht, Want we moeten samen "Over The Top" gaan (om het in FEW termen te zeggen)

Mvg Vincent

Ik treed Vincent van harte bij. De laatste forumruzie is net voorbij, de deelnemers horen nu tot rust gekomen te zijn, en het is nu (met het weekeinde in aantocht) niet het moment om het vuurtje opnieuw op te stoken.
Let op, dames en heren users! De hele crew heeft hier nu rechten, er zal bijna altijd iemand online zijn, en we hebben afgesproken geen enkele toespeling op de voorafgaande ruzies en stekeligheden te accepteren. Ja, en we kunnen heel goed "steken onder water" en "persoonlijke humor" herkennen. En we kennen ieders rol in het voorafgaande.
Let dus goed op wat u post, als u graag user wilt blijven. Genoeg is genoeg geweest.

Een prettig weekeinde toegewenst namens de crew en admins, en laten we het FEW weer maken tot wat het hoort te zijn: gezellig, interessant en bindend.!

Otto von Bismarck, 1869
Naar boven
Luc Klaps

BerichtGeplaatst: 08 Mei 2009 20:29    Onderwerp: Reageer met quote

Ik vind in ieder geval de melding dat het om fake gaat waardevoller dan het voorwerp zelf.

--
Met vriendelijke groet,
Luc Klaps, Genk
Naar boven
Paddy

BerichtGeplaatst: 08 Mei 2009 20:31    Onderwerp: Reageer met quote

Lingekopf @ 08 Mei 2009 18:31 schreef:

Ik treed Vincent van harte bij. De laatste forumruzie is net voorbij, de deelnemers horen nu tot rust gekomen te zijn, en het is nu (met het weekeinde in aantocht) niet het moment om het vuurtje opnieuw op te stoken.
Let op, dames en heren users! De hele crew heeft hier nu rechten, er zal bijna altijd iemand online zijn, en we hebben afgesproken geen enkele toespeling op de voorafgaande ruzies en stekeligheden te accepteren. Ja, en we kunnen heel goed "steken onder water" en "persoonlijke humor" herkennen. En we kennen ieders rol in het voorafgaande.
Let dus goed op wat u post, als u graag user wilt blijven. Genoeg is genoeg geweest.

Een prettig weekeinde toegewenst namens de crew en admins, en laten we het FEW weer maken tot wat het hoort te zijn: gezellig, interessant en bindend.!

Thx voor de duidelijke tekst en ik sta als "onderdeel" van crew achter deze beslissing.

There is a very fine line between "hobby" and "mental illness".
"We're doomed, I tell ye!"
Naar boven
Regulus 1

BerichtGeplaatst: 08 Mei 2009 20:40    Onderwerp: Reageer met quote

Volledig achter deze beslissing, hoeft het nog gezegd te worden !
The_Belgian_lieutenant

BerichtGeplaatst: 23 Nov 2010 18:13    Onderwerp: Reageer met quote

ik steun Erik, twee forums éénvoor gezocht en Te koop Wink
stuka f

BerichtGeplaatst: 15 Mei 2011 12:36    Onderwerp: Reageer met quote

Als gebruiker van een forum ben je "te gast" en dienen bepaalde regels gerespecteerd te worden.
Oordelen over te koop aangeboden voorwerpen horen niet in DAT topic te gebeuren, dat kan een andere treath.
Elke inbreuk dient dan ook door de mod's gecorigeerd te worden (zoals dit op elk fora gebeurt), en ik begrijp zéér goed dat dit niet het aangenaamste is,mischien een extra moderator aanstellen.
Neen ik ben géén kandidaat.
Ik kijk ook wel uit op welk fora ik iets te koop zou aan bieden, deze komt daardoor niet in aanmerking voor mij.
Zie dit niet als negatieve commentaar maar als opbouwende kritiek.
|<
Naar boven
Yvonne
Admin

BerichtGeplaatst: 15 Mei 2011 16:58    Onderwerp: Reageer met quote

Ik denk dat u reageert op zaken die al een poos geleden gebeurd zijn?
Wij zijn geen marktplaats en willen dat ook niet zijn.
De kennis noch de mankracht zoiets na te streven hebben we niet in huis.
Het vraag en aanbod hier op Forum Eerste Wereldoorlog was gestart en bedoeld als aardige geste voor de users onderling iets leuks tegen een schappelijke prijs te bekomen Smile

Naar boven
Binkske007
Moderator

BerichtGeplaatst: 16 Sep 2011 16:15    Onderwerp: Reageer met quote

Hehe, toch wel grappig deze topic nog eens te lezen.
Ben zelfs nog ne goeie ouwe bekende tegengekomen en heb toen enkele 'flashbacks' gehad.
Laughing Laughing
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie    Forum Eerste Wereldoorlog Forum Index -> Vraag en aanbod Tijden zijn in GMT + 1 uur
Pagina 1 van 1

Ga naar: