Forum Eerste Wereldoorlog Forum Index Forum Eerste Wereldoorlog
Hét WO1-forum voor Nederland en Vlaanderen

FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   WikiWiki   RegistreerRegistreer 
 ProfielProfiel   Log in om je privé berichten te bekijkenLog in om je privé berichten te bekijken   InloggenInloggen   Actieve TopicsActieve Topics 

Talbot House

Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie    Forum Eerste Wereldoorlog Forum Index -> Hotels, restaurants, café's Actieve Topics
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
paling

BerichtGeplaatst: 16 Jul 2010 10:56    Onderwerp: Talbot House Reageer met quote

Gezien het feit ik een erg druk jaar achter de rug heb en er even 3 dagen alleen ertussenuit knijp ga ik weer eens naar Ieper en omstreken. Ben aan het zoeken naar een locatie om te overnachten (vorige keer Novotel geslapen, maar ben nu opzoek naar iets goedkoper). Heb een paar dingen op het oog en kwam ook Talbot House tegen.

Het valt me op dat ik helemaal nergens wordt gerept over de mogelijkheid tot overnachten in Talbot House.

De prijzen zien er zeer goed uit maar ik weet verder hoe de ervaringen zijn. Hebben jullie wat meer info mbt het overnachten?

http://www.talbothouse.be/nl/?id=Overnachten&sub=Receptie#tarieven[/url]
Binkske007
Moderator

BerichtGeplaatst: 16 Jul 2010 12:14    Onderwerp: Reageer met quote

Mijn vrouwtje, ik mr en mrs Stan hebben met de meeting gelogeerd bij : de Akkerwinde, Lange Dreve12, 8980 Zonnebeke. 057/466 000.
Heel erg mooi en erg lekker eten.
Finnbar
Moderator

BerichtGeplaatst: 16 Jul 2010 12:31    Onderwerp: Reageer met quote

Dat vraagt paling wel niet he, binkske Embarassed
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur mail
paling

BerichtGeplaatst: 16 Jul 2010 13:04    Onderwerp: Reageer met quote

Exact Smile

Hij mag door deze reclame vast een keer gratis overnachten de volgende keer Wink
Fulco

BerichtGeplaatst: 11 Aug 2010 10:28    Onderwerp: Reageer met quote

Zie dit topic nu pas. Ik weet niet of Paling nog iets aan mijn reactie heeft, maar anders moeten anderen er hun voordeel maar mee doen.
Vanaf morgen tot zondagochtend verblijf ik hier weer. Inmiddels voor de vierde keer. Je overnacht op een wel zeer speciale lokatie. (zie www.talbothouse.be). Kamers zijn uiterst sober, maar als je de hele dag door de Westhoek toert, heb je toch eigenlijk alleen maar een bed en een obtbijt nodig en de prijs is daardoor uiters vriendelijk. Speciaal is, dat de meeste mensen die hier overnachten dezelfde interesse als FEW-users hebben, dus je hebt nooit tekort aan gespreksstof en komt 's avonds of tijdens het ontbijt makkelijk in contact in de gezamenlijke ruimtes. De Engelse beheerders (vrijwilligers van de Toc-H organisatie) zijn uiterst vriendelijk. Ontbijt is meer dan uitstekend ; wordt verzorgd door de cateraar/patissier aan de overkant van het huis.
Bij verblijf heb je tevens gratis toegang tot het hele museum.
Alle ww1-sites in de Westhoek liggen vanuit hier onder handbereik.
Klein minpuntje voor wie licht slaapt: de houten vloeren en trappen krakren behoorlijk. Als een medegast nog laat binnenkomt, kondigt deze zich duidelijk aan.
Yvonne
Admin

BerichtGeplaatst: 11 Aug 2010 19:36    Onderwerp: Reageer met quote

Uit een ander topic haal ik er nog even iets bij:

pifilsofimos @ 10 Aug 2010 21:04 schreef:
Where is my boy to-night?
Intimistisch muzikaal avondmaal

Zoek je een nieuwe reden om met een groep een bijzonder bezoek aan Talbot House te organiseren? Die bieden we je vanaf nu met dit smakelijke arrangement voor groepen van 15 tot 25 personen. Met het verhaal van Edith Ainscow en Geoffrey Boothby kun je aanschuiven aan tafel in Talbot House. Tussen de gangen van de maaltijd door, voeren fragmenten uit hun briefwisseling en liedjes uit die tijd je mee. Amper vier dagen waren ze samen geweest, toen hij naar de oorlog vertrok, en zij thuis achterbleef. Vanaf dan werd hun prille liefde een onbereikbare droom, die zich enkel in brieven kon nestelen. "Ik vraag me telkens weer af wat jij nu aan het doen bent daar," schreef ze. Maar ook voor hem zou de oorlog slechts één bestemming hebben...
Dit muzikale avondmaal kan je eventueel combineren met een overnachting in Talbot House

meer info en afspraken maken via 057 33 32 28 of info@talbothouse.be

Zie ook

http://www.forumeerstewereldoorlog.be/viewtopic.php?p=176206&sid=f5a5217954ea405620377554f877f556

https://twitter.com/ForumWO1
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur mail Bekijk de homepage
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie    Forum Eerste Wereldoorlog Forum Index -> Hotels, restaurants, café's Tijden zijn in GMT + 1 uur
Pagina 1 van 1

Ga naar: