Forum Eerste Wereldoorlog Forum Index Forum Eerste Wereldoorlog
Hťt WO1-forum voor Nederland en Vlaanderen

FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   WikiWiki   RegistreerRegistreer 
 ProfielProfiel   Log in om je privť berichten te bekijkenLog in om je privť berichten te bekijken   InloggenInloggen   Actieve TopicsActieve Topics 

dringend gids gezocht!

Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie    Forum Eerste Wereldoorlog Forum Index -> Studenten en leerkrachten Actieve Topics
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Bert

BerichtGeplaatst: 30 Apr 2010 14:21    Onderwerp: dringend gids gezocht! Reageer met quote

Beste vrienden,

Ik ben vrij dringend op zoek naar iemand die mij op donderdag 6 mei zou kunnen vervangen als gids op een fietstocht door de zuidelijke Westhoek.
Het gaat om een groep van een 15-tal leerlingen van het college van Halle, ASO leerlingen van het 5e middelbaar. Er fietsen nog enkele leerkrachten mee als versterking, maar ik zoek iemand die specifiek het traject kan gidsen en historische info geven.
Het traject begint aan de Menenpoort en gaat dan via de Zillebekevijver naar Hill 60 en de Caterpillar. Dan via de Gasthuisbossen naar de Meenseweg, oversteken en richting Polygon Wood. Vanaf daar over de oude spoorweg naar Tyne Cot en dan binnendoor terug naar Ieper.
Ik kan een kaart leveren met de route en gedetailleerde infofiches ivm de plaatsen waar uitleg dient te worden gegeven. Vetrek is rond 9u30, aankomst rond 16u. Eventueel kunnen we dit weekend het traject samen verkennen.

Personen met interesse kunnen mij contacteren op 04179644762 of via het forum. Een gepaste vergoeding (zal rond de 200 euro liggen) wordt voorzien.

Alvast bedankt!

Bert
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privť bericht Verstuur mail
Bert

BerichtGeplaatst: 30 Apr 2010 21:58    Onderwerp: Reageer met quote

We hebben iemand gevonden, dus reageren hoeft niet meer.

groetjes,

Bert
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privť bericht Verstuur mail
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie    Forum Eerste Wereldoorlog Forum Index -> Studenten en leerkrachten Tijden zijn in GMT + 1 uur
Pagina 1 van 1

Ga naar: